Voi kun uskaltasin

Anonyymi-ap

Sulta suoraa kysyĂ€ onko kaikki hyvin? đŸ«€

Poistit kaikki kuvatkin ja muuta...
TietĂ€sipĂ€ et pahan olon susta pois halata tahtoisin ❀

99

1991

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

MitkÀ kuvat? MistÀ?

• Anonyymi

Somesta. Profiilikuvat ja muut... đŸ«€

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somesta. Profiilikuvat ja muut... đŸ«€

Sairastuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairastuin.

:(( millÀ tapaa? Voisinko auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:(( millÀ tapaa? Voisinko auttaa?

Korona. Ollut jo toista vkoa

• Anonyymi

Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemĂ€ssĂ€, tiedĂ€tkö, ettĂ€ kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiĂ€ joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elĂ€mÀÀ auki nĂ€iden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitÀÀn tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ teet itsestĂ€si typeryksen? đŸ„±

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemĂ€ssĂ€, tiedĂ€tkö, ettĂ€ kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiĂ€ joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elĂ€mÀÀ auki nĂ€iden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitÀÀn tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ teet itsestĂ€si typeryksen? đŸ„±

Joo kyllÀ sun copypastet tyrmistyttÀÀ kaikki.
        Voisit vÀlillÀ pohtia ettÀ sulla
        ItsellÀ on jokin pakkomielle tuoda joku sun oma mielikuvitushahmo joka keskusteluun
        Joko ÀtmiÀ tai mieheksiluuliaa...
        Voisit vÀlillÀ vahtaa levyÀ ja mielipidettÀ.
        Tai olla hiljaa ettÀ sivustolle tulee
        Muutakin kun roska kommenttia
        Kiitos.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

• Anonyymi

Mikset kysy suoraan?

• Anonyymi

Koska oon vÀhÀn niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitÀs hÀnen somea ees seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska oon vÀhÀn niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitÀs hÀnen somea ees seurata.

KyllÀ sinÀ olet tÀysi huithapeli, ettÀkö some, niinhÀn sinÀ virnuilit.

https://m.youtube.com/watch?v=MeFOOotGse4

• Anonyymi

MikÀ tÀssÀ miehen hassussa provoavauksessa ois sun mielestÀ se varsinainen asia mitÀ kysellÀ? Onko sul kaikki ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulka satujen mies löysÀt tarinat- seuraat jotain somessa ja sen jÀlkeen on tod loogista poistaa sieltÀ OMAT kuvat, toisten kun ei oikein voi, eihÀn nÀmÀ edes ymmÀrrÀ lukemaansa ikinÀ

• Anonyymi

Tuli jossain vaiheessa tunne ettĂ€ et vĂ€litĂ€ yhtÀÀn ja ettĂ€ sulla on muita.. Tulin siitĂ€ niin surulliseksi ettĂ€ halusin poistaa kaikki ja olla tĂ€ysin nĂ€kymĂ€tön đŸ˜„ Tulisitkin halimaan, ikĂ€vĂ€ on mut muuten kaikki ihan ok đŸ„°

• Anonyymi

Ookko soitellut viime aikoina mulle ?

• Anonyymi

Ei liitty aloittajaan tÀllainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KyllÀhÀn se sulla nÀkyis jos mÀ soitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle kuule ole varmaan soitellut kuin nĂ€mĂ€ huijaus-spĂ€mmĂ€rit, ettĂ€ pistĂ€ sinĂ€ fonectan kautta soitellen tai viestitellen irl jos kerran koet, ettĂ€ sulle tai susta kirjoitellaan keskustelupalstalla ja katso kuinka kĂ€yđŸ€­ NĂ€mĂ€ miehen provot on vĂ€hĂ€n kehno keino reflektoida nĂ€itĂ€ asioita. Olet ”aika” itseriittoisen oloinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta toivossa ja luuloissa on hyvĂ€ elÀÀ, sanoi lapamato, kyllĂ€hĂ€n sinĂ€kin sen itsellesi kirjoitteleva AP ja mies tiĂ€t😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko itse miten typerÀ vastauksesi on? Kun hÀnhÀn ei tiedÀ kuka sinÀ olet niin hÀn yritti kysyÀ voisitko olla joku joka on soittanut hÀnelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko itse miten typerÀ vastauksesi on? Kun hÀnhÀn ei tiedÀ kuka sinÀ olet niin hÀn yritti kysyÀ voisitko olla joku joka on soittanut hÀnelle.

No minkĂ€ takia kukaan kyselisi tÀÀllĂ€ tuntemattomilta, ettĂ€ ooks soitellu? 😂

• Anonyymi

Onko mahdollista ettei poistanut mitÀÀn vaan blokkasi sinut ja siksi et enÀÀ nÀe mitÀÀn?

• Anonyymi

Ei, kyllĂ€ tuo mies taisi selittÀÀ huonosti kirjoitetussa provossaan, ettĂ€ poisti omat kuvansa, tarinannĂ€lkĂ€iset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan nĂ€ppĂ€ryyteensĂ€ ns ja tiedĂ€n, olen hirveĂ€n tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukavaâ˜ș

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllĂ€ tuo mies taisi selittÀÀ huonosti kirjoitetussa provossaan, ettĂ€ poisti omat kuvansa, tarinannĂ€lkĂ€iset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan nĂ€ppĂ€ryyteensĂ€ ns ja tiedĂ€n, olen hirveĂ€n tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukavaâ˜ș

Tarvittaessa Tyly đŸ€·â€â™€ïž

• Anonyymi

Kysy. Mun on pahaa olla. Vai oletko jo kysynytkin?

• Anonyymi

Poistin myös sukunimeni. EttĂ€ ehkĂ€ kĂ€sitĂ€t miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, ettĂ€ ajattelet minua vĂ€lillĂ€ đŸ€—

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistin myös sukunimeni. EttĂ€ ehkĂ€ kĂ€sitĂ€t miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, ettĂ€ ajattelet minua vĂ€lillĂ€ đŸ€—

Toivottavasti olet terve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet terve

Olen terve :) kiitos, kun vĂ€litĂ€t đŸ€—

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuu tuo tieto. En ole kysynyt mut kĂ€sitĂ€n kyllĂ€ mistĂ€ se johtuu. Olen pahoillani siitĂ€ asiasta ja vaikka oon salainen ihailija vain niin vĂ€litĂ€n kyllĂ€ paljon đŸ€—

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet terve

Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvÀltÀ tÀllÀ hetkellÀ. On ollut vÀhÀn pitempÀÀ vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elÀmÀ on. YlÀ- ja alamÀkiÀ, niin kuin sydÀnkÀyrÀ. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elÀn :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvÀltÀ tÀllÀ hetkellÀ. On ollut vÀhÀn pitempÀÀ vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elÀmÀ on. YlÀ- ja alamÀkiÀ, niin kuin sydÀnkÀyrÀ. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elÀn :).

EntÀ onko sulla ajatusta kuka voisin olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei aavistustakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei aavistustakaan.

Okei, tavallaan hyvÀ sitten niin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei aavistustakaan.

Vaikka olisi mukavaa tietÀÀ :) mutta, jos haluat pysyÀ salaisena, kunnioitan sen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi mukavaa tietÀÀ :) mutta, jos haluat pysyÀ salaisena, kunnioitan sen :)

Miten tota nyt lÀhtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistÀ tykkÀÀt erityisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tota nyt lÀhtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistÀ tykkÀÀt erityisesti?

Kotonako? Minulla useampi kukka :)

• Anonyymi

On kyllÀ. Olemmeko tuttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllÀ. Olemmeko tuttuja?

Ei ehkÀ niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllÀ tunnistaisit mistÀ yhteydestÀ olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietÀÀ nimeÀni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkÀ niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllÀ tunnistaisit mistÀ yhteydestÀ olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietÀÀ nimeÀni.

TĂ€mĂ€pĂ€ on mielenkiintoista 😃 mut miten lempikukkani tĂ€hĂ€n liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystysin siitÀ tietÀÀ et oot oikea henkilö todennÀkösest.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?

Tatuointeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatuointeja?

On. Useampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkÀ ole :D

• Anonyymi

SitÀ en itseasias muista mitÀ teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hÀn :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SitÀ en itseasias muista mitÀ teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hÀn :)

No mistÀ tunnemme tai tunnette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistÀ tunnemme tai tunnette?

HÀnen työn kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HÀnen työn kautta

Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellÀ vaiko työkaverina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellÀ vaiko työkaverina?

Asiakkaana, no joo kyl sĂ€ se taidat :) đŸ˜±

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakkaana, no joo kyl sĂ€ se taidat :) đŸ˜±

Ja siis oletko tuo kalju mies, joka kÀy pÀivittÀin kassalla?

• Anonyymi

Sorry. Erehdyin vissiin. MistÀ mÀ sut tunnistan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry. Erehdyin vissiin. MistÀ mÀ sut tunnistan?

EhkÀ sÀhlÀÀmisestÀ :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EhkÀ sÀhlÀÀmisestÀ :D

Onko jotain muutakin, mistÀ yunnistan sut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jotain muutakin, mistÀ yunnistan sut?

En mÀ tiedÀ onko se mielekÀstÀ kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkÀÀn sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikÀ sun tarvii mitenkÀÀ asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jÀÀn silmiisi kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mÀ tiedÀ onko se mielekÀstÀ kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkÀÀn sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikÀ sun tarvii mitenkÀÀ asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jÀÀn silmiisi kiinni...

No jos hÀn vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei oiskaan mitÀÀ tunteita ni ois kiusallista kÀydÀ siellÀ jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun miehen yksinÀisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikÀ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun miehen yksinÀisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikÀ

SinÀ se tÀssÀ kummallinen olet. Tuo oli minun viesti, enkÀ minÀ ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EhkÀ hiuksista voisit tunnistaa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta sinÀ olet tavattoman moukkamainen ja loukkaava sitÀ ihmistÀ kohtaan, jonka nÀihin miehen tosi absurdeihin provoihin miellÀt, et vaan jostain syystÀ halua ymmÀrtÀÀ tÀtÀ itse. Tuskin olet ajatusten kohteen kanssa edes somekaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nytkö sinÀ aloittaja ja mies haaveilet tÀssÀ feikkivuoropuhelussa, ettÀ sinulla olisi ns pullat nÀin hyvin uunissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla mies vaan ristiriitaiset puheenparret nÀissÀ aloituksissasi ja feikkidialogeissasi - miten voit jÀÀdÀ silmiin kiinni somen kautta? EiköhÀn tÀmÀkin aloitus ole osoitus sinun mielikuvitusmaailmasta johon vailla elÀmÀÀ olevat lukijat haluaa tempautua mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aavistustakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole salainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, tavallaan hyvÀ sitten niin :)

MitÀ tehdÀÀn nÀin puhelimitse?

• Anonyymi

Oliko millainen profiilikuva?MinkĂ€ vĂ€riset hiukset siinĂ€? Joitain on saattanut jÀÀdĂ€ enkĂ€ pÀÀse enÀÀ kirjautumaan itse niihin🙈

• Anonyymi

Ajatella 🙉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella 🙉

Ei sulla mitÀÀn kukkia ole😂 hauska yritys. Oletko vaalea mies? NĂ€hdÀÀnkö töissĂ€ joka pĂ€ivĂ€?

• Anonyymi

Onko nÀhty kerran siellÀ töissÀ vai useammin?

• Anonyymi

EnpÀ nyt tiedÀ.

• Anonyymi

Pakkohan tÀtÀ ruoskaa on kestÀÀ... VÀlillÀ se lyö todella kovaa. olen todella vahva henkilö mutta enkelini Rakkaani en varmasti taivu... Tulethan mukaani olen valmis todellakin Sinulle E...

• Anonyymi

Taisi kirjoittaja muuttua tÀssÀ kohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi kirjoittaja muuttua tÀssÀ kohtaa

Kuule kyllÀ tÀmÀ mies joka nÀitÀ aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitÀ lurinaa nÀihin aloituksiinsa, anna Àitis opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule kyllÀ tÀmÀ mies joka nÀitÀ aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitÀ lurinaa nÀihin aloituksiinsa, anna Àitis opettaa

NÀmÀ erittÀin kummalliset feikkivuoropuhelut kuuluu myös miehen repertuaariin, uffaa sit hönöt vÀhÀn arvuuttelee

• Anonyymi

MitÀ nÀmÀ tarkoittaa...
        SÀ ruoskit itse itseÀsi, eikö? Jos olet hÀn joka rakkain mulle.
        E

• Anonyymi

????? Mene nukkuu ja herÀÀ aamulla ja mieti uudestaan. EttÀ oliko vain krapula sinulla kun kirjoitit noin

• Anonyymi

Olen todellakin valmis elÀmÀÀn kanssasi

• Anonyymi

MinÀ olen oikein mukavasti lÀhestyttÀvÀ, aina voi tulla kyselemÀÀn, ettÀ mitÀ sulle kuuluu nykyÀÀn, mutta mitÀ kuvia se rollimies on ny poistellut? TÀmÀhÀn o tarkistettava sosiaalisesta mediasta, ihan sama kenen mutta kun aivoissa surraa liikaa ajatuksia

• Anonyymi

SillÀ ole.mitÀÀn vÀliÀ.

• Anonyymi

Jos et uskalla niin anna jo olla! Unohda!

• Anonyymi

HyvÀ aloittajamies, kehitÀ raamaa, nÀmÀ on ihan messissÀ heti, ei ne tuosta enÀÀ nÀköjÀÀn tokene

• Anonyymi

On todellakin asioita joita emme heti reakoi mutta voima joka takanamme puskee on yksi voimaisista voimista joka ravisuttaa ja rÀjÀhdyksen voimalla unohtaa

• Anonyymi

E...

• Anonyymi

LöytÀisinpÀ ihmisen jonka huoli mun hyvinvoinnista olisi hÀpeÀÀ voimakkaampi tunne.

• Anonyymi

MistÀ tiedÀt ettÀ kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. EhkÀ vaikutat oikein hyvinvoivalta eikÀ ketÀÀn huolestuta yhtÀÀn..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MistÀ tiedÀt ettÀ kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. EhkÀ vaikutat oikein hyvinvoivalta eikÀ ketÀÀn huolestuta yhtÀÀn..

Voi hyvÀÀ pÀivÀÀ, kenelle kuvittelet juttelevasi ja kenen pitÀisi olla elÀmÀssÀÀn alakynnessÀ? Luen rivien vÀlistÀ patologista predaattorimaista ajattelua, ei millÀÀn pahalla

• Anonyymi

Tuskin poisti kaikki kuvansa. Esti vaan sinua nÀkemÀstÀ niitÀ.

• Anonyymi

Etkö sinÀ vielÀkÀÀn luovuta tÀmÀn ÀijÀn trollauksen suhteen -sehÀn kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tÀmÀn tarinan aukikirjoittelu on vÀhÀn surkuhupaisaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinÀ vielÀkÀÀn luovuta tÀmÀn ÀijÀn trollauksen suhteen -sehÀn kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tÀmÀn tarinan aukikirjoittelu on vÀhÀn surkuhupaisaa

Mutta mitÀpÀ sitÀ ei synkkÀ mustamaalaaja yrittÀisi kehitellÀ, eikÀ ilmneisdyi ihanat sirkut ja irkut osaa yhtÀÀn epÀillÀ suomi24n tarinoihin perustuvaa jatkuvasti muuttuvaa silppua, myös sitÀ ettÀ mustamaalaaja kokee olevansa itse ajojahdin uhri, jep jep ehkÀpÀ kannattaa jatkossa suunnata tarmonsa hieman relevantinpaan ihmisoikeusasiaan eikÀ jeesustella siitÀ tyhjÀ katse silmissÀ kanavallaan puuhaillen kulissien takana tÀysin positiolle sopimatonta

• Anonyymi

Hyvin on kaikki kun ei olla yhteydessÀ en kaipaa tuollaista valehtelijaa elÀmÀÀni

• Anonyymi

No en oo sua kieltÀny ottamasta yhteyttÀ voit ottaa yhteyttÀ ja jutella

• Anonyymi

Paikat kuntoon kaikki kuntoon

Tv. SUOMIPILLU

• Anonyymi

Saitko aloittajamies oikein perinteisen hermoromahduksen taas?

• Anonyymi

Uskallat sĂ€ ja halatakin saat, toivon sitĂ€ itseasiassa đŸ„°

• Anonyymi

saako etukirjaimen`?

• Anonyymi

Voi olet ihana!

• Anonyymi

Halataan.

• Anonyymi

Nuku yön yli.

• Anonyymi

SillÀ taidat olla liian vÀsynyt

Ketjusta on poistettu 7 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      IkÀvÀ
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

MitÀhÀn Darwin sanoisi nÀistÀ 4 suomalaisesta, jotka kÀvivÀt Haparandan puolella nÀyttÀmÀssÀ, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniölÀiset kaaharit haaparannassa

isÀpapan autolla kaahatta 270 km/h metsÀÀn https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. SitÀ saa mitÀ tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hÀvisi?

Katso Frida Kahlo elÀmÀkerta ja opi.
      IkÀvÀ
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellÀ

Upea peppuisella miehellÀ on upea peppu.
      IkÀvÀ
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi vÀsynyt. Mut ikÀvÀ on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      IkÀvÀ
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo tÀydestÀ tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiÀ "Pari mÀtÀÀ munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa kÀydÀ kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisÀltöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. TykkÀÀn susta todella

Paljon. Olet ihana ❀
      IkÀvÀ
      42
      849
    Aihe