Iljettävin ruokanne?

Anonyymi-ap

Kerran olin edesmenneen naiseni ja muun jengin kanssa naisineen kiinalaisessa...

Otin sellaista kivan näköisiä lihasuikaleita. Hyi helvt oli pahoja. Luulin, ettei mikään voi maistua niin pahalta.

Vähänpä tiesin. Työkaverini toi hapansilakkaa töihin. En maistanut. Jo se haju sai entisen (silloin presentutaalisen) voimanostajan itkemään.

>simiti<

48

448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siansorkka hapankaalilla, makuasioista ei voi kiistellä.

      AV

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­y­­­m­f­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kiinalaiset maistuu todella hyvin, mutta olihan se ensimmäinen hapanimelä makukokemus järkytys, kunnes sen makumaailma avautui.

      Lapsena inhosin kaikkea ruskean väristä ruokaa. Se tuli paistikastikkeesta mieleen tänään. Vanhukset aina moittivat, ettei läski ja mäski kelvannut, niin kuin olisi pitänyt.

      Vieläköhän lapset halutaan totuttaa lihaan ja paistettuun, vaikkei se heille maistuisi?

      • Anonyymi

        Nykyhallitus pakkosyöttää nötkötillä ja pensamauri oñ kumminna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyhallitus pakkosyöttää nötkötillä ja pensamauri oñ kumminna.

        Nötkötti on niin kallista, ettei edes pensa mauri uskalla ostaa sitä. Tiedän koska olin samaan aikaan kaupassa.


    • Turkissa söin jotain kivan näköisiä lihasuikaleita. Ne maistui ihan sanoinkuvaamattoman hirvittäviltä. En yhtään tiedä mitä elukkaa se oli tai mikä ruhonosa.

      • Anonyymi

        Lidlistä ostin jotain turkkilaisia makeisia, sellaisia tomusokerilla päällystettyjä.
        Sitkeitä olivat ja tuoksuivat naisen hajuvedeltä.
        https://www.youtube.com/watch?v=zIVvpeXBpIQ

        Videon alussa Niilo22 testaa kyseiset makeiset


    • Anonyymi

      kissaqn aivot6

      muttu niin jooh joku tytty6ökwsv pyör5ii sängyddä kuin Yo5nerto unicdeewn.

    • Anonyymi

      joa alkaa näkrmään joytsin pshss unys jsw pyö5imään kuin Hu555ikwswsni... minä yr5i66äidin hy7ää joyrnkin 66ä ihswn 6u5hbgwddw jn4

    • Anonyymi

      Ei tarvitse edes poistua Suomesta, eikä etsiä mitään eksoottista (vaikka niistäkin taatusti löytyy karseita kokemuksia). Perinteinen kotimainen maksalaatikko 🤢.

      • Anonyymi

        Älä. älä maksalaatikko on meikäläisen mieliruokaa.
        Maituu hyvältä, kun laittaa kuuman maksalaatikon päälle voisiivuja/voisulaa ja
        makeaa hyytelöpuolukka hilloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä. älä maksalaatikko on meikäläisen mieliruokaa.
        Maituu hyvältä, kun laittaa kuuman maksalaatikon päälle voisiivuja/voisulaa ja
        makeaa hyytelöpuolukka hilloa.

        Eiköhän jokaiselle ruokalajille tällä pallolla löydy ihmisiä, jotka siitä tykkäävät. Mä annan mielelläni sulle minunkin osuuteeni maksalaatikoista. Win win, sä tykkäät, mua se oksettaa.


    • Silakka kaikissa muodoissaan. Haju, maku ja koostumus saa oksennuksen nousemaan kurkkuun.

    • Tryffelit (siis ne oikeat, eivätkä samalla nimellä kutsuttavat karamellit).
      Koska haistan asioita hyvin, niin niiden haju on aivan karmea.
      Aseman vessa on hyvin lähellä sitä hajua.
      (sisältävät androstenonia ja minä haistan sen)

      • Anonyymi

        Johtuneeko samasta, mutta järkytyin että kalliilla hinnalla ostamani tryffeliöljy haisi joltakin täysin odottamattomalta. Odotin haistavani herkkutattiin verrattavaa, mutta monin verroin parempaa.

        Ajattelin, että olin mennyt halpaan ja ostanut kaupan huijausta, vaikka tuotetta mainostteiin aidosta. Ei se muistuttanut käymälää, ehkä enemmän jotain outoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuneeko samasta, mutta järkytyin että kalliilla hinnalla ostamani tryffeliöljy haisi joltakin täysin odottamattomalta. Odotin haistavani herkkutattiin verrattavaa, mutta monin verroin parempaa.

        Ajattelin, että olin mennyt halpaan ja ostanut kaupan huijausta, vaikka tuotetta mainostteiin aidosta. Ei se muistuttanut käymälää, ehkä enemmän jotain outoa.

        Osa ihmisistä ei haista androstenonia lainkaan ja osalle se haisee vaniljaiselta tms. Minun geeneilläni se on selvästi aseman vessan haju ja sinullakin on ilmeisesti genetiikka samaan suuntaan, mutta ehkä sinulla hieman eri geeniversio.


    • Minulle tulee ensimmäisenä mieleen joku liharuoka, missä se liha on jänteistä ja siellä voi olla jotain rustoakin ja sitten suuhun tulee läskiklöntti, mitä yrittää jauhaa ja jauhaa kuin purukumia ja niellä, mutta se vain pyörii suussa, eikä suostu menemään alas.🤢
      Minulla on kouluajoilta muistikuva sellaisesta ruoasta. Liekö ollut läskisoosi tai kanaviillokki? 🤔
      Läskisoosia en ainakaan pysty maistamaan edes sianlihakastikkeen nimisenä.

      Samaan luiskaan menee aladobi sekä sianpääsyltty.

      Kieltä voin syödä, jos en vain tiedä mitä se on.
      Jos se lukee menussa, sekin jää maistamatta.

      • Minulla on samoja ajatuksia.
        Armeijan "Noppasoppa" oli kamalaa, sillä siinä oli kuutioiksi leikattua säilykelihaa, jossa oli aivan kaikkea. Osassa kuutioissa oli näkyvissä miten suuri verisuoni kulki läpi.

        Kieliä en varsinkaan suostu syömään ja lapsena pakotettiin syömään lihahyytelö, ja vielä kehdattiin väittää, että se on hyvää.

        Mutta hyvin tehty kanaviillokki on oikeasti hyvä ruoka.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minulla on samoja ajatuksia.
        Armeijan "Noppasoppa" oli kamalaa, sillä siinä oli kuutioiksi leikattua säilykelihaa, jossa oli aivan kaikkea. Osassa kuutioissa oli näkyvissä miten suuri verisuoni kulki läpi.

        Kieliä en varsinkaan suostu syömään ja lapsena pakotettiin syömään lihahyytelö, ja vielä kehdattiin väittää, että se on hyvää.

        Mutta hyvin tehty kanaviillokki on oikeasti hyvä ruoka.

        Noppasoppaa en ole maistanut, mutta se kuulostaa juurikin tähän otsikon kategoriaan kuuluvalta..

        Minunkin äitini piti lihahyytelöstä ja teki sitä aikoinaan myös itse. Jouduin sitä myös siksi aina joskus maistamaan, mutta sittemmin kieltäydyin ehdottomasti tuosta "herkusta".

        Itse asiassa minäkin olen syönyt myös hyvää kanaviillokkia. Mietin vaan, missä ruoassa olisi voinut olla rustoa mukana ja päädyin johonkin kanaruokaan. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Noppasoppaa en ole maistanut, mutta se kuulostaa juurikin tähän otsikon kategoriaan kuuluvalta..

        Minunkin äitini piti lihahyytelöstä ja teki sitä aikoinaan myös itse. Jouduin sitä myös siksi aina joskus maistamaan, mutta sittemmin kieltäydyin ehdottomasti tuosta "herkusta".

        Itse asiassa minäkin olen syönyt myös hyvää kanaviillokkia. Mietin vaan, missä ruoassa olisi voinut olla rustoa mukana ja päädyin johonkin kanaruokaan. 🙂

        Exälläni oli tapana syödä kananluista ne päissä olevat rustot.
        Yäk-yäk-yäk.

        Lipeäkala on myös karmea ruoka ja olen varma, että se perustuu pelkästään väärin ymmärrettyyn reseptiin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Exälläni oli tapana syödä kananluista ne päissä olevat rustot.
        Yäk-yäk-yäk.

        Lipeäkala on myös karmea ruoka ja olen varma, että se perustuu pelkästään väärin ymmärrettyyn reseptiin.

        Eih 😱 Minua ällöttää ajatuskin niistä kanan rustoista..

        Sen sijaan.. lipeäkalaa syön kyllä. 🙂 Isällä oli tapana jouluksi liottaa kuivattuja turskia (tai jotain sellaisia..) koivuntuhkasta tehdyssä lipeäliemessä. - Onhan se haju ihan hirvittävä, kun niitä kaloja lopulta keitetään, mutta tosiasiassa se kala itsessään ei maistu oikein millekään, kunhan se on liotettu kunnolla lipeäkylvyn jälkeen. - Jauhettu maustepippuri, suola ja valkokastike tekevät maun kalaan, jos sitä ei vain ole keitetty liian pehmeäksi. - Kyllä sitä kerran vuodessa syö. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Eih 😱 Minua ällöttää ajatuskin niistä kanan rustoista..

        Sen sijaan.. lipeäkalaa syön kyllä. 🙂 Isällä oli tapana jouluksi liottaa kuivattuja turskia (tai jotain sellaisia..) koivuntuhkasta tehdyssä lipeäliemessä. - Onhan se haju ihan hirvittävä, kun niitä kaloja lopulta keitetään, mutta tosiasiassa se kala itsessään ei maistu oikein millekään, kunhan se on liotettu kunnolla lipeäkylvyn jälkeen. - Jauhettu maustepippuri, suola ja valkokastike tekevät maun kalaan, jos sitä ei vain ole keitetty liian pehmeäksi. - Kyllä sitä kerran vuodessa syö. 👍

        Hyvää yötä 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvää yötä 😴

        Minulla on epäilys, että jos sen lipeän jättäisi pois liotuksesta, niin se olisi paljon syömäkelpoisempi ruoka.

        Öitä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Eih 😱 Minua ällöttää ajatuskin niistä kanan rustoista..

        Sen sijaan.. lipeäkalaa syön kyllä. 🙂 Isällä oli tapana jouluksi liottaa kuivattuja turskia (tai jotain sellaisia..) koivuntuhkasta tehdyssä lipeäliemessä. - Onhan se haju ihan hirvittävä, kun niitä kaloja lopulta keitetään, mutta tosiasiassa se kala itsessään ei maistu oikein millekään, kunhan se on liotettu kunnolla lipeäkylvyn jälkeen. - Jauhettu maustepippuri, suola ja valkokastike tekevät maun kalaan, jos sitä ei vain ole keitetty liian pehmeäksi. - Kyllä sitä kerran vuodessa syö. 👍

        Hetkinen muuten, vallankumouksllisesti ehdotan sitruunahappoliotusta.
        Lohen päälle laitetaan usein muutenkin sitruunaa, niin sitruunaliotettu turska voisi olla ihan syömäkelpoista.


      • Anonyymi

        Aladobi onkin tarkoitettu älykkäille ihan aivoruoaksi. Kirjaimellisesti.

        >simiti<


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Exälläni oli tapana syödä kananluista ne päissä olevat rustot.
        Yäk-yäk-yäk.

        Lipeäkala on myös karmea ruoka ja olen varma, että se perustuu pelkästään väärin ymmärrettyyn reseptiin.

        Säilyvyyteen se perustuu, mikäli et oikeasti tiennyt. Mutta lienee noista kaloista olemme samaa mieltä?
        Itse syön pilkkiessäni aina kalat raakana ja murisen muille.

        Lieneekö se syynä, ettet koskaan näe pilkkijöitä vierekkäin?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säilyvyyteen se perustuu, mikäli et oikeasti tiennyt. Mutta lienee noista kaloista olemme samaa mieltä?
        Itse syön pilkkiessäni aina kalat raakana ja murisen muille.

        Lieneekö se syynä, ettet koskaan näe pilkkijöitä vierekkäin?

        >simiti<

        Kuivattu turska säilyy kyllä hyvin, mutta miks ihmeessä se pitää liottaa lipeäliemessä.
        Eikö voisi vain laittaa sen kuumaan (yli 60C) veteen ja antaa liota siinä.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Eih 😱 Minua ällöttää ajatuskin niistä kanan rustoista..

        Sen sijaan.. lipeäkalaa syön kyllä. 🙂 Isällä oli tapana jouluksi liottaa kuivattuja turskia (tai jotain sellaisia..) koivuntuhkasta tehdyssä lipeäliemessä. - Onhan se haju ihan hirvittävä, kun niitä kaloja lopulta keitetään, mutta tosiasiassa se kala itsessään ei maistu oikein millekään, kunhan se on liotettu kunnolla lipeäkylvyn jälkeen. - Jauhettu maustepippuri, suola ja valkokastike tekevät maun kalaan, jos sitä ei vain ole keitetty liian pehmeäksi. - Kyllä sitä kerran vuodessa syö. 👍

        Mites kanan nahka, kai sulle kanan nahka maistuu sellainen rapeksi pannulla paistettu, muutama höyhen mukana, niin avot!
        Entäs sian nahka, samanlainen, mut muutama sianharjas mukana.


      • buddy-love kirjoitti:

        Hetkinen muuten, vallankumouksllisesti ehdotan sitruunahappoliotusta.
        Lohen päälle laitetaan usein muutenkin sitruunaa, niin sitruunaliotettu turska voisi olla ihan syömäkelpoista.

        Sitruunahappoliotus kuulostaa mielenkiintoiselta 😄 En tiedä mihin se lipeä oikeasti vaikuttaa; kalan makuun, rakenteeseen tai liotuksen nopeuteen vai mihin.
        Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla jos vielä olisi tietoa reseptin historiallisesta perusteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites kanan nahka, kai sulle kanan nahka maistuu sellainen rapeksi pannulla paistettu, muutama höyhen mukana, niin avot!
        Entäs sian nahka, samanlainen, mut muutama sianharjas mukana.

        Kiitos ei. - Tanskalaisessa juhlapöydässä on sellaisia sian nahkoja rapeaksi paistettuna ja olikohan ne myös jotenkin sokeroitujakin. 🤔 - Pakkohan sitä on ollut kohteliaisuuttaan maistaa, mutta en vakuuttunut.


    • Anonyymi

      Ja voi oike4in sitty joku 6y66ökqve4r5i pyö4ii sänngysssä kuin to45nsarorw 6wi hukssni.... joye4nkin paraqna et66tä herää jne...

    • Anonyymi

      Kananjalat kiinalaisessa ravintolassa (olin siellä kaveriporukalla ja kiinalais-australialainen kaverini tilasi pöydän täyteen erilaisia ruokia kokeiltavaksi).

      Kokonaisena keitetty taskurapu. Hirveä ilmestys lautasellakin, ja ne sisäelimet, kun kuoren avasi, oli inhottavia. Söin vain vähän lihaa yhdestä "jalasta" kohteliaisuudesta, mutta oksennus meinasi tulla pelkästä ravun ulkonäöstä. Pöytäseuruenaapuri söi iloisena myös minun rapuni.

      • Anonyymi

        Kiinalaiset ja Thaimaalaset syö ihan mitä vaan, mut maksalaatikko aiheuttaa heille yök reaktion, vaikka maksalaatikko on herkkua verrattuna moneen kiinalaiseen ja thaimaalaiseen ruokalajiin.
        Ankka oikein valmistettuja on herkullista, mutta thaimaassa sekin saadaan haisemaan ja maistumaan ihan karmealta jollakin valmistus tavalla.


    • Muinoin peruskoulussa tarjottiin kyllä paljon iljettäviä ruokia. Maksakastike, kanaviilokki, ohraryynipuuro, tillilihakastike... Ne olivat minulle nälkäpäiviä. Slin pelkkää näkkileipää, kun noita paskoja oli tarjolla. 😅

      • Anonyymi

        Kaikki olivat hyvejä, eikä meillä ollut puuroa kuin nälkäpäivänä.
        >simiti<


      • Anonyymi

        Kanaviillokko oli sellaista limaista, en tiedä miten ne sen osasi sellaseksi tehdä ja mustaherukka hyytelöä sen kanssa oli tarjolla perunoiden kanssa.
        Juu se maksakastike, se oli maksastroganoff, porkkana- ja punajuurikuutioita seassa,
        Siitä en tykännyt yhtään.
        Oikea maksakastike, kun tehdään, niin ei maistu läheskään samalta, vaan on paljon herkullisemman makuista.
        Juu, tilliliha, siinä oli samanlainen liisterikastike, kuin kanaviillokissa, ei ollut lempiruokaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanaviillokko oli sellaista limaista, en tiedä miten ne sen osasi sellaseksi tehdä ja mustaherukka hyytelöä sen kanssa oli tarjolla perunoiden kanssa.
        Juu se maksakastike, se oli maksastroganoff, porkkana- ja punajuurikuutioita seassa,
        Siitä en tykännyt yhtään.
        Oikea maksakastike, kun tehdään, niin ei maistu läheskään samalta, vaan on paljon herkullisemman makuista.
        Juu, tilliliha, siinä oli samanlainen liisterikastike, kuin kanaviillokissa, ei ollut lempiruokaa.

        Se maksakastikkeen haju yksin sai naamani vihreäksi... 🤢


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se maksakastikkeen haju yksin sai naamani vihreäksi... 🤢

        Ei se ollut maksakastiketta, vaan maksastroganof.
        Minäkin luulin, että se on maksakastiketta, mutta ei.
        Oikea maksakastikkeeseen laitetaan kermaa, ei mitään punajuuri/porkkanakuutioita.
        Ei edes löydy maksastroganoff reseptiä eli se oli koulun keittäjätätien kehittämä keitto oppilaisen kiusaamiseksi, kun se ei kenenkään herkkua ollut ja koulun ruokalassa leijui maksastroganofin tuoksu ja oppilaat jo kaukana toistivat YÄK,YÄK!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut maksakastiketta, vaan maksastroganof.
        Minäkin luulin, että se on maksakastiketta, mutta ei.
        Oikea maksakastikkeeseen laitetaan kermaa, ei mitään punajuuri/porkkanakuutioita.
        Ei edes löydy maksastroganoff reseptiä eli se oli koulun keittäjätätien kehittämä keitto oppilaisen kiusaamiseksi, kun se ei kenenkään herkkua ollut ja koulun ruokalassa leijui maksastroganofin tuoksu ja oppilaat jo kaukana toistivat YÄK,YÄK!!

        Nyt muistan myös jonkun punajuuresta tehdyn inhokin. Koulu oli siihen aikaan sellaista, kuin olisin elänyt helvetissä... Ja edelleenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut maksakastiketta, vaan maksastroganof.
        Minäkin luulin, että se on maksakastiketta, mutta ei.
        Oikea maksakastikkeeseen laitetaan kermaa, ei mitään punajuuri/porkkanakuutioita.
        Ei edes löydy maksastroganoff reseptiä eli se oli koulun keittäjätätien kehittämä keitto oppilaisen kiusaamiseksi, kun se ei kenenkään herkkua ollut ja koulun ruokalassa leijui maksastroganofin tuoksu ja oppilaat jo kaukana toistivat YÄK,YÄK!!

        Meillä oli koulussa joskus ruoka, josta en vieläkään tiedä mitä se oli.
        Vaaleita suuria palloja keltaisessa kastikkeessa. Palloissa ei ollut rakennetta ja olivat samaa massaa läpi asti. Melkein kananmunan kokoisia palloja.
        Juuri kukaan ei syönyt sitä, eikä sitä näkynyt enää koskaan uudelleen.
        (itsekään en syönyt, sillä haluan tietää mitä syön)


      • buddy-love kirjoitti:

        Meillä oli koulussa joskus ruoka, josta en vieläkään tiedä mitä se oli.
        Vaaleita suuria palloja keltaisessa kastikkeessa. Palloissa ei ollut rakennetta ja olivat samaa massaa läpi asti. Melkein kananmunan kokoisia palloja.
        Juuri kukaan ei syönyt sitä, eikä sitä näkynyt enää koskaan uudelleen.
        (itsekään en syönyt, sillä haluan tietää mitä syön)

        Oli kananmunakastiketta myös, mutta se oli ihmeen syötävää.


    • Anonyymi

      joulupässin wli pukin ai cort

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En kyllä tajua mitä tekoa tuolla kampsujen kanssa on. Kampsuista tykkään kyllä, mutta tuota en ensimmäisenä itse valitsisi.


    • Anonyymi

      joulun päddi erli pukki

    • Pariisissa joku thaimaalainen ruokapaikka. Mulla oli joku keitto, ja sitten kaverin kanssa ihmeteltiin mitä ne yhdet elukkaa muistuttaneet lierosuikaleet siinä olivat. Meni ruokahalut.

    • Anonyymi

      kuha eli särki eli kiiski sama kala

      kuhq ionb on kiiski.

      muttqa 6tosi ihmeellinen sstuudjuyuiddws Comqa, ihmeellinen jäyy6iju66u

    • Anonyymi

      punajuuri, lapsena, luultuna sen olevan makeaa...Muuten syön vaikka pieniä kiviä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1765
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1720
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe