Taitaa olla ennätysvuosi tänne myönnettyjen kunniamerkkien osalta. Onko tänne koskaan mitään kunniamerkkejä edes myönnetty? Siitä tuleekin mieleen että miksi juuri nyt ja minkä tahon idea tämä "kunniamrkki" buumi? Jää vähän haiseva sivumaku koko hommasta ja tästä meidät tullaan muistamaan vielä pitkään.
Kiuruveden kunniamerkkibuumi
Anonyymi-ap
8
394
Vastaukset
- Anonyymi
Narsismi siellä rehottaa.
- Anonyymi
Et tainnu saada?
- Anonyymi
En enkä itse itselleni hakenutkaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enkä itse itselleni hakenutkaan :)
Kateus iski kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus iski kuitenkin.
Elä turhaan kadehdi. Tee jotain asialle niin ehkä sinäkin joskus saat jotain. Aikaiseksi ainakin jos et merkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus iski kuitenkin.
Ootko katkerakin?
- Anonyymi
Onko kunniamerkin saajilla muuta ansiota kuin kuuluminen yrittäjäyhdistykseen?
- Anonyymi
sitähän sanotaan ,että viisas vaikenoo...et ollu viisas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657