Katselijaksi

Anonyymi-ap

Olisiko paria joka haluaisi miehen katselemaan kun nussitte?
Pääkaupunkiseudulta?
Voisin katsella ja ehkä hiukan runkata samalla.

Gunnar57espo

13

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai Satakunnasta
      M41 olis kiinnostunut katselemaan myös.

• Anonyymi

Katos palstan sanaseppo. Osaa jopa kolmen sanan lauseen. Eunukki oletkin opetellut tuon peruteellisesti. Joko olet alkanut harjottelemaan jotain ihan uusia sanoja.

• Anonyymi

Oispa kesä niin varmasti saisit tulla jonnekkin naku rannalle katsomaan.

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut näkemään, kun vaimosi saa piiskaa paljaalle pyllylle.

• Anonyymi

Olisin myös kiinnostunut näkemään kunnon kotikuri session missä emäntä saa piiskaa pylly paljaana.

• Anonyymi

Olet siis speden palvelujen vakiokäyttäjä. Onko ajanvarauksella vai ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin myös kiinnostunut näkemään kunnon kotikuri session missä emäntä saa piiskaa pylly paljaana.

Asiaa voisi harkita. Haluaisit siis päästä näkemään miten kurinpalautus suoritetaan. Olemme viisissä kymmenissä oleva pari pk. Seudulla jos sellainen kiinnostaa.

• Anonyymi

Nuorempana kävin katselemassa kun salaparit naivat autossa metsätien varressa ,oli tosi kiihoittavaa katsella ja kuunnella kun rouva kiljui kiimassa kun vieras kulli jyysti pillussa.

m

• Anonyymi

Voisi tulla kysymykseen sellaisissa olosuhteissa, että "rouvalla" on mekko tai hame ja pusero yllään, mutta mm, sukkanauhasukat ja korkokengät. Ehkä siis autossa baari-illan päätteeksi? "Rouva" varmaan suostusisi siihekin että koskettelet häntä runkatessasi. Voisi jopa auttaakin siinä jos on sopivassa mielentilassa.

V & M

• Anonyymi

Kiimasta runkata autossa kun joku mies /poika näkee. M66v JKL

• Anonyymi

Kuukauden päästä etelään sinne saa tulla katsomaan posliinia. Varmasti hyvä näkymä kunhan olet itsekkin nakuna.

• Anonyymi

Itse asiassa olisi mielenkiintoista olla katselijana. Jos joku pariskunta Etelä-Suomen alueella on kiinnostunut antamaan tähän mahdollisuuden, niin miksi ei.

• Anonyymi

Haluaisin päästä katsomaan kun pari nussii. Voi toki olla myös mies pari. Katsoisin ja vaikka runkkaisin siinä puuhia katsoessa. Oon Kanta-Häme alueella. Ottakaa yhteyttä manuj at meiliboxi piste fi

Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe