En koskaan ole myöntänyt tätä asiaa kenellekkään. Olen kätilö ja Olen alkanut kiihottumaan asiakkaistani todella paljon. Viimeisin synnytys jossa olin työssä teki itselleni todella tiukkaa. Olin ollut kiihottunut koko päivän jo ennen työhön menoa. Kun synnytys oli käynnissä ja nainen huokaili kontillaan olisin vain halunnut laittaa käden hänen häpyhuultensa väliin ja alkaa hinkuttamaan. Välillä koskien klitorikseen.
Naisen mies kyseli kuinka voisi auttaa ja sanoin että voisi kokeilla hieroa alaselkää. Kun tuli aika kokeille kuinka auki kohdunsuu on, tarkkailin miestä kuinka tarkasti hän katsoi. Pitkitin tilannetta ja pyörittelin sormia syvällä. Tunsin kuinka housuni oli aivan märät ja pilluni turvonnut niitä vasten.
Tiedän että tämä on todella todella väärin en vain mahda itselleni mitään.
Kiihottuminen työssä
Anonyymi-ap
5
2033
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa että olet löytänyt sinulle juuri sopivan ja kiihkeän työpaikan, onnea siitä. Kaikilla ei ole noin kivaa duunipaikkaa
- Anonyymi
Keksi nyt jotain parempaa...ihan älytöntä.
- Anonyymi
Mikä se on se uuvatti?
Ketjusta on poistettu 140 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069