Ruotsinkielienen äärivasemmistolainen anarkisti joka tuhosi suomenkielisen koululaitoksen?
Tarkoitan nyt PISA-tuloksia.
Voiko Li Anderssonia kuvailla näin?
25
300
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä sabotaashi Lian Derssonilta. Oikeuteen mars mars.
- Anonyymi
Sabotaasi on kyllä äärivasemmistolaisille yleinen käyttökeino.
- Anonyymi
Derssonin tehtävänä on tuhota Suomi sisältä päin.
Putiinin puolella Suomea vastaan. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
No kyllä ja lisäksi antoi voimakasta taustatukea Putinin hallinolle vaatimalla turvapaikanhakuoikeutta itärajalla vaikka kaikki jo tiesi kyse on Putinin hybridiprojektista rapauttaa Suomen moraalia
- Anonyymi
Miten voi olla mahdollista että vielä tässäkään vaiheessa Li ei tajua Putiin ei pelaa NAIIVEILLA länsimaisilla säännöillä vaan rikkoo kaikki säännöt ja sopimukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista että vielä tässäkään vaiheessa Li ei tajua Putiin ei pelaa NAIIVEILLA länsimaisilla säännöillä vaan rikkoo kaikki säännöt ja sopimukset?
Kyllä Lii tietää....
Harkittua toimintaa häneltä...
- Anonyymi
Oman kristinuskomme opetusta tulee sisältyä myös kouluopetukseen
- Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Miksi vasemmisto käy sotaa länsimaista sivistystä vastaan?
- Anonyymi
Staliinin käskystä.
- Anonyymi
Vihasta. Kaikki vanha, perinteinen ja kaunis pitää tuhota.
- Anonyymi
Li Anderson on ainakin henkilö johon kulminoituu suomalaisen marjateollisuuden alasajo.
Ei tuo analyysisi ainakaan paljoa pielessä ole!
- Anonyymi
https://www.mtv.fi/ohjelma/37f147245e51362f9a11/jarkko-tammisen-maailma
tuolta löytyy mainio Li Anderssonnin haastattelu - Anonyymi
Tässä tähän aiheeseen liittyvä uutinen. Pahaa pelkään että Lin ja kump. toimien takia vastaavaa tulee tapahtumaan myös meillä.
https://www.verkkouutiset.fi/a/kolme-koulua-suljetaan-ruotsissa-radikalisoitumisuhan-vuoksi/ - Anonyymi
Haluaako Li ja kump. niin sanotun Pirkkalan monisteen jokaiseen suomalaiseen peruskouluun?
- Anonyymi
Eilisen A-studion hysteerisen raivokkaan esiintymisen jälkeen tuli lähinnä tosiaan mieleen punakaartien komentajar sisällissodan aikaan.
- Anonyymi
Raivonhengetär? Julkisten esiintymisten perusteella sellainen muodikas vihanhallintakurssi voisi olla paikallaan Lilla Lille?
- Anonyymi
Punakaartin komentajar?
- Anonyymi
- Anonyymi
ANDERSSON ON SYNTYNYT VÄÄRÄÄN MAAHAN.
PUNAISTA PUKKAA.
HAHHAHHAAA.
JA POOOIS. - Anonyymi
Lisää puhetta
Ajankohtainen - Anonyymi
Kauhia kommari.
- Anonyymi
Pisa mittaa oppilaiden yhtälöiden muistamista 15-vuotiaana. Suomen plussat ovat sitä suuremmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066