Hyvä Valkeakoski, näin asioita hoidetaan ja saadaan kaikkien kaipaamaa julkisuutta.
Suomen kovin veronkorottaja
4
331
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistolainen talouspolitiikka, joka ei ole talouspolitiikkaa nähnytkään, tarkoittaa veronkorotuksia. Sitä Valkeakoskella nyt koetaan. Se on pois vähäosaisten pusseista. Vasemmistolaisten poliitikkojen kädet veronmaksajien molemmissa taskuissa ja syvällä.
Suomen tasolla Marinin hallituksen jäljiltä valtio yli 10 mijardia tappiolla, velat yli 70% BKT:stä, kuten 1992, ja velkojen korot jo 3,5 miljardia. 3,5 miljardia turhaa rahaa pankeille vuodessa. Olisi muuallakin käyttöä. Vasemmistolainen talouspolitiikka väitti, että velka on ilmaista ja rahaa on. Ei ole. - Anonyymi
Eikös Valkeakoskella ole nyt porvarimeno.
- Anonyymi
Saas nähdä, koska totuus myönnetään ja kaupungin hallintoa ja teknistä toimea katsotaan hieman kriittisemmin. Hannu Uusikartano viisastelee, mutta hänen johtamaansa teknistä sektoria ei kyetä saneeraamaan ja tehottomia toimintoja ulkoistamaan. Urakat toteutetaan tehottomasti, jotta omalle porukalle voidaan taata leppoisat olot. Keskushallintoon myös on pesiytynyt lisäarvoa tuottamatonta väkeä.
Edes 1,5 milj. euron säästötavoite ( joka jää tavoitteeksi) ei pelasta valkeakoskeamme uusilta veronkorotuksilta v. 2025. Eikä säästötavoitetta näin löperöllä toiminnalla tulla saavuttamaan. Teot ratkaisee, eivät löysät puheet. - Anonyymi
no palkat nousee 10prosssaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892