Sulta suoraa kysyĂ€ onko kaikki hyvin? đ«€
Poistit kaikki kuvatkin ja muuta...
TietĂ€sipĂ€ et pahan olon susta pois halata tahtoisin â€ïž
Voi kun uskaltasin
99
1991
Vastaukset
- Anonyymi
MitkÀ kuvat? MistÀ?
- Anonyymi
Somesta. Profiilikuvat ja muut... đ«€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somesta. Profiilikuvat ja muut... đ«€
Sairastuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairastuin.
:(( millÀ tapaa? Voisinko auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:(( millÀ tapaa? Voisinko auttaa?
Korona. Ollut jo toista vkoa
- Anonyymi
Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemĂ€ssĂ€, tiedĂ€tkö, ettĂ€ kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiĂ€ joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elĂ€mÀÀ auki nĂ€iden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitÀÀn tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ teet itsestĂ€si typeryksen? đ„±
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemĂ€ssĂ€, tiedĂ€tkö, ettĂ€ kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiĂ€ joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elĂ€mÀÀ auki nĂ€iden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitÀÀn tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ teet itsestĂ€si typeryksen? đ„±
Joo kyllÀ sun copypastet tyrmistyttÀÀ kaikki.
Voisit vÀlillÀ pohtia ettÀ sulla
ItsellÀ on jokin pakkomielle tuoda joku sun oma mielikuvitushahmo joka keskusteluun
Joko ÀtmiÀ tai mieheksiluuliaa...
Voisit vÀlillÀ vahtaa levyÀ ja mielipidettÀ.
Tai olla hiljaa ettÀ sivustolle tulee
Muutakin kun roska kommenttia
Kiitos. - Anonyymi
đđđđđđđđđ
đ ÂÂÂNÂÂyÂÂÂmÂÂÂfÂoÂmÂaÂÂÂaÂÂÂnÂÂi -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
đđâ€ïžđâ€ïžđđđâ€ïžđâ€ïžđđ
- Anonyymi
Mikset kysy suoraan?
- Anonyymi
Koska oon vÀhÀn niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitÀs hÀnen somea ees seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon vÀhÀn niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitÀs hÀnen somea ees seurata.
KyllÀ sinÀ olet tÀysi huithapeli, ettÀkö some, niinhÀn sinÀ virnuilit.
https://m.youtube.com/watch?v=MeFOOotGse4 - Anonyymi
MikÀ tÀssÀ miehen hassussa provoavauksessa ois sun mielestÀ se varsinainen asia mitÀ kysellÀ? Onko sul kaikki ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulka satujen mies löysÀt tarinat- seuraat jotain somessa ja sen jÀlkeen on tod loogista poistaa sieltÀ OMAT kuvat, toisten kun ei oikein voi, eihÀn nÀmÀ edes ymmÀrrÀ lukemaansa ikinÀ
- Anonyymi
Tuli jossain vaiheessa tunne ettĂ€ et vĂ€litĂ€ yhtÀÀn ja ettĂ€ sulla on muita.. Tulin siitĂ€ niin surulliseksi ettĂ€ halusin poistaa kaikki ja olla tĂ€ysin nĂ€kymĂ€tön đ„ Tulisitkin halimaan, ikĂ€vĂ€ on mut muuten kaikki ihan ok đ„°
- Anonyymi
Ookko soitellut viime aikoina mulle ?
- Anonyymi
Ei liitty aloittajaan tÀllainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllÀhÀn se sulla nÀkyis jos mÀ soitan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle kuule ole varmaan soitellut kuin nĂ€mĂ€ huijaus-spĂ€mmĂ€rit, ettĂ€ pistĂ€ sinĂ€ fonectan kautta soitellen tai viestitellen irl jos kerran koet, ettĂ€ sulle tai susta kirjoitellaan keskustelupalstalla ja katso kuinka kĂ€yđ€ NĂ€mĂ€ miehen provot on vĂ€hĂ€n kehno keino reflektoida nĂ€itĂ€ asioita. Olet âaikaâ itseriittoisen oloinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta toivossa ja luuloissa on hyvĂ€ elÀÀ, sanoi lapamato, kyllĂ€hĂ€n sinĂ€kin sen itsellesi kirjoitteleva AP ja mies tiĂ€tđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko itse miten typerÀ vastauksesi on? Kun hÀnhÀn ei tiedÀ kuka sinÀ olet niin hÀn yritti kysyÀ voisitko olla joku joka on soittanut hÀnelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko itse miten typerÀ vastauksesi on? Kun hÀnhÀn ei tiedÀ kuka sinÀ olet niin hÀn yritti kysyÀ voisitko olla joku joka on soittanut hÀnelle.
No minkĂ€ takia kukaan kyselisi tÀÀllĂ€ tuntemattomilta, ettĂ€ ooks soitellu? đ
- Anonyymi
Onko mahdollista ettei poistanut mitÀÀn vaan blokkasi sinut ja siksi et enÀÀ nÀe mitÀÀn?
- Anonyymi
Ei, kyllĂ€ tuo mies taisi selittÀÀ huonosti kirjoitetussa provossaan, ettĂ€ poisti omat kuvansa, tarinannĂ€lkĂ€iset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan nĂ€ppĂ€ryyteensĂ€ ns ja tiedĂ€n, olen hirveĂ€n tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukavaâșïž
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllĂ€ tuo mies taisi selittÀÀ huonosti kirjoitetussa provossaan, ettĂ€ poisti omat kuvansa, tarinannĂ€lkĂ€iset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan nĂ€ppĂ€ryyteensĂ€ ns ja tiedĂ€n, olen hirveĂ€n tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukavaâșïž
Tarvittaessa Tyly đ€·ââïž
- Anonyymi
Kysy. Mun on pahaa olla. Vai oletko jo kysynytkin?
- Anonyymi
Poistin myös sukunimeni. EttĂ€ ehkĂ€ kĂ€sitĂ€t miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, ettĂ€ ajattelet minua vĂ€lillĂ€ đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin myös sukunimeni. EttĂ€ ehkĂ€ kĂ€sitĂ€t miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, ettĂ€ ajattelet minua vĂ€lillĂ€ đ€
Toivottavasti olet terve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet terve
Olen terve :) kiitos, kun vĂ€litĂ€t đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu tuo tieto. En ole kysynyt mut kĂ€sitĂ€n kyllĂ€ mistĂ€ se johtuu. Olen pahoillani siitĂ€ asiasta ja vaikka oon salainen ihailija vain niin vĂ€litĂ€n kyllĂ€ paljon đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet terve
Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvÀltÀ tÀllÀ hetkellÀ. On ollut vÀhÀn pitempÀÀ vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elÀmÀ on. YlÀ- ja alamÀkiÀ, niin kuin sydÀnkÀyrÀ. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elÀn :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvÀltÀ tÀllÀ hetkellÀ. On ollut vÀhÀn pitempÀÀ vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elÀmÀ on. YlÀ- ja alamÀkiÀ, niin kuin sydÀnkÀyrÀ. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elÀn :).
EntÀ onko sulla ajatusta kuka voisin olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aavistustakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aavistustakaan.
Okei, tavallaan hyvÀ sitten niin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aavistustakaan.
Vaikka olisi mukavaa tietÀÀ :) mutta, jos haluat pysyÀ salaisena, kunnioitan sen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi mukavaa tietÀÀ :) mutta, jos haluat pysyÀ salaisena, kunnioitan sen :)
Miten tota nyt lÀhtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistÀ tykkÀÀt erityisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tota nyt lÀhtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistÀ tykkÀÀt erityisesti?
Kotonako? Minulla useampi kukka :)
- Anonyymi
On kyllÀ. Olemmeko tuttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllÀ. Olemmeko tuttuja?
Ei ehkÀ niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllÀ tunnistaisit mistÀ yhteydestÀ olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietÀÀ nimeÀni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkÀ niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllÀ tunnistaisit mistÀ yhteydestÀ olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietÀÀ nimeÀni.
TĂ€mĂ€pĂ€ on mielenkiintoista đ mut miten lempikukkani tĂ€hĂ€n liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystysin siitÀ tietÀÀ et oot oikea henkilö todennÀkösest.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?
Tatuointeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuointeja?
On. Useampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkÀ ole :D
- Anonyymi
SitÀ en itseasias muista mitÀ teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hÀn :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SitÀ en itseasias muista mitÀ teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hÀn :)
No mistÀ tunnemme tai tunnette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistÀ tunnemme tai tunnette?
HÀnen työn kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÀnen työn kautta
Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellÀ vaiko työkaverina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellÀ vaiko työkaverina?
Asiakkaana, no joo kyl sĂ€ se taidat :) đ±
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaana, no joo kyl sĂ€ se taidat :) đ±
Ja siis oletko tuo kalju mies, joka kÀy pÀivittÀin kassalla?
- Anonyymi
Sorry. Erehdyin vissiin. MistÀ mÀ sut tunnistan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry. Erehdyin vissiin. MistÀ mÀ sut tunnistan?
EhkÀ sÀhlÀÀmisestÀ :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EhkÀ sÀhlÀÀmisestÀ :D
Onko jotain muutakin, mistÀ yunnistan sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain muutakin, mistÀ yunnistan sut?
En mÀ tiedÀ onko se mielekÀstÀ kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkÀÀn sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikÀ sun tarvii mitenkÀÀ asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jÀÀn silmiisi kiinni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mÀ tiedÀ onko se mielekÀstÀ kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkÀÀn sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikÀ sun tarvii mitenkÀÀ asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jÀÀn silmiisi kiinni...
No jos hÀn vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei oiskaan mitÀÀ tunteita ni ois kiusallista kÀydÀ siellÀ jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun miehen yksinÀisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikÀ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun miehen yksinÀisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikÀ
SinÀ se tÀssÀ kummallinen olet. Tuo oli minun viesti, enkÀ minÀ ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EhkÀ hiuksista voisit tunnistaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinÀ olet tavattoman moukkamainen ja loukkaava sitÀ ihmistÀ kohtaan, jonka nÀihin miehen tosi absurdeihin provoihin miellÀt, et vaan jostain syystÀ halua ymmÀrtÀÀ tÀtÀ itse. Tuskin olet ajatusten kohteen kanssa edes somekaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nytkö sinÀ aloittaja ja mies haaveilet tÀssÀ feikkivuoropuhelussa, ettÀ sinulla olisi ns pullat nÀin hyvin uunissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla mies vaan ristiriitaiset puheenparret nÀissÀ aloituksissasi ja feikkidialogeissasi - miten voit jÀÀdÀ silmiin kiinni somen kautta? EiköhÀn tÀmÀkin aloitus ole osoitus sinun mielikuvitusmaailmasta johon vailla elÀmÀÀ olevat lukijat haluaa tempautua mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aavistustakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole salainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, tavallaan hyvÀ sitten niin :)
MitÀ tehdÀÀn nÀin puhelimitse?
- Anonyymi
Oliko millainen profiilikuva?MinkĂ€ vĂ€riset hiukset siinĂ€? Joitain on saattanut jÀÀdĂ€ enkĂ€ pÀÀse enÀÀ kirjautumaan itse niihinđ
- Anonyymi
Ajatella đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella đ
Ei sulla mitÀÀn kukkia oleđ hauska yritys. Oletko vaalea mies? NĂ€hdÀÀnkö töissĂ€ joka pĂ€ivĂ€?
- Anonyymi
Onko nÀhty kerran siellÀ töissÀ vai useammin?
- Anonyymi
EnpÀ nyt tiedÀ.
- Anonyymi
Pakkohan tÀtÀ ruoskaa on kestÀÀ... VÀlillÀ se lyö todella kovaa. olen todella vahva henkilö mutta enkelini Rakkaani en varmasti taivu... Tulethan mukaani olen valmis todellakin Sinulle E...
- Anonyymi
Taisi kirjoittaja muuttua tÀssÀ kohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi kirjoittaja muuttua tÀssÀ kohtaa
Kuule kyllÀ tÀmÀ mies joka nÀitÀ aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitÀ lurinaa nÀihin aloituksiinsa, anna Àitis opettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kyllÀ tÀmÀ mies joka nÀitÀ aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitÀ lurinaa nÀihin aloituksiinsa, anna Àitis opettaa
NÀmÀ erittÀin kummalliset feikkivuoropuhelut kuuluu myös miehen repertuaariin, uffaa sit hönöt vÀhÀn arvuuttelee
- Anonyymi
MitÀ nÀmÀ tarkoittaa...
SÀ ruoskit itse itseÀsi, eikö? Jos olet hÀn joka rakkain mulle.
E - Anonyymi
????? Mene nukkuu ja herÀÀ aamulla ja mieti uudestaan. EttÀ oliko vain krapula sinulla kun kirjoitit noin
- Anonyymi
Olen todellakin valmis elÀmÀÀn kanssasi
- Anonyymi
MinÀ olen oikein mukavasti lÀhestyttÀvÀ, aina voi tulla kyselemÀÀn, ettÀ mitÀ sulle kuuluu nykyÀÀn, mutta mitÀ kuvia se rollimies on ny poistellut? TÀmÀhÀn o tarkistettava sosiaalisesta mediasta, ihan sama kenen mutta kun aivoissa surraa liikaa ajatuksia
- Anonyymi
SillÀ ole.mitÀÀn vÀliÀ.
- Anonyymi
Jos et uskalla niin anna jo olla! Unohda!
- Anonyymi
HyvÀ aloittajamies, kehitÀ raamaa, nÀmÀ on ihan messissÀ heti, ei ne tuosta enÀÀ nÀköjÀÀn tokene
- Anonyymi
On todellakin asioita joita emme heti reakoi mutta voima joka takanamme puskee on yksi voimaisista voimista joka ravisuttaa ja rÀjÀhdyksen voimalla unohtaa
- Anonyymi
E...
- Anonyymi
LöytÀisinpÀ ihmisen jonka huoli mun hyvinvoinnista olisi hÀpeÀÀ voimakkaampi tunne.
- Anonyymi
MistÀ tiedÀt ettÀ kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. EhkÀ vaikutat oikein hyvinvoivalta eikÀ ketÀÀn huolestuta yhtÀÀn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MistÀ tiedÀt ettÀ kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. EhkÀ vaikutat oikein hyvinvoivalta eikÀ ketÀÀn huolestuta yhtÀÀn..
Voi hyvÀÀ pÀivÀÀ, kenelle kuvittelet juttelevasi ja kenen pitÀisi olla elÀmÀssÀÀn alakynnessÀ? Luen rivien vÀlistÀ patologista predaattorimaista ajattelua, ei millÀÀn pahalla
- Anonyymi
Tuskin poisti kaikki kuvansa. Esti vaan sinua nÀkemÀstÀ niitÀ.
- Anonyymi
Etkö sinÀ vielÀkÀÀn luovuta tÀmÀn ÀijÀn trollauksen suhteen -sehÀn kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tÀmÀn tarinan aukikirjoittelu on vÀhÀn surkuhupaisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinÀ vielÀkÀÀn luovuta tÀmÀn ÀijÀn trollauksen suhteen -sehÀn kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tÀmÀn tarinan aukikirjoittelu on vÀhÀn surkuhupaisaa
Mutta mitÀpÀ sitÀ ei synkkÀ mustamaalaaja yrittÀisi kehitellÀ, eikÀ ilmneisdyi ihanat sirkut ja irkut osaa yhtÀÀn epÀillÀ suomi24n tarinoihin perustuvaa jatkuvasti muuttuvaa silppua, myös sitÀ ettÀ mustamaalaaja kokee olevansa itse ajojahdin uhri, jep jep ehkÀpÀ kannattaa jatkossa suunnata tarmonsa hieman relevantinpaan ihmisoikeusasiaan eikÀ jeesustella siitÀ tyhjÀ katse silmissÀ kanavallaan puuhaillen kulissien takana tÀysin positiolle sopimatonta
- Anonyymi
Hyvin on kaikki kun ei olla yhteydessÀ en kaipaa tuollaista valehtelijaa elÀmÀÀni
- Anonyymi
No en oo sua kieltÀny ottamasta yhteyttÀ voit ottaa yhteyttÀ ja jutella
- Anonyymi
Paikat kuntoon kaikki kuntoon
Tv. SUOMIPILLU- Anonyymi
Saitko aloittajamies oikein perinteisen hermoromahduksen taas?
- Anonyymi
Uskallat sĂ€ ja halatakin saat, toivon sitĂ€ itseasiassa đ„°
- Anonyymi
saako etukirjaimen`?
- Anonyymi
Voi olet ihana!
- Anonyymi
Halataan.
- Anonyymi
Nuku yön yli.
- Anonyymi
SillÀ taidat olla liian vÀsynyt
Ketjusta on poistettu 7 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
MitÀhÀn Darwin sanoisi nÀistÀ 4 suomalaisesta, jotka kÀvivÀt Haparandan puolella nÀyttÀmÀssÀ, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniölÀiset kaaharit haaparannassa
isÀpapan autolla kaahatta 270 km/h metsÀÀn https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130SitÀ saa mitÀ tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi vÀsynyt. Mut ikÀvÀ on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo tÀydestÀ tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiÀ "Pari mÀtÀÀ munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa kÀydÀ kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisÀltöpaljastuksia: https:11870- 42849