Ilkan itsenäisyyspuhetta

Anonyymi-ap

paheksuvien pitäisi ymmärtää, että kirkkoherra Soronen ei voi samassa tilaisuudessa pitää kahta puhetta.

Eli vaihtaa, ainakaan yleisön edessä , roolia kaikkien sielunpaimenesta Keskustapuolueen tavoitteita ajavaksi kunnallispoliitikoksi.

Niin nopeasti näköjään eivät liperit vaihdu.
Kiitos Ilkka, kun pelastit kirkkoherramme nolosta tilanteesta.

25

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilkka on hyvä puhuja!

      • Anonyymi

        Ja ahkera työssään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ahkera työssään!

        Kukaan , joka on häntä kuunnellut, ei ole joutunut kuuntelemaan valmistelematonta höpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ahkera työssään!

        Eli viattomien uhkailussa Facessa, mölinässä ja homostelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ahkera työssään!

        Erittäin arvostettu opettajana ja lapset tykkää. Reilu. Saa kaikki lapset mukaan. Käsittelee asiat aina oppilaiden kanssa ja lapset oppii. Tällaisia opettajia nykyään tarvitaan.
        Tulisi takasin tänne meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viattomien uhkailussa Facessa, mölinässä ja homostelussa.

        Poliisille meni tämäkin viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin arvostettu opettajana ja lapset tykkää. Reilu. Saa kaikki lapset mukaan. Käsittelee asiat aina oppilaiden kanssa ja lapset oppii. Tällaisia opettajia nykyään tarvitaan.
        Tulisi takasin tänne meille.

        Paitis niiden lasten mielestä, joiden vanhemmista Repo ei tykännyt.


      • Anonyymi

        Päinvastoin kuin sinä, pyhäjärven persupakkomielteinen trolli joka Ilkkaa maalitat päivittäin eri s24 palstoilla luotsinpesatin suojista.


      • Anonyymi

        persupalstalla taas skitsoilemassa persujen perään itkemisineen kun sensuurissa on viivettä? 😂😂


      • Anonyymi

        Eikö ole mielenkiintoista pyhäjärven persuja vainoava sinimustaluotsi ja haapaveden hoitokokoustajaluotsi kuinka tällä palstalla säilyy KAIKKI avaukset ja viestit joissa Repoa mustamaalataan teidän toimestanne viestien kadotessa sekunneissa joissa se mainitaan?


    • Anonyymi

      Joo kyllä kai hän puheet hallitee, muistikohan haukkua kepulaiset ja muut paholaiset.

      • Anonyymi

        Kumpaa joukkoa itse edustat?


      • Anonyymi

        Uhkailiko taas Kiurua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa joukkoa itse edustat?

        Noku minä polonen satu olemaan vähä kumpaaki, niin ei oikein tiiä sanua-


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä uskon vakaasti, että hallitus tuhoaa tavallisen ihmisen mahdollisuuksia elämään varakkaita suosimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon vakaasti, että hallitus tuhoaa tavallisen ihmisen mahdollisuuksia elämään varakkaita suosimalla.

        Ei siihen maan hallitusta tarvita, Haapaveen "hallinto" kykenee siihen kyllä.
        Vaan ei aina onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen maan hallitusta tarvita, Haapaveen "hallinto" kykenee siihen kyllä.
        Vaan ei aina onnistu.

        loputtomilla valituskierteillä paikkakunnasta on jo tehty elinkeinoelämävastainen.

        kiittäkäämme hartaasti juhlapuhujaa tästä haittapolitiikan linjasta joka koskettaa ihan jokaista kaupunkilaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        loputtomilla valituskierteillä paikkakunnasta on jo tehty elinkeinoelämävastainen.

        kiittäkäämme hartaasti juhlapuhujaa tästä haittapolitiikan linjasta joka koskettaa ihan jokaista kaupunkilaista.

        Mutta Keskustan haittapolitiikka ei kosketa kaikkia. Vain muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Keskustan haittapolitiikka ei kosketa kaikkia. Vain muita.

        ahaa no kenties nyt nimeät ne muiden esittämät elinkeinoelämän hankkeet jotka kepu on haittapoliittisista syistä vienyt loputtomiin valituskierteisiin?
        paikkakunnan persuilta ei ole yhtään elinkeinopolitiikan hanketta tullut siis jäljelle jää vasurit joiden hankkeet kepu on haittapolitiikallaan sotkenut suohon??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ahaa no kenties nyt nimeät ne muiden esittämät elinkeinoelämän hankkeet jotka kepu on haittapoliittisista syistä vienyt loputtomiin valituskierteisiin?
        paikkakunnan persuilta ei ole yhtään elinkeinopolitiikan hanketta tullut siis jäljelle jää vasurit joiden hankkeet kepu on haittapolitiikallaan sotkenut suohon??

        Anonyymi
        08.12.2023 17:09

        Eikö vastaa persut provoihisi pyhäjärven trolli kun taas siirryit kepuja provosoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ahaa no kenties nyt nimeät ne muiden esittämät elinkeinoelämän hankkeet jotka kepu on haittapoliittisista syistä vienyt loputtomiin valituskierteisiin?
        paikkakunnan persuilta ei ole yhtään elinkeinopolitiikan hanketta tullut siis jäljelle jää vasurit joiden hankkeet kepu on haittapolitiikallaan sotkenut suohon??

        Tutkikaa itse tekemisenne ja korjatkaa jälkenne.


    • Anonyymi

      Tiedoksi aloittajalle, ett ei se kaupungin virallisen itsenäisyyspäivän juhlallisuuksien puheen pitäminen papille kuulu, mutta mikä tässä on se ongelma, kun puhe on ollut niin hyvä, että ei sen sisältöä ole sanallakaan kritisoitu?

    • Anonyymi

      Tiedoksi lukijoille:
      Kaupunki ja seurakunta järjestivät yhteisesti itsenäisyyspäivän juhlatilaisuuden 6.12. klo 13.00 . JUHLAPUHEEN piti kirkkovaltuuston puheenjohtaja Eliisa Pihlaja-Vihelä.
      Hyvä puhe, ei moitteen sanaa!

      • Anonyymi

        LUTHERIN pääoppeja on, että maallinen ja hengelline toimi pitää pitää erillään.

        Eli luterilaiset papit pois politiikasta!

        Jos on ottanut pappisvivkimyksen ,ei voi olla kuin Yhden Herran palveluksessa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe