Voi kun uskaltasin

Anonyymi-ap

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤

Poistit kaikki kuvatkin ja muuta...
Tietäsipä et pahan olon susta pois halata tahtoisin ❤️

99

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä kuvat? Mistä?

      • Anonyymi

        Somesta. Profiilikuvat ja muut... 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somesta. Profiilikuvat ja muut... 🫤

        Sairastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairastuin.

        :(( millä tapaa? Voisinko auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :(( millä tapaa? Voisinko auttaa?

        Korona. Ollut jo toista vkoa


      • Anonyymi

        Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemässä, tiedätkö, että kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiä joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elämää auki näiden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitään tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmärrä, että teet itsestäsi typeryksen? 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti on joku pakkomielteinen tikkana kyselemässä, tiedätkö, että kaltaisesi ihmiset on tod vastenmielisiä joillla on fanaattinen tarve kirjoittaa jonkun elämää auki näiden miehen trollausten kautta kuvitellen kaikkia samaksi hlöksi, jolla ei ole mitään tekoa koko kirjoitusten kanssa, mikset ymmärrä, että teet itsestäsi typeryksen? 🥱

        Joo kyllä sun copypastet tyrmistyttää kaikki.
        Voisit välillä pohtia että sulla
        Itsellä on jokin pakkomielle tuoda joku sun oma mielikuvitushahmo joka keskusteluun
        Joko ätmiä tai mieheksiluuliaa...
        Voisit välillä vahtaa levyä ja mielipidettä.
        Tai olla hiljaa että sivustolle tulee
        Muutakin kun roska kommenttia
        Kiitos.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikset kysy suoraan?

      • Anonyymi

        Koska oon vähän niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitäs hänen somea ees seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska oon vähän niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitäs hänen somea ees seurata.

        Kyllä sinä olet täysi huithapeli, ettäkö some, niinhän sinä virnuilit.

        https://m.youtube.com/watch?v=MeFOOotGse4


      • Anonyymi

        Mikä tässä miehen hassussa provoavauksessa ois sun mielestä se varsinainen asia mitä kysellä? Onko sul kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska oon vähän niinku salainen ihailija ja ei kai mun pitäs hänen somea ees seurata.

        On sulka satujen mies löysät tarinat- seuraat jotain somessa ja sen jälkeen on tod loogista poistaa sieltä OMAT kuvat, toisten kun ei oikein voi, eihän nämä edes ymmärrä lukemaansa ikinä


    • Anonyymi

      Tuli jossain vaiheessa tunne että et välitä yhtään ja että sulla on muita.. Tulin siitä niin surulliseksi että halusin poistaa kaikki ja olla täysin näkymätön 😥 Tulisitkin halimaan, ikävä on mut muuten kaikki ihan ok 🥰

      • Anonyymi

        Ookko soitellut viime aikoina mulle ?


      • Anonyymi

        Ei liitty aloittajaan tällainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko soitellut viime aikoina mulle ?

        Kyllähän se sulla näkyis jos mä soitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko soitellut viime aikoina mulle ?

        Ei sulle kuule ole varmaan soitellut kuin nämä huijaus-spämmärit, että pistä sinä fonectan kautta soitellen tai viestitellen irl jos kerran koet, että sulle tai susta kirjoitellaan keskustelupalstalla ja katso kuinka käy🤭 Nämä miehen provot on vähän kehno keino reflektoida näitä asioita. Olet ”aika” itseriittoisen oloinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se sulla näkyis jos mä soitan

        Ei mutta toivossa ja luuloissa on hyvä elää, sanoi lapamato, kyllähän sinäkin sen itsellesi kirjoitteleva AP ja mies tiät😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se sulla näkyis jos mä soitan

        Tajuatko itse miten typerä vastauksesi on? Kun hänhän ei tiedä kuka sinä olet niin hän yritti kysyä voisitko olla joku joka on soittanut hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko itse miten typerä vastauksesi on? Kun hänhän ei tiedä kuka sinä olet niin hän yritti kysyä voisitko olla joku joka on soittanut hänelle.

        No minkä takia kukaan kyselisi täällä tuntemattomilta, että ooks soitellu? 😂


    • Anonyymi

      Onko mahdollista ettei poistanut mitään vaan blokkasi sinut ja siksi et enää näe mitään?

      • Anonyymi

        Ei, kyllä tuo mies taisi selittää huonosti kirjoitetussa provossaan, että poisti omat kuvansa, tarinannälkäiset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan näppäryyteensä ns ja tiedän, olen hirveän tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukava☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä tuo mies taisi selittää huonosti kirjoitetussa provossaan, että poisti omat kuvansa, tarinannälkäiset osaa olla sitten hidasta porukka, kompastuvat omaan näppäryyteensä ns ja tiedän, olen hirveän tyly kun puhun totta, mutta kun tahto on paha, niin sellaisille ei tartte olla mukava☺️

        Tarvittaessa Tyly 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Kysy. Mun on pahaa olla. Vai oletko jo kysynytkin?

      • Anonyymi

        Poistin myös sukunimeni. Että ehkä käsität miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, että ajattelet minua välillä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin myös sukunimeni. Että ehkä käsität miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, että ajattelet minua välillä 🤗

        Toivottavasti olet terve


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olet terve

        Olen terve :) kiitos, kun välität 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin myös sukunimeni. Että ehkä käsität miksi on pahaa olla. Mutta kiitos, salainen ihailija, että ajattelet minua välillä 🤗

        Osuu tuo tieto. En ole kysynyt mut käsitän kyllä mistä se johtuu. Olen pahoillani siitä asiasta ja vaikka oon salainen ihailija vain niin välitän kyllä paljon 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olet terve

        Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvältä tällä hetkellä. On ollut vähän pitempää vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elämä on. Ylä- ja alamäkiä, niin kuin sydänkäyrä. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elän :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvältä tällä hetkellä. On ollut vähän pitempää vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elämä on. Ylä- ja alamäkiä, niin kuin sydänkäyrä. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elän :).

        Entä onko sulla ajatusta kuka voisin olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä onko sulla ajatusta kuka voisin olla?

        No ei aavistustakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei aavistustakaan.

        Okei, tavallaan hyvä sitten niin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei aavistustakaan.

        Vaikka olisi mukavaa tietää :) mutta, jos haluat pysyä salaisena, kunnioitan sen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi mukavaa tietää :) mutta, jos haluat pysyä salaisena, kunnioitan sen :)

        Miten tota nyt lähtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistä tykkäät erityisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tota nyt lähtis avaamaan :) onko sulla jotain kukkaa mistä tykkäät erityisesti?

        Kotonako? Minulla useampi kukka :)


      • Anonyymi

        On kyllä. Olemmeko tuttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Olemmeko tuttuja?

        Ei ehkä niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllä tunnistaisit mistä yhteydestä olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietää nimeäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä niin voi sanoa. Sanotaan niin et kyllä tunnistaisit mistä yhteydestä olen tuttu mut en osaa sanoo voitko tietää nimeäni.

        Tämäpä on mielenkiintoista 😃 mut miten lempikukkani tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä on mielenkiintoista 😃 mut miten lempikukkani tähän liittyy?

        Pystysin siitä tietää et oot oikea henkilö todennäkösest.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystysin siitä tietää et oot oikea henkilö todennäkösest.

        No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lempikukat saattavat naisilla vaihdella :). Kysy jotain ... konkreettisempaa?

        Tatuointeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuointeja?

        On. Useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystysin siitä tietää et oot oikea henkilö todennäkösest.

        Ei ehkä ole :D


      • Anonyymi

        Sitä en itseasias muista mitä teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en itseasias muista mitä teemaa ne on mutta useampia on :D saatat olla hän :)

        No mistä tunnemme tai tunnette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä tunnemme tai tunnette?

        Hänen työn kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen työn kautta

        Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellä vaiko työkaverina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työskentelen kaupassa, oletko asiakkaana siellä vaiko työkaverina?

        Asiakkaana, no joo kyl sä se taidat :) 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaana, no joo kyl sä se taidat :) 😱

        Ja siis oletko tuo kalju mies, joka käy päivittäin kassalla?


      • Anonyymi

        Sorry. Erehdyin vissiin. Mistä mä sut tunnistan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Erehdyin vissiin. Mistä mä sut tunnistan?

        Ehkä sähläämisestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sähläämisestä :D

        Onko jotain muutakin, mistä yunnistan sut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain muutakin, mistä yunnistan sut?

        En mä tiedä onko se mielekästä kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkään sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikä sun tarvii mitenkää asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jään silmiisi kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä onko se mielekästä kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkään sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikä sun tarvii mitenkää asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jään silmiisi kiinni...

        No jos hän vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...

        Jos ei oiskaan mitää tunteita ni ois kiusallista käydä siellä jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä on mielenkiintoista 😃 mut miten lempikukkani tähän liittyy?

        Sinun miehen yksinäisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun miehen yksinäisiin vuoropuheluihin liittyy vaikka mikä

        Sinä se tässä kummallinen olet. Tuo oli minun viesti, enkä minä ole mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...

        Ehkä hiuksista voisit tunnistaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän vaikka ihastuisi sinuun, jos annat mahdollisuuden...

        Minusta sinä olet tavattoman moukkamainen ja loukkaava sitä ihmistä kohtaan, jonka näihin miehen tosi absurdeihin provoihin miellät, et vaan jostain syystä halua ymmärtää tätä itse. Tuskin olet ajatusten kohteen kanssa edes somekaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen "salainen ihailija" tuntuu jopa hyvältä tällä hetkellä. On ollut vähän pitempää vaikeaa perhesuhteissa ja nyt sitten isommat muutokset tulossa. Mutta elämä on. Ylä- ja alamäkiä, niin kuin sydänkäyrä. Jos on liian tasaista, silloin on kuollut? Eli toistaiseksi elän :).

        Eli nytkö sinä aloittaja ja mies haaveilet tässä feikkivuoropuhelussa, että sinulla olisi ns pullat näin hyvin uunissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä onko se mielekästä kertoa jos et itse ole ihastunut kehenkään sillee. Pysyn vaa salaisena ihailija, eikä sun tarvii mitenkää asiasta huolestua, huomaat asian korkeintaan siten et jään silmiisi kiinni...

        On sulla mies vaan ristiriitaiset puheenparret näissä aloituksissasi ja feikkidialogeissasi - miten voit jäädä silmiin kiinni somen kautta? Eiköhän tämäkin aloitus ole osoitus sinun mielikuvitusmaailmasta johon vailla elämää olevat lukijat haluaa tempautua mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä onko sulla ajatusta kuka voisin olla?

        Ei aavistustakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi mukavaa tietää :) mutta, jos haluat pysyä salaisena, kunnioitan sen :)

        En ole salainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tavallaan hyvä sitten niin :)

        Mitä tehdään näin puhelimitse?


    • Anonyymi

      Oliko millainen profiilikuva?Minkä väriset hiukset siinä? Joitain on saattanut jäädä enkä pääse enää kirjautumaan itse niihin🙈

      • Anonyymi

        Ajatella 🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella 🙉

        Ei sulla mitään kukkia ole😂 hauska yritys. Oletko vaalea mies? Nähdäänkö töissä joka päivä?


      • Anonyymi

        Onko nähty kerran siellä töissä vai useammin?


    • Anonyymi

      Enpä nyt tiedä.

    • Anonyymi

      Pakkohan tätä ruoskaa on kestää... Välillä se lyö todella kovaa. olen todella vahva henkilö mutta enkelini Rakkaani en varmasti taivu... Tulethan mukaani olen valmis todellakin Sinulle E...

      • Anonyymi

        Taisi kirjoittaja muuttua tässä kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi kirjoittaja muuttua tässä kohtaa

        Kuule kyllä tämä mies joka näitä aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitä lurinaa näihin aloituksiinsa, anna äitis opettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä tämä mies joka näitä aloituksia rustaa kirjoittaa vaikka mitä lurinaa näihin aloituksiinsa, anna äitis opettaa

        Nämä erittäin kummalliset feikkivuoropuhelut kuuluu myös miehen repertuaariin, uffaa sit hönöt vähän arvuuttelee


      • Anonyymi

        Mitä nämä tarkoittaa...
        Sä ruoskit itse itseäsi, eikö? Jos olet hän joka rakkain mulle.
        E


      • Anonyymi

        ????? Mene nukkuu ja herää aamulla ja mieti uudestaan. Että oliko vain krapula sinulla kun kirjoitit noin


    • Anonyymi

      Olen todellakin valmis elämään kanssasi

    • Anonyymi

      Minä olen oikein mukavasti lähestyttävä, aina voi tulla kyselemään, että mitä sulle kuuluu nykyään, mutta mitä kuvia se rollimies on ny poistellut? Tämähän o tarkistettava sosiaalisesta mediasta, ihan sama kenen mutta kun aivoissa surraa liikaa ajatuksia

    • Anonyymi

      Sillä ole.mitään väliä.

    • Anonyymi

      Jos et uskalla niin anna jo olla! Unohda!

      • Anonyymi

        Hyvä aloittajamies, kehitä raamaa, nämä on ihan messissä heti, ei ne tuosta enää näköjään tokene


    • Anonyymi

      On todellakin asioita joita emme heti reakoi mutta voima joka takanamme puskee on yksi voimaisista voimista joka ravisuttaa ja räjähdyksen voimalla unohtaa

    • Anonyymi

      E...

    • Anonyymi

      Löytäisinpä ihmisen jonka huoli mun hyvinvoinnista olisi häpeää voimakkaampi tunne.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. Ehkä vaikutat oikein hyvinvoivalta eikä ketään huolestuta yhtään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että kukaan edes on huolissaan hyvinvoinnistasi. Ehkä vaikutat oikein hyvinvoivalta eikä ketään huolestuta yhtään..

        Voi hyvää päivää, kenelle kuvittelet juttelevasi ja kenen pitäisi olla elämässään alakynnessä? Luen rivien välistä patologista predaattorimaista ajattelua, ei millään pahalla


    • Anonyymi

      Tuskin poisti kaikki kuvansa. Esti vaan sinua näkemästä niitä.

      • Anonyymi

        Etkö sinä vieläkään luovuta tämän äijän trollauksen suhteen -sehän kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tämän tarinan aukikirjoittelu on vähän surkuhupaisaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä vieläkään luovuta tämän äijän trollauksen suhteen -sehän kirjoitti poistuneensa kaikki omat kuvansa, joten tämän tarinan aukikirjoittelu on vähän surkuhupaisaa

        Mutta mitäpä sitä ei synkkä mustamaalaaja yrittäisi kehitellä, eikä ilmneisdyi ihanat sirkut ja irkut osaa yhtään epäillä suomi24n tarinoihin perustuvaa jatkuvasti muuttuvaa silppua, myös sitä että mustamaalaaja kokee olevansa itse ajojahdin uhri, jep jep ehkäpä kannattaa jatkossa suunnata tarmonsa hieman relevantinpaan ihmisoikeusasiaan eikä jeesustella siitä tyhjä katse silmissä kanavallaan puuhaillen kulissien takana täysin positiolle sopimatonta


    • Anonyymi

      Hyvin on kaikki kun ei olla yhteydessä en kaipaa tuollaista valehtelijaa elämääni

    • Anonyymi

      No en oo sua kieltäny ottamasta yhteyttä voit ottaa yhteyttä ja jutella

    • Anonyymi

      Paikat kuntoon kaikki kuntoon

      Tv. SUOMIPILLU

      • Anonyymi

        Saitko aloittajamies oikein perinteisen hermoromahduksen taas?


    • Anonyymi

      Uskallat sä ja halatakin saat, toivon sitä itseasiassa 🥰

    • Anonyymi

      saako etukirjaimen`?

    • Anonyymi

      Voi olet ihana!

    • Anonyymi

      Halataan.

    • Anonyymi

      Nuku yön yli.

    • Anonyymi

      Sillä taidat olla liian väsynyt

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe