Olisiko paria joka haluaisi miehen katselemaan kun nussitte?
Pääkaupunkiseudulta?
Voisin katsella ja ehkä hiukan runkata samalla.
Gunnar57espo
Katselijaksi
13
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Tai Satakunnasta
M41 olis kiinnostunut katselemaan myös.- Anonyymi
Katos palstan sanaseppo. Osaa jopa kolmen sanan lauseen. Eunukki oletkin opetellut tuon peruteellisesti. Joko olet alkanut harjottelemaan jotain ihan uusia sanoja.
- Anonyymi
Oispa kesä niin varmasti saisit tulla jonnekkin naku rannalle katsomaan.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut näkemään, kun vaimosi saa piiskaa paljaalle pyllylle.
- Anonyymi
Olisin myös kiinnostunut näkemään kunnon kotikuri session missä emäntä saa piiskaa pylly paljaana.
- Anonyymi
Olet siis speden palvelujen vakiokäyttäjä. Onko ajanvarauksella vai ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin myös kiinnostunut näkemään kunnon kotikuri session missä emäntä saa piiskaa pylly paljaana.
Asiaa voisi harkita. Haluaisit siis päästä näkemään miten kurinpalautus suoritetaan. Olemme viisissä kymmenissä oleva pari pk. Seudulla jos sellainen kiinnostaa.
- Anonyymi
Nuorempana kävin katselemassa kun salaparit naivat autossa metsätien varressa ,oli tosi kiihoittavaa katsella ja kuunnella kun rouva kiljui kiimassa kun vieras kulli jyysti pillussa.
m - Anonyymi
Voisi tulla kysymykseen sellaisissa olosuhteissa, että "rouvalla" on mekko tai hame ja pusero yllään, mutta mm, sukkanauhasukat ja korkokengät. Ehkä siis autossa baari-illan päätteeksi? "Rouva" varmaan suostusisi siihekin että koskettelet häntä runkatessasi. Voisi jopa auttaakin siinä jos on sopivassa mielentilassa.
V & M - Anonyymi
Kiimasta runkata autossa kun joku mies /poika näkee. M66v JKL
- Anonyymi
Kuukauden päästä etelään sinne saa tulla katsomaan posliinia. Varmasti hyvä näkymä kunhan olet itsekkin nakuna.
- Anonyymi
Itse asiassa olisi mielenkiintoista olla katselijana. Jos joku pariskunta Etelä-Suomen alueella on kiinnostunut antamaan tähän mahdollisuuden, niin miksi ei.
- Anonyymi
Haluaisin päästä katsomaan kun pari nussii. Voi toki olla myös mies pari. Katsoisin ja vaikka runkkaisin siinä puuhia katsoessa. Oon Kanta-Häme alueella. Ottakaa yhteyttä manuj at meiliboxi piste fi
Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984