Suomikin taloussosdan ja aseiden toimitussodan aloittaneena,kun saavuttanut omaksi tappiokseen Naton ja aijemmaä Ydysvaltain liiton,joiden sotia pyörittämässä,ominvaroin !?
Venjä suojelee Luhanskia ja Donetkia,jo Poroshenkon aloittamalsta sodalta ja Nato ko yli 20 vuotta samoin irrotettua Kosovoa !?
Suomenkin vois julistaa, maailman kieroimmaksi maaksi !?
Suomen hallinnon tehtailu Venjä valeista, kuin hyökkäystä, voiko niin raukkamaista olla !?
Anonyymi-ap
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi EI käy mitään taloussotaa! Eikä venäjä suojele Luhanskia ja Donetskia vaan se VALTAA JA MIEHITTÄÄ NIITÄ! Siinä on vissi ero!
Mitä tulee sitten maailman kieroimmaksi maaksi niin aina ihannoimasi venäjä on juuri sitä! Ei Suomi!- Anonyymi
Sanna Marin ensimmäisiä siitoja oli siviili lentokielto,jon Venjä myös vastasi !?
- Anonyymi
oLen aiVa n warma,etä opin kir Joitaman kotimaani Venjän nimen o ikkein vuot en 2030 mennessä ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859