Asunnon vaihto

Anonyymi-ap

Hallitus kaavailee isoissa asunnoissa asuville asumistuensaajille asunnon vaihtamista pienempään.

33

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä taida Mikkelissä olla liikaa vapaana noita pieniä asuntoja, ainakaan halvempia. Kolmioita tuntuisi kyllä olevan enemmän kuin tarpeeksi, joten ehkäpä Mikkelissä pakotetaan isompiin asuntoihin sitten.

      • Anonyymi

        Niinpä taitaa olla. Voihan noista isoista asunnoista lyödä yksi ovi umpeen. Pienistä asunnoista on pula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä taitaa olla. Voihan noista isoista asunnoista lyödä yksi ovi umpeen. Pienistä asunnoista on pula.

        Köyhät saa valita jatkossa pelloksen tai haukivuoren vapaista kämpistä? Olisi oikein, koska se että joutuu syrjemmälle asumaan, kannustaa yrittämään enemmän itse itsensä elättämisen suhteen, sensijaan että antaa yhteiskunnan elättää. Pahasti sairaat, vampit ja vanhukset, heistä tulee tietysti huolehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät saa valita jatkossa pelloksen tai haukivuoren vapaista kämpistä? Olisi oikein, koska se että joutuu syrjemmälle asumaan, kannustaa yrittämään enemmän itse itsensä elättämisen suhteen, sensijaan että antaa yhteiskunnan elättää. Pahasti sairaat, vampit ja vanhukset, heistä tulee tietysti huolehtia.

        Sitä kun pakotetaan muuttamaan syrjään, sillä varmistetaan syrjäytyminen työelämästä ym. Jos on heikoilla jo muutenkin, ei se tilannetta paranna, kun keskelle metsää pakotetaan muuttamaan, jossa ei töistä ole tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät saa valita jatkossa pelloksen tai haukivuoren vapaista kämpistä? Olisi oikein, koska se että joutuu syrjemmälle asumaan, kannustaa yrittämään enemmän itse itsensä elättämisen suhteen, sensijaan että antaa yhteiskunnan elättää. Pahasti sairaat, vampit ja vanhukset, heistä tulee tietysti huolehtia.

        Eipä taida tässä kuppaisessa kylässä olla töitä tarjolla ja tulevaisuudessa on entistäkin vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät saa valita jatkossa pelloksen tai haukivuoren vapaista kämpistä? Olisi oikein, koska se että joutuu syrjemmälle asumaan, kannustaa yrittämään enemmän itse itsensä elättämisen suhteen, sensijaan että antaa yhteiskunnan elättää. Pahasti sairaat, vampit ja vanhukset, heistä tulee tietysti huolehtia.

        Aivan oikein! Toisten rahoilla elämisestä voi yhtä hyvin nauttia Pelloksella ja Haukivuorellakin! Ei ole mitään syytä asustella kaupungin keskustassa näissä tapauksissa!


    • Anonyymi

      Kyllä sieltä syrjäytynyt tai syrjäytetty pääsee helposti metsästä pois. Istut vaan punainen toppatakki päällä kannonnokassa ja hoet vaikka sokeripala suussa carpe diem, sillä selviää hyvin elämässä eteenpäin. Eikä tarvii miettiä noin ikäviä asioita kuin milloin on pakkomuutto edessä. Helppoa kuin heinänteko kesäkelissä.

    • Anonyymi

      Kannustaahan se useimpia työllistymään tai hankkimaan itselleen opiskelupaikka, tieto siitä että pääset takaisin ns. ihmisten ilmoille, kun olet korjannut tapasi pois laiskuudesta ja ssaamattomuudesta. Moni myös haluaa olla ns. uhri ja valittaa kun masentaa, joka se masennus on itsekeskeisten tauti; kun on aikaa olla vaan ja oleskella= masentua. Toimeen työhöhön opiskelemaan, niin ei ole aikaa vatuloida koko ajan miltä minusta nyt tuntuu!

      • Anonyymi

        Masennuksesta on sentään mahdollista päästä eroon. Toisin kuin tyhmyydestä, josta kirjoituksesi on hyvä osoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennuksesta on sentään mahdollista päästä eroon. Toisin kuin tyhmyydestä, josta kirjoituksesi on hyvä osoitus.

        Masennukseenkin voi auttaa, kun jää enemmän rahaa muuhun elämiseen muuttamalla halvempaan asuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennukseenkin voi auttaa, kun jää enemmän rahaa muuhun elämiseen muuttamalla halvempaan asuntoon.

        Kyllä kyllä juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä juuri näin.

        pahin masennuksen aiheuttaja minulla on liika lihavuus.mutta kun ruoka on vaan niin hyvvää.


      • Anonyymi

        Sanotko vaikka lapsensa menettäneelle samanlaisia meemejä masennuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pahin masennuksen aiheuttaja minulla on liika lihavuus.mutta kun ruoka on vaan niin hyvvää.

        Mitä läskimpi, sitä nätimmin roikkuu köydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko vaikka lapsensa menettäneelle samanlaisia meemejä masennuksesta?

        Silloin kyse on surusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko vaikka lapsensa menettäneelle samanlaisia meemejä masennuksesta?

        Taitaa olla ihan mikkeliläisten vajaaälyisten junttien tapa heittää hauska kikkelis kokkelis vitsi kovia kokeneille.
        ja sitten kun omalle kohdalle sattuu niin itketään että miksi juuri minulle näin käy kun olen niin virheetön hyvä ja hauska ihminen


    • Anonyymi

      Masennukseen saattaa auttaa myös se ettei tarvii olla ns parempien ihmisten kyttäyksen ja kyykytyksen kohteena.

    • Anonyymi

      Sairasta touhua,vai järjestävätkö matuille asuntoja.

      • Anonyymi

        köyhille, tuilla eläjillepä välttää asunto syrjemmältäkin esim. anttolasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        köyhille, tuilla eläjillepä välttää asunto syrjemmältäkin esim. anttolasta.

        Kalliita asuntoja Anttolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliita asuntoja Anttolassa.

        suomenniemele tai haukivuorele sudeetit syrjäytyneet laittasin ja ukrainalaiset tähän kantamikkeliin, koska ovat edustavampia kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomenniemele tai haukivuorele sudeetit syrjäytyneet laittasin ja ukrainalaiset tähän kantamikkeliin, koska ovat edustavampia kaikin puolin.

        Eli kumpaan paikkaan meinasit muuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kumpaan paikkaan meinasit muuttaa?

        miksi köyhiä pitää olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi köyhiä pitää olla?

        Miksi älyllisesti köyhiä ei voi laittaa uuniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi älyllisesti köyhiä ei voi laittaa uuniin?

        Silloin Suomen väkiluku tippuisi reilusti yli 2miljoonaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin Suomen väkiluku tippuisi reilusti yli 2miljoonaa..

        Ja mikkeliläisiä ei olisi enää ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi köyhiä pitää olla?

        Ei olisi rikkaitakaan jollei olisi köyhiä ja päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi rikkaitakaan jollei olisi köyhiä ja päinvastoin.

        Köyhyys on tavallaan älyn puutetta. Älykäs ihminen ei ole koskaan köyhä tai ainakaan kärsi asiasta.


    • Anonyymi

      Tuen saajille tulisi olla yhteismajoitus ainoastaan, ainakin perheellisille. Turha yhteiskunnan mättää rahaa omiin kämppiin jokaiselle, jos eivät kerta itse viitsi/kykene hankkimaan. Turhaa tuhlausta.

      • Anonyymi

        Aito provari ajattelu. ❤️


    • Anonyymi

      Kela vaatii mua muuttamaan halvempaan asuntoo . Asumusmenoni ylittävät kunnan normit n. 3€..

    • Anonyymi

      Köyhät telttamajoitukseen Kiepin pihalle. Työpaikkakin olisi vieressä.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? Kela kuitenkin maksaa asunnon ja ihan ok kk palkan, joten miksi mennä Kieppiin töihin ja pienentämään tukia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe