Vieläkö pidät minusta

Anonyymi-ap

Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.

105

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varmaan mulle, kun kaikki sanoo olet nuori vielä, on ollut kiire oikeassa elämässä ja vetänyt ihmisiä takaisin turpaan tulinkin selvittämään mistä viime vuodet johtuu, otin meedio ja noitajutut käyttöön, teen kuten on tehty 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂😂😂🙂🙂🙂😂🙂🙂ihan kyllä naurattaa, ei noista kenestäkään oodi hyötyä minun elämään tai en aikaa ole käyttänyt heidän kiusaamiseen, joten vedetään takaisin ja kuinka paljon ja miten viety, ohhoh 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂huvittavinta hanki elämä, minulla on elämää niin paljon etten tiedä miten aika normisto riittää, vaikka etänä teen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 on montaa työjuttuja, kotijuttuja jne. harmittanut ettei vapaalla ole päässyt enemmän liikenteeseen, täytyy korjata, tosin nyt tiedän syytä niihinkin enemmän. ei muuta kun jatketaan niin saadaan elämä takaisin ja vaikutukset pois. loppunut heiflb kisa vählb kun vetäsee takaisin turpaan. nyt on ollut hyvin aikaa tähänkin, ja ei uteliaita katdrira, helpompaa, ja helpompi siivita huono energia pois. jäähän sitä tännekin 😂

    • Anonyymi

      Tapasin itseni ikäisen miehen ja hän on huippukunnossa. Treenaa ja pitää huolta kehostaan. Meillä on vielä elämä edessä ja ajateltiin perhettä ruveta rakentamaan. Rakennetaan ensin talo meille. Ollaan terveitä ja samansuhtaisia joka tavalla. Kiitos että sain tuntea hetken sinut. Mutta loppuviimein minun täytyy ajatella tulevaisuutta. En jaksaisi hoitaa vanhaa miestä ja ohjailla sinua kun et enää muista ja olet kärttyinen tai muuten vain hieman hassu ja hajamielinen. Syyttäisit kaikesta aina minua. Sitä minä en loppuelämäkseni halua. Toivon sulle silti kaikkea hyvää. N31

    • Anonyymi

      Haluan olla rauhassa kyllä! En tarvitse sinua komentelemaan. Minun elämä minun säännöt. Olen kenen kanssa haluan Etsi papparainen uusi nainen

      • Anonyymi

        Sillä miehellä on jo. Ei se sua oo miettinyt aikoihin. Koita kestää!


    • Anonyymi

      Pidän. Niin olenkin etääntynyt kun luulen että sinä haluat olla rauhassa. Että olisit jo jotain peliliikettä tehnyt jos haluaisit jotain enemmän

      • Anonyymi

        En voi sitä tehdä täällä meidän kesken missä nyt ollaan. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sitä tehdä täällä meidän kesken missä nyt ollaan. /sivusta

        No, missä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, missä sitten?

        Jos nähtäis jossain muualla. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nähtäis jossain muualla. /sivusta

        Taitaa olla toiveajattelua jos ei pyydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla toiveajattelua jos ei pyydä

        Ymmärrän sen ja se pyytäminen vaatii vain pienen johdattelun että olisin varmempi. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sen ja se pyytäminen vaatii vain pienen johdattelun että olisin varmempi. /sivusta

        Mitä johdattelua haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä johdattelua haluat

        Näytä vaikka tissit niin tietäisin. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä vaikka tissit niin tietäisin. /sivusta

        Just...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just...

        Tuo ei ollut minulta. Varmaan et niin luullutkaan. En osaa sanoa, kyllä kai sen ihmisestä voi nähdä jotenkin onko lähestyminen sopivaa. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut minulta. Varmaan et niin luullutkaan. En osaa sanoa, kyllä kai sen ihmisestä voi nähdä jotenkin onko lähestyminen sopivaa. /sivusta

        Ei ehkä kaikki näytä ulospäin. Mua ainakin jännittää miehen lähellä niin paljon että pyörryttää. Tulee katteltua seinille ehkä turhan paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kaikki näytä ulospäin. Mua ainakin jännittää miehen lähellä niin paljon että pyörryttää. Tulee katteltua seinille ehkä turhan paljon

        No niin se on minullakin, pahimmillaan jos ollaan kahdestaan joskus harvoin. Vaikka tietäisin että hänelle voisin jutella maat ja taivaat. Joskus taas on niin iloinen näkemisestä että jännitys unohtuu. /sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin se on minullakin, pahimmillaan jos ollaan kahdestaan joskus harvoin. Vaikka tietäisin että hänelle voisin jutella maat ja taivaat. Joskus taas on niin iloinen näkemisestä että jännitys unohtuu. /sivusta

        No toivottavasti saat rohkeutta ja tilaisuuksia . Itselle toivon samaa ja varsinkin että jotain tapahtuis ennen kesälomia, ettei tarvitse surra taas 4 viikkoa niinkuin viime vuonna.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti saat rohkeutta ja tilaisuuksia . Itselle toivon samaa ja varsinkin että jotain tapahtuis ennen kesälomia, ettei tarvitse surra taas 4 viikkoa niinkuin viime vuonna.

        Kiitos, toivon samaa sinulle. Itselläni ei tässä taida niitä tilaisuuksia enää tulla vähään aikaan.


    • Anonyymi

      En pidä yhdestäkään itseäni vanhemmasta miehestä! Tarvitsen jaksavan miehen.

      • Anonyymi

        Vanhathan ne vasta jaksaa ja osaa kyntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhathan ne vasta jaksaa ja osaa kyntää

        Kunhan katsoo silmiin ja lykkii tarpeeksi usein niin pysyn tyytyväisenä


      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Ei kai ikä ratkase hölmö jaksamisia. <<<kaikkia sitä kuuleeki nykyään.

    • Anonyymi

      S naiselta kysyisin samoin.

      • Anonyymi

        En ole nuori enää, hän on. - S


    • Anonyymi

      Voi, mihinpä ne tunteet katoaisi vaikka niitä koittaisi kieltää 🫣

      • Anonyymi

        Et varpisti yritä kieltää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varpisti yritä kieltää!

        Yritän vaan eihän se tietenkään onnistu 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän vaan eihän se tietenkään onnistu 🫣

        Ei kuulu sitten onnistua 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sitten onnistua 🙂

        Voi olla 😊 kärsin sitten tuntoineni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla 😊 kärsin sitten tuntoineni

        Meillähän vois jotain... vähäsen olla... alkas niin kuumottaan täää😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän vois jotain... vähäsen olla... alkas niin kuumottaan täää😎

        Okei. Ottakaa te tää haltuun. Mä yritän irl saada enemmän selvyyttä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän vois jotain... vähäsen olla... alkas niin kuumottaan täää😎

        Eikös sitä kipinöintiä oo jo ollut tovin 😌😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sitä kipinöintiä oo jo ollut tovin 😌😎

        Kuinka pitkän tovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkän tovin

        Ehkä vuoden 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vuoden 😌

        Enemmänpäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vuoden 😌

        Sopii mulle tämä kuitenkin 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänpäs!

        No, reilun vuoden 😌 ei kovin paljoo yli kuitenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii mulle tämä kuitenkin 🙂

        Varmasti sopii 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vuoden 😌

        Tää sopii ku nenä päähän! 👍😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sopii ku nenä päähän! 👍😊

        Kun sais vaan pidettyä näppinsä erossa, välillä se on haastavaa kun on niin siinä kosketusetäisyydellä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sais vaan pidettyä näppinsä erossa, välillä se on haastavaa kun on niin siinä kosketusetäisyydellä 😌

        Joo tiedän. Ei kehtaa muiden läsnäollessa. Ehkä syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti sopii 😘

        Kiitos hmm. Xxxxx.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedän. Ei kehtaa muiden läsnäollessa. Ehkä syksyllä.

        Mahdollisesti syksyllä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedän. Ei kehtaa muiden läsnäollessa. Ehkä syksyllä.

        Ei oo ehkä järkevää antaa muille vihiä. Koittaa vaan olla mahd. normaalisti. Kahdestaan ollessa sitten voi vähän enemmän 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ehkä järkevää antaa muille vihiä. Koittaa vaan olla mahd. normaalisti. Kahdestaan ollessa sitten voi vähän enemmän 🤭

        Juu voi, kun oltais vaan kahdestaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti syksyllä 😌

        Toivon sitä. Itse asiassa enemmän kuin mitään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu voi, kun oltais vaan kahdestaan....

        Niin eihän me olla koskaan TÄYSIN kahdestaan. Salaa kyllä haaveilen… mitä kaikkea voisikaan… 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän me olla koskaan TÄYSIN kahdestaan. Salaa kyllä haaveilen… mitä kaikkea voisikaan… 😌

        Voitas olla. Piilopaikkoja löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitas olla. Piilopaikkoja löytyy.

        Piiloon mennään, kun on vähän rohkaisevaa otettu ensin 🤭 kyllä me joku paikka löydetään 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sitä. Itse asiassa enemmän kuin mitään....

        Toivon sitä myös, tulit elämääni ja muutit jotain pysyvästi. Kanssasi on niin helppo olla, kuin olisimme luodut toisilleen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiloon mennään, kun on vähän rohkaisevaa otettu ensin 🤭 kyllä me joku paikka löydetään 😉

        Ohi meni. Siellä missä häntä näen ei mitään rohkaisevaa oteta. Olisit välillä hiljaa sinä silmäniskijä. Ei kaikki ole sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi meni. Siellä missä häntä näen ei mitään rohkaisevaa oteta. Olisit välillä hiljaa sinä silmäniskijä. Ei kaikki ole sinulle.

        Ei varmasti olekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi meni. Siellä missä häntä näen ei mitään rohkaisevaa oteta. Olisit välillä hiljaa sinä silmäniskijä. Ei kaikki ole sinulle.

        Ei kyllä meilläkään, lähinnä jos on jokin spesiaali tilanne esim juhla/muu häppeninki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi meni. Siellä missä häntä näen ei mitään rohkaisevaa oteta. Olisit välillä hiljaa sinä silmäniskijä. Ei kaikki ole sinulle.

        Ei oteta ei, mutta minä olen miettinyt piilopaikkoja hiljaa mielessäni. Ja miten tilanne etenisi, kun oltaisiin kahdestaan. Joku puhui syksyyn odottelusta, mutta eihän siihen ole mitään syytä. Sivusta huutelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu voi, kun oltais vaan kahdestaan....

        Karataan yhdessä nurkan taakse vähän kuhertelemaan pois muiden silmien alta 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä meilläkään, lähinnä jos on jokin spesiaali tilanne esim juhla/muu häppeninki.

        Mä odotan syksyllä tapahtuvaa "häppeninkiä". Jos siellä uskaltais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä odotan syksyllä tapahtuvaa "häppeninkiä". Jos siellä uskaltais.

        Onhan tota yksi häppeninki ainakin syksyllä tulossa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä odotan syksyllä tapahtuvaa "häppeninkiä". Jos siellä uskaltais.

        Mitä ajattelit uskaltaa tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit uskaltaa tehdä?

        No jos tässä ennen osaisin lukea hänestä samanlaisia tunteita minua kohtaan kuin itselläni häneen, niin olisihan se helpompaa, ja helpottavaa, kertoa omistani hänelle. Ehkä kaukaisena haaveena halaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tässä ennen osaisin lukea hänestä samanlaisia tunteita minua kohtaan kuin itselläni häneen, niin olisihan se helpompaa, ja helpottavaa, kertoa omistani hänelle. Ehkä kaukaisena haaveena halaus.

        Saat tottakai halata :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tottakai halata :)

        No sen näkee sitten, toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tässä ennen osaisin lukea hänestä samanlaisia tunteita minua kohtaan kuin itselläni häneen, niin olisihan se helpompaa, ja helpottavaa, kertoa omistani hänelle. Ehkä kaukaisena haaveena halaus.

        Miksei kesällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei kesällä?

        Niin, miksei.. mutta en tule kohta häntä edes vähään aikaan näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksei.. mutta en tule kohta häntä edes vähään aikaan näkemään.

        Etkö halua nähdä häntä? Mikset voi kirjoittaa ja pyytää tapaamista?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua nähdä häntä? Mikset voi kirjoittaa ja pyytää tapaamista?..

        Tietysti haluan. Mutta ei minusta ole tuollaiseen, varsinkaan jos toisella ei olekaan tunteita. Mitä jos hänellä on jo joku? Mitä sen jälkeen kun pitää kuitenkin olla tekemisissä silloin tällöin? Olen kyllä tuota ehdottamaasi ajatellut, koska ei tunteissa ole mitään pahaa, mutta toisen reaktio pelottaa. Vaikka ikää on jonkin verran niin en tällaista ole suoranaisesti ikinä kokenut. Näin vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti haluan. Mutta ei minusta ole tuollaiseen, varsinkaan jos toisella ei olekaan tunteita. Mitä jos hänellä on jo joku? Mitä sen jälkeen kun pitää kuitenkin olla tekemisissä silloin tällöin? Olen kyllä tuota ehdottamaasi ajatellut, koska ei tunteissa ole mitään pahaa, mutta toisen reaktio pelottaa. Vaikka ikää on jonkin verran niin en tällaista ole suoranaisesti ikinä kokenut. Näin vahvasti.

        Tietenkin, kun ehdotan kirjoittamista, tarkoitan jotain neutraalia. Esim. pyytää apua tai tapaamiseen ja tarkista reaktiota. En tarkoita kirjoittaa suoraan tunteista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin, kun ehdotan kirjoittamista, tarkoitan jotain neutraalia. Esim. pyytää apua tai tapaamiseen ja tarkista reaktiota. En tarkoita kirjoittaa suoraan tunteista…

        Joo, onhan tuotakin tullut muutaman kerran tehtyä, tai no on kyllä ollutkin asiaa. Nykyään hieman hankalaa keksiä mitään yhteistä ongelmaa tietystä syystä. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mutta niin ihana ihminen on, että koko ajan ajatuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, onhan tuotakin tullut muutaman kerran tehtyä, tai no on kyllä ollutkin asiaa. Nykyään hieman hankalaa keksiä mitään yhteistä ongelmaa tietystä syystä. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mutta niin ihana ihminen on, että koko ajan ajatuksissa.

        Kauanko olet tuntenut hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olet tuntenut hänet?

        2020 näin ekan kerran.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänpäs!

        Oliskohan kohta jo neljä vuotta... minäkin sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        2020 näin ekan kerran.

        Ootko varma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma

        Kyllä olen. Kesällä 20.


    • Anonyymi

      Pidän siitä miehestä ikuisesti.

      • Anonyymi

        Jos hän myös pitää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän myös pitää....

        Kyllä, enemmän kuin pidän naisesta....


    • Anonyymi

      Hmm..🎶 I don't wanna know, if you're playing me
      Keep it on the low
      Cause my heart can't take it anymore
      And if you creeping, please don't let it show
      Oh baby, I don't wanna know…🎶

    • Anonyymi

      Are you lonesome tonight, does your hair lookin' fried?

      Do your chairs and your parlor seem empty and bare?
      Do you gaze your bald head and wish you had hair?

    • Anonyymi

      Ehkä nainen on vaan nuoren näköinen, ja ei ole niin nuori kuin luulet. Olemmeko naapureita?

      • Anonyymi

        Mulla naapurina tosi kaunis ja kuumottava nuorekas, itseäni vanhempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla naapurina tosi kaunis ja kuumottava nuorekas, itseäni vanhempi nainen.

        🤭voi eiiiii🫠 nähtiinkö tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla naapurina tosi kaunis ja kuumottava nuorekas, itseäni vanhempi nainen.

        Missä asutaan?


      • Anonyymi

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭voi eiiiii🫠 nähtiinkö tänään?

        Narsissi innostui heti. Nolo olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsissi innostui heti. Nolo olet.

        Sinä olet vain katkera harmittaako jäädä vanhemmalle kakkoseksi ha ha


    • Anonyymi

      Hei, sä olet vain ilotyttö, eikä meikäläiseen ole tuollaiselle sekaantumista, joten hylykää haureimmakki toivehes. Aamen.

      https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8

      PS.pitele sijojas, poluillas horo, se on moro.....

    • Anonyymi

      Miksi keskustelu meni vanhempaan naiseen, kun ap jutteli nuoremmasta naisesta.

    • Anonyymi

      Entiedä muttaeräälle nuoremmalle miehelle haluaisin strippaa vähän nyt..

      • Anonyymi

        Siitä olen haaveillut 🫠


    • Anonyymi

      Täällä on kyllä mielenvikaisia vastauksia. Tulee mielen syrjäytyneet ihmiset, jotka ovat kotona ja pyörivät täällä, kun eivät pysty sosiaaliseen keskusteluun livenä. Ei jaksa näitä keskusteluja, samaa skeidaa joka kerta, kun olen käynyt. Onneksi minulta löytyy oikea elämä. Huh.

      • Anonyymi

        Ja aloitusko sitten on jotenkin vähemmän mieIenvikainen? Sekaisin olet sinäkin. Miksi joku vastailisi vakavissaan naurettavaan anonyymiviestiin, joka voi olla jokaiselle Suomen naiselle joltain vanhemmalta mieheltä. Älä ole typerä!


    • Anonyymi

      Mitäpä veikkaat, jos on etääntynyt

    • Anonyymi

      Oot liian vanha😔

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä


      • Näin just. Sitä mä oon aina sanonu, että jossain vaiheessa elämää sitä on sitten liian vanha. Kaikki on mennyttä.


      • Anonyymi

        Rakastan sua silti, salaa hiljaa sydämessäni..🥹
        Mieheltä, nuorelle naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua silti, salaa hiljaa sydämessäni..🥹
        Mieheltä, nuorelle naiselle

        Niin teen minäkin. sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teen minäkin. sivusta

        🥹❤️❤️


    • Anonyymi

      En halua vanhusta vieläkään.
      Nimimerkillä jokainen on jollekin nuorempi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ymmärrän hyvin. Silti minäkin haikailen täällä erästä ja kirjoittelen silloin tällöin rakkauden tunnustuksia purkaakseni päätäni. Vaikka hän on kiltti niin kyllä varmaan nauraisi jos tietäisi että todellisuudessa olen täysin lääpällään häneen. Minä äijänkäppyrä. Siellä varmaan jonkun komean nuoren kundin vieressä tälläkin hetkellä köllöttelee. Sellasta se on. Typerä sydän!


    • Anonyymi

      Kaipaanhan minä sitä kaipausta herättävää ihmistä. Sydämeni on rauhaton, sillä hän sen tuosta noin vain vei… Polttavan kuuma kesä ja rakkaustarina olisi voinut olla mahdollinen, mikäli oltaisiin uskallettu. Kyllä minä olisin nähnyt meidät yhdessä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nuoret naiset haluavat elää omaa elämäänsä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä nämä sokeat naiset löytävät näitä renttuja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ota yhteyttä niin tiiät

      • Anonyymi
        UUSI

        Saako heti? Mihin haluat viestiä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe