En koskaan ole myöntänyt tätä asiaa kenellekkään. Olen kätilö ja Olen alkanut kiihottumaan asiakkaistani todella paljon. Viimeisin synnytys jossa olin työssä teki itselleni todella tiukkaa. Olin ollut kiihottunut koko päivän jo ennen työhön menoa. Kun synnytys oli käynnissä ja nainen huokaili kontillaan olisin vain halunnut laittaa käden hänen häpyhuultensa väliin ja alkaa hinkuttamaan. Välillä koskien klitorikseen.
Naisen mies kyseli kuinka voisi auttaa ja sanoin että voisi kokeilla hieroa alaselkää. Kun tuli aika kokeille kuinka auki kohdunsuu on, tarkkailin miestä kuinka tarkasti hän katsoi. Pitkitin tilannetta ja pyörittelin sormia syvällä. Tunsin kuinka housuni oli aivan märät ja pilluni turvonnut niitä vasten.
Tiedän että tämä on todella todella väärin en vain mahda itselleni mitään.
Kiihottuminen työssä
Anonyymi-ap
5
2062
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa että olet löytänyt sinulle juuri sopivan ja kiihkeän työpaikan, onnea siitä. Kaikilla ei ole noin kivaa duunipaikkaa
- Anonyymi
Keksi nyt jotain parempaa...ihan älytöntä.
- Anonyymi
Mikä se on se uuvatti?
Ketjusta on poistettu 140 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem913091HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat692360- 272203
- 821665
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3881543Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k591402Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901342Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231224- 561159
- 481094