Kiitos että olet

Anonyymi-ap

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tulisi ikinä mitään, luulen että olemme saaneet toisiltamme kuitenkin aika paljon.

85

3080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos, oli nätti viesti. Samoin ajattelen yhdestä mulle tärkeästä ihmisestä. Miehestä, joka on mun sielun puolikas. Olen saanut häneltä paljon voimaa ja elämänenergiaa. Meidän polkumme vaan on ollut niin raskas, niin paljon esteitä ylitettävänä. Vasta lopussa näemme miten kaikki meni. Toki toivon edelleen et yhteen päädytään, koska rakastan häntä ❤️

      • Anonyymi

        Samoin, ja samaa toivon.


    • Anonyymi

      Hienosti ajateltu, toimii. Samanlaiset ajatukset on mulla miehellä. Ajatukset tuovat naisen lähelleni. Mikään välimatka ei ole riittävä unohtamaan kiintymistäni häneen, iäisyys mukaan lukien. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

    • Anonyymi

      Molemminpuolisilla voiman/ilon ajatuksien virtana on voimakas vaikutus aina vaan...
      Aikamoista!

      • Anonyymi

        Telepatia on ollut ennen teknologiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia on ollut ennen teknologiaa

        Mielestäni intuitio ja telepatia toimivat edelleen.
        Teknologiaa en yhdistelisi aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia on ollut ennen teknologiaa

        Tuosta haluan todisteita mä en usko telepatiaan miksi niin harva osaa si aavistaa puolisonsa aivoituksia jos telepatia on millään tapaa mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni intuitio ja telepatia toimivat edelleen.
        Teknologiaa en yhdistelisi aiheeseen.

        Näin on, viittasin siihen, että aika oli erilaista ennen GPS:ä ja muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni intuitio ja telepatia toimivat edelleen.
        Teknologiaa en yhdistelisi aiheeseen.

        Et tiedä mitä intuitio tarkoittaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta haluan todisteita mä en usko telepatiaan miksi niin harva osaa si aavistaa puolisonsa aivoituksia jos telepatia on millään tapaa mahdollista

        Mun suuntaan telepatia toimii osasta ihmisiä. En tiedä miksi näin. Esim. exän kanssa alkoi toimia 2 v eron jälkeen, kun oltiin tekemisissä paljon. 2vuotta oltiin yhdessä.

        Nykyisen ihastuksen kanssa alkoi toimia yhtäkkiä, ei tunneta vieläkään älyttömän hyvin. Tiennyt tuosta lähtien, milloin laittaa viestiä, kerran että mitä siinä lukee, muulloin tiennyt aiheen usein etukäteen, mistä laittaa viestiä.

        Telepatia on mielenkiintoista, sairaalassa polilla töissä ollessani lähes 10 vuotta sitten eräästä asiakkaasta (tuntematon) tiesin etukäteen että soittaa pian olevansa sairas ja ei pääse paikalle. Katsoin hänelle aikaehdotuksen valmiiksi 2vko päähän. Hän kertoi kuin olisi täysin normaalia, aavistaneensa, että ehdotan uutta aikaa sille päivälle. Johon minä kerroin kumma kyllä, aavistaneeni ajn perumisen ja katsoin uuden ajan valmiiksi. :o Hän kertoi, että hän kokee usein telepatiaa. Tuo oli ensimmäinen kerta vieraan kanssa, kun itse koin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun suuntaan telepatia toimii osasta ihmisiä. En tiedä miksi näin. Esim. exän kanssa alkoi toimia 2 v eron jälkeen, kun oltiin tekemisissä paljon. 2vuotta oltiin yhdessä.

        Nykyisen ihastuksen kanssa alkoi toimia yhtäkkiä, ei tunneta vieläkään älyttömän hyvin. Tiennyt tuosta lähtien, milloin laittaa viestiä, kerran että mitä siinä lukee, muulloin tiennyt aiheen usein etukäteen, mistä laittaa viestiä.

        Telepatia on mielenkiintoista, sairaalassa polilla töissä ollessani lähes 10 vuotta sitten eräästä asiakkaasta (tuntematon) tiesin etukäteen että soittaa pian olevansa sairas ja ei pääse paikalle. Katsoin hänelle aikaehdotuksen valmiiksi 2vko päähän. Hän kertoi kuin olisi täysin normaalia, aavistaneensa, että ehdotan uutta aikaa sille päivälle. Johon minä kerroin kumma kyllä, aavistaneeni ajn perumisen ja katsoin uuden ajan valmiiksi. :o Hän kertoi, että hän kokee usein telepatiaa. Tuo oli ensimmäinen kerta vieraan kanssa, kun itse koin.

        Viestit on helppo aavistaa jos on pieni ryhmä muutoinkin joka on yhteydessä ja asiakas ajasta ny saattoi sanoa niin vai aiempien kokemustensa perusteella ja uusi poikkis oli on hyvin samankaltainen kun häntä edeltänyt lopulta suhteesi kaatunee tai kaatui samaan syyhyn kuin häntä edeltänytkin vielä puuttuu todisteet telepatiasta ihminen oppii ennalta aavistamaan sillä ei ole mitään tekemistä telepatian kanssa koitappa opetella kuntelemaan mitä muut ajattelee siinä on jo vitusti haastetta on nääs kallo iho ja vaikka mitä välissä ja siksi toisekseen pitävätkö ajatukset ääntä ja kuinka herkkä ihmisen kuulon pitää olla voidakseen kuulla toisen ajatukset lisä haasteita tuohon pystyy si kehitteleen vaikka ja kuinka on joskus monesti ollut tylsää jopa töissä vaikka on ollu jopa ihan riittävästi töitä tehtäväksi sille päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitä intuitio tarkoittaa 😂

        Intuitio tarkoittaa kai ,että on aavistus jostain asiasta,mutta ei ihan varma tieto.Suomennettuna vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia on ollut ennen teknologiaa

        Ei ole auttanut tuumaakaan kyseinen telepatia.


    • Anonyymi

      En osaa ajatella, että hän ajattelisi minua. Minä ajattelen kyllä häntä, joka päivä.

      Kauniisti kirjoitit talviaamuun.

      • Anonyymi

        On yksi neiti jota ajattelen päivittäin monestakin eri syystä omallatavallaan kaunista kuinka hän on muuttunut kun hän ei vähättele itseään ja kenties hän arvannee että itse si taas odotan hänen näkemistään ehkä eräänlainen lapsen omainen kissa ja hiiri leikki ilman fyysistä kosketusta


    • Anonyymi

      Uudenvuodenpäivän aamuna ei sitten nukuta koska suolapala-aamiainen ja jouluna lapset varmaan herättää, koska koska..

      • Anonyymi

        Aikansa kutakin.Kyllä sinäkin saat nukkua kun saat lapset maailmalle.


    • Anonyymi

      Eihän tosiaan loukkaavista edes kavereita tule.

      • Anonyymi

        Ei. Vaikka yrittäisi suhtautua nk neutraalisti, ei siitä tule ei lasta ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Vaikka yrittäisi suhtautua nk neutraalisti, ei siitä tule ei lasta ei..

        Jos toinen on ylimielinen ja haukkuu muita ja nostaa itseään jalustalle toiseen nähden niin ei ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on ylimielinen ja haukkuu muita ja nostaa itseään jalustalle toiseen nähden niin ei ainakaan.

        Saammeko palstamies lukea tästä aiheesta jokaisessa ketjussa? Olen kyllä empaattinen ihminen jos asia on totta ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saammeko palstamies lukea tästä aiheesta jokaisessa ketjussa? Olen kyllä empaattinen ihminen jos asia on totta ym

        Palstamies voin olla sinulle vaikka tulet pettymään kun olenkin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstamies voin olla sinulle vaikka tulet pettymään kun olenkin nainen.

        En tule pettymään tässä asiassa, se o joku muu…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule pettymään tässä asiassa, se o joku muu…

        Aijaa. No sitten joku muu pettyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on ylimielinen ja haukkuu muita ja nostaa itseään jalustalle toiseen nähden niin ei ainakaan.

        Näitä riittää, valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä riittää, valitettavasti

        Ja ämmämäisiä miehiä. En voi sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on ylimielinen ja haukkuu muita ja nostaa itseään jalustalle toiseen nähden niin ei ainakaan.

        Mitä ja kenestä puhut täällä? Mikä motiivi?? Etkai valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ämmämäisiä miehiä. En voi sietää.

        Jep, esimerkiksi tämä yksi joka kirjoittelee mitä sekavinta huttua ja sutii renkaat mudassa


    • Anonyymi

      Jospa myöntäisit irl joskus välittäneesi.

    • Anonyymi

      Ai miten niin välillä? Rakkaus on ihana olotila. Mitenköhän ihanaa olisi olla sen rakkautensa kohteen kanssa lähekkäin.

    • Anonyymi

      Kiitos itsellesi.

    • Kiitos lammas olen tällä

    • Anonyymi

      Ajattelen ja hän myös. Tiedän sen.

    • Anonyymi

      Meille penskoill opetettiin, että ihmisten on oltava kohteliaita ja tarvittaessa rakastavia vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan.
      Samoin lapsia kohtaan että he tuntisivat lähellämme olonsa turvalliseksi. Empatiasta tulee jopa hyvä mieli.

      Jopa eläimet vaistoovat, että tuo tyyppi on vaaraton heille. Se empatia jotenkin säteilee meistä ympäristöön.
      Joskus on itellä paskaolo. Silloin vaan mennään kuin robot eteenpäin ja sisälle omiin nimiin rauhottumaan.
      - jööti.vanha.

      • Anonyymi

        Äsken juuri aattelin sun joskus sanovan mulle tuosta voimantuonnista

        Ja sit sen luin tuosta

        Meistä täytyy tulla me

        Muuten kaadun

        Ja se on suurin onneni, jos tulee

        Siitä voimaa saan


    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa näin eräälle naiselle, vaikka hän tuskin minua ajattelee enkä sellaista osaisi edes odottaa. Minulla on ollut vähän vaikeaa muuten, mutta yhdessä paikassa hän on tuonut minulle voimaa ja positiivisuutta taas takaisin ihan olemassaolollaan.

      • Anonyymi

        Kivasti kirjoitat. Itse toivon olevani juuri sellainen, että arjen lyhyet kohtaamiset tuottavat positiivista fiilistä. Ehkä hän kuitenkin joskus miettii sinua, jos käyttäytyy sinulle mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kirjoitat. Itse toivon olevani juuri sellainen, että arjen lyhyet kohtaamiset tuottavat positiivista fiilistä. Ehkä hän kuitenkin joskus miettii sinua, jos käyttäytyy sinulle mukavasti.

        Sulla on hyvä asenne. Toivon tietysti että hän ajattelisi minua joskus, eikä ainakaan huonoa. Harvoin kohtaa sellaista ihmistä, joka vaikuttaa ilman kunnon tuntemista itseen niin syvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä asenne. Toivon tietysti että hän ajattelisi minua joskus, eikä ainakaan huonoa. Harvoin kohtaa sellaista ihmistä, joka vaikuttaa ilman kunnon tuntemista itseen niin syvästi.

        Ehkä ymmärrän sinua, kun itsellä vähän sama tilanne erään miehen suhteen.


      • Anonyymi

        Millaisessa paikassa nainen on olemassaolollaan sinua ilahduttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ymmärrän sinua, kun itsellä vähän sama tilanne erään miehen suhteen.

        Mitä ajattelet itse siitä tilanteesta? Hienoa, mutta myös... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisessa paikassa nainen on olemassaolollaan sinua ilahduttanut?

        Ihan niinkin arkinen paikka kuin työpaikka. Mikä on tietysti iso osa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kirjoitat. Itse toivon olevani juuri sellainen, että arjen lyhyet kohtaamiset tuottavat positiivista fiilistä. Ehkä hän kuitenkin joskus miettii sinua, jos käyttäytyy sinulle mukavasti.

        Mutta kun sinä et ole sellainen. Se on fakta.


    • Anonyymi

      Samasta asiasta tunnen kiitollisuutta. On riittänyt vain tieto, että hän on. Monen suon yli on menty niin että heilahtaa.

    • Anonyymi

      Joo, musersit mut henkisesti.

      • Anonyymi

        Ai T nainenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai T nainenko?

        Mitäs T nainen ois muka tehnyt ja kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs T nainen ois muka tehnyt ja kenelle?

        Pettänyt miestään. T.pikkuveli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettänyt miestään. T.pikkuveli

        No toivottavasti jos olette täällä koittanut kostaa tai muuta, otitte selvän oikeesta T naisesta. Koska tämä T ei ole pettänyt ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti jos olette täällä koittanut kostaa tai muuta, otitte selvän oikeesta T naisesta. Koska tämä T ei ole pettänyt ketään.

        Suku pysyy, mies vain vaihtuu. T.pikkuveli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suku pysyy, mies vain vaihtuu. T.pikkuveli

        Aiwan. Just .

        Täyskylmä oli. Järkyttävää jälkeä kehtasi jälkeensä jättää, jättää kertomatta. Ehkä valehdellakin.

        Joskus häivähtää mieleeni, millä mielin nukkuu yöunensa ja porsrkuttanut uuteen elämäänsä.


    • Anonyymi

      Enkä ajattele ja parempi olokin kunnei mitään sinusta ajattele no onneksi saan olla rauhassa sinusta pistän sut myös estoon jossain kohtaa niin saan rauhassa olla loppu elämän ja nauttia perhe arjesta mihin sinä et ole pystynyt

    • Anonyymi

      Minä en saanut voimaa erään naisen ajattelusta, vaan voimakasta kipua.

      • Anonyymi

        Mikä tällaiseen on syynä?


      • Anonyymi

        Anna sen naiset auttaa sinua. Hän jos kuka voi kipusi poistaa.


    • Anonyymi

      Miksi mun pitäisi tuollaista ihmistä edes ajatella

    • Anonyymi

      Mukava että saat palstasta voimaa. Se on kuitenkin pelkkää kuvitelmaa. Hän ei ajattele sinua.

      • Anonyymi

        Menepäs nyt muualle katkeruutesi kanssa. Eihän tuossa missään sanottu, että palstajutuista oli kyse!

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepäs nyt muualle katkeruutesi kanssa. Eihän tuossa missään sanottu, että palstajutuista oli kyse!

        sivusta

        Se on totta. Etkö kestä totuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Etkö kestä totuutta?

        Ethän sinä tiedä mitään tuon aloittajan elämästä! 😂 Sinä yrität painaa jotain tuntematonta mutaan koska itse voit niin huonosti. Läpinäkyvää ja niin säälittävää.


    • Anonyymi

      Samoin miehelle työpaikalla. Ekan kerran, kun sut näin ni se oli menoa ja myös hämmentävää. Piristät päivää erityisellä tavalla ja uskon et oot mun sielunkumppani tai kaksoisliekki. Niin samantyylisiä ollaan. Aina jäädään katsoo toisiamme silmiin. Ihan kuin näkisit jonnekin syvemmälle. En oo kokenu ennen tällaista ja tiedät mun tunteet. Tuntisitpa samoin. Ihana nauraa yhdessä ja sun reaktio miten katsot mua, ku näät mut pitkästä aikaa. Niin ilahtunut. Muistaisitpa myös sen suudelman mikä oli ihana❤️ kärkeen menee. Tunnetta oli mukana.

    • Anonyymi

      Ajattelen sinua mies edelleen päivittäin. Sen verran aika tehnyt jo tehtävänsä etten sentään joka tunti enää.

      • Anonyymi

        Minäkin ajattelen häntä naista vähän väliä. Hiukan on helpottanut kun en ole nähnyt kohta pariin viikkoon.


    • Anonyymi

      Joo joo

    • Anonyymi

      Kukaan ajattele kuin itseään.

    • Anonyymi

      Tiedät todella haluan uutta kanssasi... Oletko valmis?
      Jännämies

      • Anonyymi

        Riippuu mitä tuo uutta tarkoittaa, olenko siihen valmis? E


    • Anonyymi

      E...

    • Anonyymi

      Kiitos sulle, että olet. Ihana kaivattuni. 💖

    • Anonyymi

      Juu ei tuollaista valehtelijaa voi ajatellakkaan luulet vain että heltyisin mutta en helly en jaksa sinun valehteluja ja kun et pidä lupauksiakaan

      • Anonyymi

        Sinä aloitat päiväsi aina näillä katkerilla viesteillä useampaan ketjuun. Oletko ajatellut, että päivä voisi käynnistyä positiivisemminkin? Se on sinusta itsestäsi kiinni.


    • Anonyymi

      Kellä se suojaus oli silloin kun minua hakattiin ja vain hait täältä sitä sun tätä?

      • Anonyymi

        Se on varmaan se ratkaiseva vastaus, tuleeko meistä mitään?


    • Anonyymi

      Se tuntuu ikävämmiltä kun irl sanoo toista ja sitten tiedät toista. Ja joku sanoo että vain kuvittelee toisen tykkäävän. Se on kaikkein ikävintä miksi ei halua tehdä mitään sitten asian eteen enää

      • Anonyymi

        Onko näin edelleen


    • Anonyymi

      On niin vaikea hyväksyä näitä asioita

    • Anonyymi

      P naista ajattelen. Näin hänet äsken.

      • Anonyymi

        Näit


    • Anonyymi

      Näetkö nyt :D

    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus!!! Se on juuri näin, ystävyys ja romanttiset hetket ovat ihmiselämän tärkeimpiä asioita. Jos toinen ihminen kykenee tuottamaan pelkällä läsnäololla, suurta mielihyvää ja ihastuksesta sekaisin olevia tuntemuksia, on se jo sellaisenaan arvokas kokemus. Elämässä ei aina asiat suju ja pääty kauniiseen yhdessä eloon, joskus tiellä on monenlaisia vastoinkäymisiä ja tilanteet ovat haavoittuvaisia, vaikka kaksi ihmistä toisistaan suuresti pitäisikin. Se mikä näissä epäselvissä tilanteissa usein toisillensa käteen jätetään, on pitkäkestoinen kaipuuntunne tai hyvä ystävyys. Elämässä tärkeintä on uskaltaa heittäytyä suurten tunteiden mukaan, tai luoda se ystävyys jossa salaisuudet sallitaan ja niitä kunnioitetaan.
      https://youtu.be/4ZuOq6LthUk

    • Anonyymi

      Jos olet se oikea Rakkaani... Teen vuoksesi mitä haluat ...Sinulle Rakkaani

      • Anonyymi

        Ei näkynyt kirjettä🐒


    • Anonyymi

      En ole saanut sulta mitään muuta kuin rahanmenoa rikkinäisiä autoja tuhansine kilometreineen itse maksanut nekin. Sulta sain? TYHJÄÄ! IHAN VITTU TYHJÄÄ JA PASKANJAUHANTAA! PASKA! OLEN SAANUT SELVILLE KUKA OIKEASTI OLET. OLET ROTTA YRITTÄJÄ NIINKUIN KAVERISIKIN JOKA JÄI VEROPETOKSESTA KIINNI. VIHAAN SUA

    • Anonyymi

      Kyllä mä sinua mietin se antaa sinulle voimaa

      • Anonyymi

        Kiva kiitos hänelle.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe