Sallan lihavuus

Anonyymi-ap

On kyllä huolestuttavaa katsella tuota Sallan ylipainoa. Se tuo varmasti jo monia terveydellisiä ongelmia. Hyvin nopeasti polvet kääntyvät ympäri tai tukehtuu itseensä nukkuessaan.

17

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ärsyttävä puhetyyli, kimittää ja vinkuu. Naamanvääntäjä,töllöttäjä. Miksi ei voi olla roolissaan normaali?

      • Anonyymi

        Taitaa saada hyvää palkkaa vai meneekö kaikki palkka ruokaan. Siinä näkee vain idiootit on sarjassa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Salla nyt vaan kuvastaa ns. tavallista keskiverto naista. Lihavuus on yleistynyt Suomessakin niin kuin terveydenhuotokin on todistellut viimeaikana.

    • Anonyymi

      Plussakokoiset naiset on just parhaita!

    • Anonyymi

      ihhhrrratynnyrri

    • Ihana seksikäs pullukka, Just nainen mun makuuni

      • Anonyymi

        Kelpaa Karillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa Karillekin.

        Ainakin niin kauan kuin kaljaa riittää. Kännissähän kaikki naiset näyttävät kauniilta.


      • Anonyymi

        Ei saa tuomita jos joku tykkää ihratiinuista mutta onhan se aika pahan näköinen omaan silmään.


    • Anonyymi

      Yhdessä jaksossa Kari pani sitä takaapäin. Täytyy olla aisa kuin hevosella, että yltää perille asti.

      • Anonyymi

        Karillahan tunnetusti on. Jännä vaan miten sen saa pystyyn tommosen valaan kanssa.


    • Anonyymi

      Kaikenkaikkiaan erittäin rasittava tapaus.

    • Anonyymi

      Se kimittää koko ajan enemmän ja enemmän, alkaa läskit painaan keuhkoja kasaan vissiin.

    • Anonyymi

      Ennen ylipainoiset oli harvinaisia kouluissakin, nykyään etenkin tytöissä todella paljon, pojilla ja miehillä lasketaan jo pienempi rasvamäärä ylipainoksi.

      Alkoholinkäyttö lisääntynyt tytöillä, siitäkään ei saisi puhua, kuten ei 3000 lapsen vammauttamisesta alkoholilla vuosittain. Naisia ei saisi arvostella koskaan mistään, mutta miehiä syyttävät sitäkin enemmän.

      • Anonyymi

        Tytöt ei myöskään piereskele. Tiesitkös sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt ei myöskään piereskele. Tiesitkös sitä?

        Li Anderson pierskelee, tiesitkös sitä!? Oon ihan ite kuullu ja haistanu! Prööt präät!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe