Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen paneminen

Anonyymi-ap

Vaikka tämä on itsetyydytysryhmä, niin olen havainnut täällä haaveiltavan miehen panemisesta. Ainakin jotku.
Nyt on sekin kokeiltu. Sanonta ei kerta homoa tee pitää paikkansa. Minusta ei tule homoa. Sainhan minä huikean orkun. Mutta jotain siitä puuttuu. Se himo. Tunnen aivan erillaista intohimoa naista kohtaan. Kakkonen ei ole ykkönen. Ei ainakaan mulla. Naisen pesä on se paras 😉

29

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus minullakin, olin välillä fantasoinut miehen panemisesta ja usein runkkasin kuvitellen siittä, kunnes vähän aikaa sitten sain kokea sen komean nuoren miehen kanssa, otimme suihin toisiltamme ja panin poikapillua mitä olin halunnut pitkään, laukesin kyllä mutta kyllä se jokin siittä puuttui vaikka kaveri kehui panoani.....

      • Anonyymi

        Minullakin oli nuori posliini kaveri, ja ajattelin sen olevan sitä parasta.


      • Anonyymi

        Tunne lämpö ja rakkauden tunne puuttui!
        Siksi panot jää kylmiksi kuin koneen kanssa pylsisi ja jopa paha olo valtaa mielen, uutta kokemusta ei heti tee mieli!


    • Anonyymi

      näin antajana tiedän että aito tuntuu paremmalta kuin strapon

      • Anonyymi

        Sikailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikailua

        Teillä Joko taas. Pitäs tehdä ilmoitus eläinsuojeluun. Jätä hönö ne sikas rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä Joko taas. Pitäs tehdä ilmoitus eläinsuojeluun. Jätä hönö ne sikas rauhaan.

        Sää mää ja bää sikailee buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää sikailee buaahaa

        No voi hyvänen aika mikä olet. Yäk onko pakko avautuu kaikesta. Delaa sikailija dorka hyi saatanan kaikenlaisia niitä onkin.


      • Anonyymi

        samaa mieltä joskus joutuu tyytymään siihen mitä saa vaimon työ kaveri kyllä kehui persettäni hyväks on onneks käynyt usein


    • Anonyymi

      Luokkakaverini panopuuna olin 16-vuotiaana, imin munaa ja olin nussittavana.
      Sitten tuli välivaihe tyttöjen kanssa, mutta toiset pojat palasivat takaisin seksiin.
      Homo olen ollut vuosikymmeniä, olen bottom eli se mikä imee munaa ja on nussittavana.
      Kiitos siitä kuuluu luokkakaverille joka alisti minut panopuuksi.

      • Anonyymi

        se on myös mukavaa intin jälkeen antanut aina kun joku vaan kysynyt


    • Anonyymi

      Sain ekan panoni ihan murkkuna kun kaveri tuli yökylään ja nukuimme saman peiton alla olin jo vähän nukahtanut kun tunsin kuinka kaverini oli takanani ja runkkasi peppuani vasten, sitten tunsin kuinka sen syljellä liukastettu sormi hieroi pepun reikääni housuni sisällä, se tuntui tosi hyvältä, vähän samalla myötäilin liikkeelläni ja sitten tunsin kuinka kaverini laski housujani ja työnsi kivi kovan kullinsa hiljalleen peppuni sisään, aluksi se sattui tosi paljon että purin peittoa etten huutaisi mutta sitten kun se meni sulkijalihakseni ohi alkoi se tuntua hyvin kiihoittavalta eikä hetkeäkään kun kaverini vauhti kiihtyi tunsin sen laukevan pepuuni, muistan vieläkin vanhana sen ihanan tunteen kuinka minäkin laukesin samalla vaikken edes runkannut niin spermaa tuli kullini sykkiessä, samanlaista en ole enään ikinä kokenut.

      • Anonyymi

        se eka kerta ilman liukkaria sen kyllä muistaa nyt aikuisena oon kokeillut myös isoa ilman liukkaria tulee sama kivun ja nautinnon tunne


    • Anonyymi

      Hmm... kumpa sitä vain pääsisikin edes sen ensimmäisen kerran kokemaan ja olemaan naitavana ;)
      M49Tre

      • Anonyymi

        Hyppää Tammerkoskeen homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää Tammerkoskeen homo

        Delaa dorka vaikka kaulakiikkuun kun vaan teet sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää Tammerkoskeen homo

        Siinäpä vajakin ulosanti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää Tammerkoskeen homo

        sieläkö oot kyrpä kovana oottamassa no hyppään päälle


    • Anonyymi

      oot aika yksinkertainen. mies...itsetyydytys on aina viitannut bi ja gay -toimintaan.

    • Anonyymi

      On vaan niin ihanaa saada anaaliin kyrpää ja illa otettavananiin.

    • Anonyymi

      Kerran meni innostus kokonaan tähän peppu touhuun kun kaverilla iski kesken sexsi aktin kova vatsa kramppi sen perään laukesi vesi ripuli......ja kuinkas siinä kävikään....

    • Anonyymi

      Dildon päällä tulee usein ratsastettua ja hyvälle tuntuu, saispa joskus aitoa kyrpää ja miksei samalla kahtakin, reikä on auki.

    • Anonyymi

      No joo ei se paneminen nyt ihan sitä ole ollut mistä nuorempana fantasioi. Mutta kivaa vaihtelua, pillua en kuitenkaan jätä.

      • Anonyymi

        Juu, vittua en jätä minäkään, mut saa niin harvoin, et täytyy nussii miehiä, eikä se huono vaihtoehto ole sekään.


    • Anonyymi

      Sanovat et miehen suolilimassa kylpevä kyrpä voi hyvin ja kasvaa.

    • Anonyymi

      Siksikö homomiehillä on usein kookas kyrpä?

      • Anonyymi

        Näin sanovat, itse olen koittanut tätä toteuttaa, silti nuori "hetero".


    • Anonyymi

      Hmm.et tykännyt vaikka sanoit saaneesi huikean orkun.taisi kuitenkin tuntua hyvältä naida miehen tiukkaa peräaukkoa,olen bi ja seksi miehen kanssa on yleensä pelkkää nautinnon antamista ja ottamista sekä itsensä ja toisen tyydyttämistä,ei siinä tunteita tarvii

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotk­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/H4g7F7

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe