Takaisin vaan sinne skutsiin mistä on tullutkin.
Määttä vihdoin teki sen mitä häneltä odotettiin
14
529
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs teki väärin
- Anonyymi
Tässä virheet. Määttä ei osaa johtaa ja on kuin ajopuu.
https://kuntalehti.fi/uutiset/oulun-kaupunginjohtaja-seppo-maatta-eroaa-kaupunginhallituksen-puheenjohtaja-kuntalehdelle-yleista-johtajuutta-ei-saatu/
- Anonyymi
Uuden hakuprosessissa ei kannata vaatia ruotsinkielen osaamista.
- Anonyymi
Juu juu, mutta mikä meni pieleen?
- Anonyymi
Ei kait mahdollinen Tukholman murteen puute, josta tosin en tiedä, nyt voi nyt sitten kaupunginjohtajajan eroa aiheuttaa alueella, jossa aika rajallisesti nykyään tuota vanhasuomalaisten murretta puhutaan?
- Anonyymi
Miksi, miksi, miksi. Lukekaa enemmän, kysytte tyhmiä vähemmän. Määttä ei kyennyt täyttämään kaupunginjohtajalle asetettuja vaatimuksia ja hän sai ajolähdön. Yksimielisesti.
Vielä lisää kysyttävää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7bed24b7-ff81-4497-ad3a-11509ca9ba53 - Anonyymi
Määttä on vuoden johtaja Oulussa! Toivottavasti saa miljoonan erorahoina, oli niin pätevää johtamista.
- Anonyymi
Olisi kiintoisaa tietää enemmän, eli mitä ei osannut? Mitkä tai missä asioissa nousi puutteet ja osaamattomuus?
- Anonyymi
Viisaan neuvo: Liittäkää Oulu Muhokseen. Sinne on vasta valittu uusi kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Tämä kunnanjohtaja on tietyn joukkion mieleen. Näkyy Oulussakin.
- Anonyymi
Niin se kaeisma kiinnittää huomiota, ala kuin toinen. Oma joukkio tukemassa, leijonamielellä myös, komea nuori kaveri ja viisas .
- Anonyymi
Jännä se että nuo armeijan kadetti ja laskuvarjojääkärit kiehtovat naisväkeä. Kai se on niin että armeijan miehet ovat jotenkin miehekkäämpiä
- Anonyymi
Olihan ne ss-alppijääkäritkin aikoinaan hyvin pidettyjä oulussa.
- Anonyymi
Taisi sitoutumattomuus kostautua koska mitään yksittäistä työtehtävän laiminlyöntiä ei osoitettu. Jos on puolue takana silloin virheitäkin on pakko antaa anteeksi. Tilanne eskaloituu muuten myös muiden poliittista taustaa omaavien viranhaltijoiden viranhoidon kyseenalaistamiseen. Korppi ei korpin silmää noki mutta muiden lintujen toki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361