Itsenäisyyspäivän ohjelma?

Mitä teette itsenäisyyspäivänä? Onko jokin perinteinen ohjelma? Laitatko hienompaa ruokaa? Juotko juhlajuomia?

Itse nostin lipun salkoon puoli tuntia sitten. Sen jälkeen laitoin wagyun luuttoman kylkirivin eli ribsit (2,7 kg) savustimeen, johon kyytipojaksi perunamuusi ja hyvä kastike. Juhlajuomana on karpalomehu ja maito, koska huomenna pitää mennä töihin. Vaimo katselee linnanjuhlia, itse trollaan samaan aikaan ateismipalstalla.

15

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla on noin kaksikymmentä minuuttia aikaa ehtiä juhlajumalanpalvelukseen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen upseeri ja trollaan täällä koko päivän

    • Ostin suomisuklaata ja meen kuunteleen konserttia

    • Nyt vasta syötiin ribsit. Ottaa aikaa hinata lihan sisälämpö 95C:een. 6 tuntia savustelin nakuna 105C lämmössä. Sen jälkeen kietaisin folioon ja nostin lämmön 150C:een, jossa meni noin 3 tuntia kunnes lihan lämpö oli kiivennyt siihen 95C:een. Sen jälkeen kietaisin pyyhkeeseen, jossa lepäili vielä tunnin. Sillä aikaa vaimo teki muusin ja kastikkeen. Oli kyllä hyvää lihaa ja tuossa lämmössä se on muuttunut sitkeästä ja syömäkelvottomasta lihahyytelömäisen pehmeäksi, jonka voisi syödä ilman hampaitakin.

      Trollaaminen ei mennyt suunnitelmien mukaan. Laskeskelin, että alle 20 viestiä lähtenyt tänään. Aina kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Nyt alamme katsoa linnan juhlia.

      • Anonyymi

        Voimme kai luottaa siihen, että käyt trollaamassa aina välillä?

        Palstalla olisi muuten hiljaista ja tylsää.

        Tuot tänne elämää trollaamisellasi.

        Trollit ovat hyvästä.


      • Anonyymi

        Etkö ole ajatellut osallistua tähän Master Cheaf´in.
        Olet sen verran kuuluisa että varmaan pääsisit messiin?


    • Ei lippua tangossa tietenkään, valtiollista terroria kun en kannata.

      Sauna, alkoholia ukrainalaista borch-keittoa.

      • Anonyymi

        Sinulla näyttää tuo alkoholi kuuluvan jatkuvasti kuvioihin. Taidat olla juoppo vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla näyttää tuo alkoholi kuuluvan jatkuvasti kuvioihin. Taidat olla juoppo vai mitä?

        En sentään, viina on viisasten juoma eikä sitä tulisi tyhmille myydä ollenkaan.


    • Anonyymi

      Väyrynen vetää pöntöt ja palauttaa kunniamerkkejään
      Uhrin asemaan kuuluu marttyyri Look.
      Itse teen töitä kotosalla ja sauna. Yksi lapsi asuu luonani joten on rauhallista ja leppoisaa. Ulkomailla ihmetellään kovasti arkipyhää.

      • Anonyymi

        sillä oli mitään sanomaton puhe


    • Anonyymi

      sinimustien pirkanmaan ukko tykitti täysillä eduskuntatalon portailla 🤣
      olin hieman yllätynyt 🤔

    • Anonyymi

      Kuuntelin venäjäpoppia: "työn orjat sorron yöstä nouskaa"
      Jessus, että ryzziltä onnistuu tuo taiteen teko!

    • Anonyymi

      Katselin sotilasmarssia ja koin patrioottista ylpeyttä katsellen kuinka yhteiskunnan kerma kättelee presidenttiä… Uutisista näin kuinka neljä poliisia kantoivat yhden ilmeisen elämässään epäonnistuneen protestoijan bussiin kuljetettavaksi jonnekin pois näkyviltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe