En koskaan ole myöntänyt tätä asiaa kenellekkään. Olen kätilö ja Olen alkanut kiihottumaan asiakkaistani todella paljon. Viimeisin synnytys jossa olin työssä teki itselleni todella tiukkaa. Olin ollut kiihottunut koko päivän jo ennen työhön menoa. Kun synnytys oli käynnissä ja nainen huokaili kontillaan olisin vain halunnut laittaa käden hänen häpyhuultensa väliin ja alkaa hinkuttamaan. Välillä koskien klitorikseen.
Naisen mies kyseli kuinka voisi auttaa ja sanoin että voisi kokeilla hieroa alaselkää. Kun tuli aika kokeille kuinka auki kohdunsuu on, tarkkailin miestä kuinka tarkasti hän katsoi. Pitkitin tilannetta ja pyörittelin sormia syvällä. Tunsin kuinka housuni oli aivan märät ja pilluni turvonnut niitä vasten.
Tiedän että tämä on todella todella väärin en vain mahda itselleni mitään.
Kiihottuminen työssä
Anonyymi-ap
5
2179
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa että olet löytänyt sinulle juuri sopivan ja kiihkeän työpaikan, onnea siitä. Kaikilla ei ole noin kivaa duunipaikkaa
- Anonyymi
Keksi nyt jotain parempaa...ihan älytöntä.
- Anonyymi
Mikä se on se uuvatti?
Ketjusta on poistettu 140 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 118996
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680