Olisi ainakin 7-8 rasiaa haul.patruunoita. savikiekkopatr. ja lyijyn korvaavia patruunoita.
Ottavatko vastaan pol.asemalla.
Mihin hävitän.
16
390
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin hakea ainakin savikiekkopatruunat!
- Anonyymi
Enpä minä tuntemattomille niitä anna. Ei tiedä mikä rikollinen on ja onko edes lupia. Käyn kysymässä polliisilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä minä tuntemattomille niitä anna. Ei tiedä mikä rikollinen on ja onko edes lupia. Käyn kysymässä polliisilta
Sekin passaa. Lupia kyllä löytyy mutta ei rikos rekisteriä vaikka aseet ollut 57 vuotta. Jos rikkoliseksi panettelet siitä voi tulla seuraamuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin passaa. Lupia kyllä löytyy mutta ei rikos rekisteriä vaikka aseet ollut 57 vuotta. Jos rikkoliseksi panettelet siitä voi tulla seuraamuksia!
Enhän minä tiedä ketä minä panettelen, anonyymejä kun ollaan.
Epäillä aina saa, se ei ole rikos.
En uskaltaisi patruunoitakaan tuoda johonkin parkkipaikalle tuntemattomalle ihmiselle. Tiedä mitä liivijengiläisiä on vastassa, sitä lähinnä tarkoitin. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisi aloittaja ekana voinut käydä kysymässä asia suoraan poliisilta eikä täällä kysellä.
- Anonyymi
Niinpä, oisinpa voinnut vaikka maksaa panoksista jotain, mutta rikolliseksi leimattiin!
- Anonyymi
Ajattelun vaan jos jollakin täällä olis suoraan antaa tieto että ottavatko pelkkiä patruunoita vastaan poliisiasemalla ja voiko van kävellä patruunat kassissa sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, oisinpa voinnut vaikka maksaa panoksista jotain, mutta rikolliseksi leimattiin!
Kukaan mitään ole rikolliseksi leimattu. Miten voi leimata kun ei tunne, anonyymin ihmisen ja epäilyhän tuo oli eikä henkilökohtainen syytös. Voe voe
- Anonyymi
Veikö virkavalta aseet mutta jokunen patruuna laatiko jäi?
- Anonyymi
No kuule pyssyt on vielä mutta enpä ole savikiekkoja ampunut yli 20 vuoteen, niin vanhoja paukkuja ja sorsapaukut ei niin vanhoja mutta en niitä enää käytä. Turhaan kaapissa.
- Anonyymi
Tämmöistä se täällä on: asialliseen kysymykseen ei asiallista vastausta saa! Olisi ollut hyötyä muillekin, jos olisi oikeaa tietoa tullut. - En ole alkuperäinen kysyjä.
- Anonyymi
Sanoin että voisin ottaa panokset. Sain ilmoittajalta vastauksen, tiedä vaikka mikä rikollinen olisin, vähän korpesi, ei enää, Motonetistä myivät tänään ilman v....lua!
- Anonyymi
Soita poliisi ja kysy sieltä. Neuvovat miten menetellään. Vanhat aseet , kun halusin niistä eroon kävi poliisit hakemassa. Samalla piekkarin ja haulikon panokset ottivat mukaansa. Treffit sovittiin ekana.
- Anonyymi
ammu ittes
- Anonyymi
Voi viedä asemalle. Ottavat vastaan eivätkä tuomihe onko lupia vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957