Hommasin uuden puhelimen ja latasin Trusteen. Kokeilin recoveryyllä siirtää lomapakko uuteen puhelimeen ja siellä saldo on nolla ja vanha näyttää edelleen saldoa?
Trustee wallet ja uusi lompakko
4
532
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmille näytettävä "saldo" on vain pelkkiä editorilla muodostettuja numeroita.
Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.- Anonyymi
Olipas älykäs vastaus. Kyseissä lopakossa on vain yhtä valuuttaa koska siirsin aiemmin suurimman osan binaceen.Nämä jäljelle jääneet ei pystynyt siirtämään ilan kaasua eli olisi pitänyt lapdata eth siirtomaksua varten. Jos kyseessä olisi scam niin luulisi että kyseiset valuutatkaan olisi binaceen menneet. Kysein lompakko ladattu iphonen sovelluskaupasta joten ei luulisi sieltä paskaa tulevan tuuttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas älykäs vastaus. Kyseissä lopakossa on vain yhtä valuuttaa koska siirsin aiemmin suurimman osan binaceen.Nämä jäljelle jääneet ei pystynyt siirtämään ilan kaasua eli olisi pitänyt lapdata eth siirtomaksua varten. Jos kyseessä olisi scam niin luulisi että kyseiset valuutatkaan olisi binaceen menneet. Kysein lompakko ladattu iphonen sovelluskaupasta joten ei luulisi sieltä paskaa tulevan tuuttiin.
Sinun luuloillasi ei ole mitään merkitystä. Myös isot pörssiyritykset huijaavat tyhmiä, joten ei kannata olla tyhmä.
Tyhmien huijaaminen ei ole lain mukaan rikollista, jos yritys ansaitsee sillä rahaa ja tekee myös jotain ihan rehellisestikin.
- Anonyymi
Eikä siellä montaa euroa ollut koska en luota koko älyttömään tyhjästä rahan puhaltamiseen. Täynnä kusetusta sekä vedätystä. Pidän rahani metsä ja maaomaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439