Siis aivan ihana tapaus. Super hyvä tyyppi ja mielettömän komea. Miehekäs vartalo ja charmikkaat kasvot. Pelkästään ajatus tästä miehestä saa alapäässä kihelmöimään ja kuvia katsoessa en voi olla kostumatta. Hävettää käydä niin kiimaisena niin mukavaan ja rehtiin tyyppiin. Koko tyyppi on vaa nii hiton seksikäs ja kuuma.
Mitä mieltä muut naiset?
Käyn kuumana Käärijään
19
530
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt biologinen nainen on saanut sun paikat kihelmöimään. Hän on transformer eliitin asialla. Senhän näkee jo käsimerkeistä mitä hän viljelee.
- Anonyymi
Jos et usko niin katso kuva kyseisestä linkistä: https://twitter.com/Pikkulammas/status/1672156969329741827/photo/1
- Anonyymi
Ruma ku persreikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma ku persreikä
Ai olet perehtynyt siihen puoleen. Melekonen hinuri siis oikeesti olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olet perehtynyt siihen puoleen. Melekonen hinuri siis oikeesti olet.
Sää mää ja bää on nyt hinuri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miltäs se tuntuu olla hinuri. Kerroppas ihan omin sanoin jos pystyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne niuvanniemen liäkäritkää osaa piättää mikä sinnuu oikeen riivovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se näytä pahemmin haittaavan sua kun noin nauruksi pistät.
- Anonyymi
Ei täällä paljoa naisia käy. Mutta olen kyllä kuullut ja huomannut, että naiset ovat tosi kuumana Jereen. Jere luonne on se ykkösjuttu ja jotain viehkeää hänessä on joka vetoaa naisiin. Oma nainen sanoi, että Jerellä on söpö masu, tulee isämasu mieleen. Joten pieni pulleuskin näköjään kiihottaa. Itse miehenä en pysty tätä vetovoimaa Jereen aistimaan. Mun mielestä sen tyyli on lähinnä hassu. Mutta naiset tietää 👍
- Anonyymi
Samaa mieltä ☝ Miehellä pitää olla mahaa ja mikään ei ole seksikkäämpää kuin aitous. Kyllästyttää kun kaikki miehet ovat nykyään sellaisia teeskentelijöitä, jotka jauhavat salilla päivästä toiseen.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848