Suomikin taloussosdan ja aseiden toimitussodan aloittaneena,kun saavuttanut omaksi tappiokseen Naton ja aijemmaä Ydysvaltain liiton,joiden sotia pyörittämässä,ominvaroin !?
Venjä suojelee Luhanskia ja Donetkia,jo Poroshenkon aloittamalsta sodalta ja Nato ko yli 20 vuotta samoin irrotettua Kosovoa !?
Suomenkin vois julistaa, maailman kieroimmaksi maaksi !?
Suomen hallinnon tehtailu Venjä valeista, kuin hyökkäystä, voiko niin raukkamaista olla !?
Anonyymi-ap
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi EI käy mitään taloussotaa! Eikä venäjä suojele Luhanskia ja Donetskia vaan se VALTAA JA MIEHITTÄÄ NIITÄ! Siinä on vissi ero!
Mitä tulee sitten maailman kieroimmaksi maaksi niin aina ihannoimasi venäjä on juuri sitä! Ei Suomi!- Anonyymi
Sanna Marin ensimmäisiä siitoja oli siviili lentokielto,jon Venjä myös vastasi !?
- Anonyymi
oLen aiVa n warma,etä opin kir Joitaman kotimaani Venjän nimen o ikkein vuot en 2030 mennessä ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069