Hän sanoi "Köyhiltä EI leikata". .

Anonyymi-ap

Jep jep. Petturi-Purra sanoi ennen vaaleja sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy.." Näin se huijari sanoi ja nyt leikkaa köyhiltä, ja VAIN Köyhiltä. Nolo petturi ja huijari on purra. Sanansa Petti. #Köyhät pettämällä saatu kusetusJytky.

144

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purra huijasi ja veivasi köyhiltä äänet, tämän jälkeen petti heidät ja käänsi selkänsä Oman kansan köyhille..

      • Anonyymi

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.


      • Anonyymi

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.


      • Anonyymi

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        "Jos heillä ei ole leipää, syökööt leivoksia.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Köyhille valehtelemalla saatiin äänet. Ja köyhille valehtelemalla päästiin siten hallitukseen.. #Kavallusjytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Köyhille valehdellut ja heidät pettänyt huijari-Purra on täys kus#¤#pää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Juudas-purra pitäs tervata ja häätää maasta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Ite äänestän jatkossa VAS. T: purran pettämä ex-persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Purra valehteli törkeästi ennen vaaleja että köyhiltä ei leikata.. Ja nämä kaikki heikennykset työväestölle! Valehtelulla sai äänet ja sen takia hallituspaikan. PS petti ihan helvetisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Petturi-soinin tiellä jatkavat. Petetään OMAT ja kaikki. . ."Köyhiltä EI leikata" no EIPÄ !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        EKA saikkupäivä NOLLA EUROA ! kiitti petturipersut, vit¤¤# ihanaa ! Ja hei en ikinä enään äänestä teitä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Totaalinen Huijausjytky ! Ja terveydenhuoltoa ajetaan alas suomessa. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.

        Olen vähävarainen. Uskoin petturipersuja. Enään en usko. #Petosjytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Rottariikan oma CV on tyhjä. Ei osaa kuin simputtaa, syyllistää ja VALEHDELLA. Köyhille valehtelemaala saatu hallituspaikka. Soiniakin paskempi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Joo. Purra oli virhe valinta PS johtoon. Purra petti heti lupauksensa että "köyhiltä ei leikata". Oli meinaan viimenen kerta kun ite enään persua uskon !!


      • Anonyymi

        sitä saa mitä tilaa sanovat petturipersut.. No he haluavat heikentää työntekijöiden työehtoja ja leikata köyhiltä. ( ja siis purra sanoi: köyhiltä ei leikata ) No sitä saa mitä petturipersut haluaa. . LAKKOJA ! Huijaripurra pitäs terwata ja häätää maasta pois ! Katala akka, nolo huijari !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.

        Ja moni uskoi purran sanat.. ja jokainen köyhä pettyi. jokainen. Oon ite aina äänestäny persuja mut nyt se loppu. Purran petos oli viimenen tikki.


      • Anonyymi

        Tulevat lakot johtuvat petturipurran toimista. Huijasi valehtelemalla äänet. "Köyhiltä ei leikata" valehteli kusipää ennen vaaleja. Petturipurra on Rotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rottariikan oma CV on tyhjä. Ei osaa kuin simputtaa, syyllistää ja VALEHDELLA. Köyhille valehtelemaala saatu hallituspaikka. Soiniakin paskempi ihminen.

        Valehtelija. Se purra on. Valehtelija, Petti kyl törkeästi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Purra on floppi, täysin väärä valinta PS johtoon.. No mulle riitti petturipersujen äänestely. Ei koskaan enään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        Protestiksi äänestin Anderssonia pressaksi... Persut on perceectä, Pettureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Purra petti. Purra valehteli. Fakta. Ja se on todella ala-arvoista toimintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Tämä olisi jokaisen nokialaisen ymmärtää.. Purra valehteli ja purra petti !


      • Anonyymi

        Onneksi persut ei saanu halla jussia pressaksi.. Rehnin olis pitänyt voittaa.. No nyt valitaan aids vai syöpä ..? # Petosjytky kostautui. mitäs pettivät. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Yleislakko olis jees, ja sit vähintään 6 viikkoa.. Petosjytky. Purra on valehtelija nro1.


      • Anonyymi

        Köyhät pettämällä ja heille valehtelemalla ennen vaaleja että köyhiltä ei leikata.. tämän rottamaisen valheen takia petturipersut sai ääniä ja pääsi hallitukseen.. Todellinen kusetusjytky. Lakot ovat paikallaan ja todellakin niille on hyvä ja Painava syy ! #Petosjytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        TAPIO RAUTAVAARA - Rikas ja köyhä ( tubeen.. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja moni uskoi purran sanat.. ja jokainen köyhä pettyi. jokainen. Oon ite aina äänestäny persuja mut nyt se loppu. Purran petos oli viimenen tikki.

        Persu pettää aina muuttuihan se siniseksi Kokoomuksen painostuksesta. ONKO POLITIIKKA OIKEA TAPA HOITAA meidän asioita??? Kansalaiset voivat Suomessa tosi huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        YOUTUBE : Tapio rautavaara - rikas ja köyhä.


      • Anonyymi

        Purra sanoi köyhiltä EI leikata, ja sitten alkoi leikata köyhiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Purra sanoi köyhiltä ei leikata, ja sitten alkoi leikata köyhiltä. ( On se jäätävä Rotta )


      • Anonyymi

        Petospurra pääsi valehtelunsa ansiosta hallitukseen. Petti köyhät, veivas äänet heiltä ja petti.. On hyvä että nyt lakkoillaan. Nyt lakkoillaan petturipurran petoksen johdosta ja takia. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Petospurra valheella valtaan, ja valheella hallitukseen. Varastettu ja huijaamalla hankittu "mandaatti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        Tapio Rautavaara - Rikas ja Köyhä. ( kuuntele ajatuksella, totta joka sana )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        varastettu ja huijaamalla saatu "mandaatti"


      • Anonyymi

        Purra pois koko neuvotteluista. Mitä se siellä edes tekee. Kehtaa puhua mandaatista minkä hallitus muka sai. Kehtaavat vielä puhua siitä joka käänteessä. Valehtelulla meni Purra ja Orpo valtaan. Nyt ei muuta kuin nimien kerääminen heti alkuun. Jos, ette enää muista (persut ja kokkarit) niin kertauksena. TÄMÄ HALLITUS EI VELAKSI ELÄ. JA PERSUILLE EI SOVI, ETTÄ KÖYHILTÄ LEIKATAAN. Eivät onneksi ole itse saaneet poistettua näitä sanomisia. Kuinka politiikassa voi olla noin kauheita ihmisiä nykyään. Eikö jo olisi aika kertoa Purra miksi vihaat työläisiä, jotka maksavat palkkasi. Et itse ole muuten sen parempi. Kyllä työväestöstä valkoinen lakki on monella. Turha puhua luusereista ja aliarvioida rumalla tavalla ihmisiä ja vielä rumilla nimillä. Pistä nyt ensin persujen luuserit kuntoon. Ja puhu sitten vasta muista puolueista.


      • Anonyymi

        Kaikista rumin temppu mitä Suomen nykyinen hallitus on saanut aikaan. On pettämällä äänestäjänsä ja kehtaavat vielä leveillä mandaatilla Ei toista noi törkeetä hallitusta löydy Suomen historiasta.


      • Anonyymi

        Köyhiltä ei leikata sanoi petospurra ja alkoi leikata köyhiltä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Petturipurran Ylimielisyys vaan kasvaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        (( PETOSJYTKY )) Ikinä en enään persuja äänestä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Petturipurran valinta PS johtoon oli suuri virhe.. PS petti täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Petospurra on sika. Yleislakko olis jees. Ja petospurran karkoitus maasta.


      • Anonyymi

        Petturi-Purra tuntuu oikein nauttivan köyhien ja sairaiden hädästä ja ahdingosta...Ilkkuu naama rasvasta kiiltäen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        SAKSIKÄSISADISTI - Petturipurra. Oikein hän tuntuu nauttivan köyhien ja sairaiden hädästä ja ahdingosta.. ( Saksikäsisadisti (juudas-purra) on jammusetään, sarjahukuttajaan yms häiriintyneeseen olioon rinnastettavissa oleva otus. . petturi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Ja minä alotin äänestämisen myös 90-luvulta ja vain persuja. Jatkan samalla linjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra valehteli törkeästi ennen vaaleja että köyhiltä ei leikata.. Ja nämä kaikki heikennykset työväestölle! Valehtelulla sai äänet ja sen takia hallituspaikan. PS petti ihan helvetisti.

        Kerro, mitkä leikkaukset/heikennykset työväestölle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja moni uskoi purran sanat.. ja jokainen köyhä pettyi. jokainen. Oon ite aina äänestäny persuja mut nyt se loppu. Purran petos oli viimenen tikki.

        Kerro, miten vaikuttaa sun elämääsi?
        Keskustelin erään eläkeläisen kanssa, hän joutui eläkkeelle onnettomuuden takia parhaassa iässä, jolloin työelämää olisi ollut vielä jäljellä 30v. Ei ehtinyt kummoistakaan eläkettä kartuttamaan. Menetti asumistukea 10€/kk eli ei mitään. "Kymppi ei vaikuta mitään", hän sanoi. Eikä oikeesti vaikutakkaan. No niille vaikuttaa, jos pari pientä jää saamatta kuppilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Valehteleva petturipurra on saksikäsisadisti joka ilkkuu ja nauraa pettämilleen köyhille ja sairaille ihmisille. ((Petosjytky ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        SAKSIKÄSIDADISTIN - Petturipurran ylimielisyys ja karmeat ylimitoitetut leikkaukset alkavat näkyä pian.. Petturipersujen kannatus tulee laskemaan/romahtamaan. Se rotta julisti ennen vaaleja : "Köyhiltä EI leikata..". Jumalauta !! Se saksikäsijuudas sais tunkea ne saksensa omaan per¤#¤# !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        SAKSIKÄSISADISTIN - Petturipurran umpipaska , valheeseen perustuva hallitus. . No petturipersujen alamäki on jo alkanut..


      • Anonyymi

        Mätämuna petturipersujen kannatus sulaa kuin lumi keväällä. Jää vain koiran (persun) paskat pientareelle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.

        Olen köyhä ja petturipurra petti minut, Enään en petturipersuja äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.

        Moni köyhä uskoi ja luotti petturipurran sanaan. Ei olisi kannattanut.. No jatkossa ei luota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Petturipersut taistelevat kansaa vastaan. Pettämäänsä kansaa vastaan.. Persuleiden kannatus tulee laskemaan roimasti. Ja se on OK ja ihana asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        Niinpä. Petoksella ja valehtelemalla saatu "mandaatti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhille valehtelemalla saatiin äänet. Ja köyhille valehtelemalla päästiin siten hallitukseen.. #Kavallusjytky.

        .. Varastettu ja huijaamalla saatu katala ja kirottu "mandaatti". .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Persut petti työväestön ja köyhät ihan täysin.


      • Anonyymi

        SaksikäsiPaskiainen leikkaa 500 000 suomalaiselta eri tukia. ja puhui että "köyhiltä EI leikata meille se ei käy!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Järkyttävät leikkaukset jotka koskevat 500 000 Suomalaista. . Ja ennen vaaleja niljake-purra sanoi "KÖYHILTÄ EI LEIKATA MEILLE SE EI KÄY".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        1.4. 2024 alkaa leikkaukset 500 000 köyhältä ja pienituloiselta. Petturipurra petti,, matuasialla huijas äänet.. sai äänet ja petti heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhille valehtelemalla saatiin äänet. Ja köyhille valehtelemalla päästiin siten hallitukseen.. #Kavallusjytky.

        Matu asialla huijas äänet. Sai äänet ja sitten petti päysin. Varastettu ja huijattu "mandaatti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Huijari-Purra teki kyl vuosisadan petoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        1.4. 2024 alkaa 500 000 köyhän ja pienituloisen painajainen.. Ja syy on Petturipurran !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra valehteli törkeästi ennen vaaleja että köyhiltä ei leikata.. Ja nämä kaikki heikennykset työväestölle! Valehtelulla sai äänet ja sen takia hallituspaikan. PS petti ihan helvetisti.

        Populisitin äänestämien on tietoinen riski ja toisella töissä kävijällä ei ole siihen varaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Porvari pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EKA saikkupäivä NOLLA EUROA ! kiitti petturipersut, vit¤¤# ihanaa ! Ja hei en ikinä enään äänestä teitä !!

        Perussuomalaiset = Petturisuomalaiset.


      • Anonyymi

        Petturipersujen kannatus romahtaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaa vielä istua ministeriaitiossa ylimielinen ilme kasvoillaan. Kehtasi vielä leuhkia mandaatillaan. Kehtasi vielä.päästää suustaan sanat "kansa halusi muutosta".
        Näitäkö kansa muka halusi
        Sairaussakko
        Pakkolaki
        Ansiosidonnaisen romutus
        Köyhien työttömien vihaaminen, jotka äänestivät Riikka Purraa.

        Petturipurra haaveilee eläkkeiden ryöstämisestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon äänestänyt aina perussuomalaisia jo 1990 luvulta lähtie. Enään jatkossa EN ikinä äänestä perussuomalaista. M50

        Ei kukaan äänestä jatkossa petospersuja. Nyt se rotta-riikka häärää eläkkeiden kimpussa, ja persut romuttavat terveydenhoidon suomesta. Vain rikkaiden yksityinen jää jäljelle. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Toivottavasti petturipersut ottavat ensimmäisen rökäle tappion kohta olevissa EU vaaleissa. # Kusetusjytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja varsinkin purra pettivät Työväestön ja etenkin suomen köyhät.. Purra lupaili ja julisti ennen vaaleja "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". ja nyt leikataan vain köyhiltä, ja työväestölle isoja heikennyksiä lähes kaikkeen. eka sairauslomapäivä Nolla euroa jatkossa jne jne.. Persut pettivät täysin.. Ja tuo "kommunismista" jankuttava ääliö vois jo mennä hoitoon tai . . .Herätä tähän päivään ja todellisuuteen.

        Persut petti, ja lopuksi persut ryöstivät eläkeläiset. ( Kusetusjytky )


      • Anonyymi

        Petospersut/sininen tulevaisuus. Petturipersut vetää tulevaisuudessa kovan vaaliTappion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        Huijari-persut romuttavat nyt terveydenhuollon suomesta. Se ministeri kaisa Juuso on aivan osaamaton ja tunari. Aivan kuten muutkin petturipersut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petospurra on täys rotta. Ikinä en enään persuja äänestä.

        Nyt petturipersulit aikovat nitistää opiskelijat. PS taistelee suomen kansaa vastaan !


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nyt raukkamaisin hallitus ikinä, umpi paska hallitus.

        Nyt petosjytkytetään ja ammuskellaa. ja valehdellaan ennen vaaleja "köyhiltä ei leikata". Petosjytky.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole köyhä. Äänestin persuja. Hyvin menee, mutta menkööt.

        Sininen tulevaisuus.. . Sininen paska. Petturipersut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rottariikan oma CV on tyhjä. Ei osaa kuin simputtaa, syyllistää ja VALEHDELLA. Köyhille valehtelemaala saatu hallituspaikka. Soiniakin paskempi ihminen.

        Petosjytkyttäjät ammuskelaa. #Sininen tulevaisuus. Leikataan köyhiltä ja eka sanotaan ei leikata köyhiltä.


    • Anonyymi

      Kuis on,miksi muiden pitää maksaa tukienvarassa elätettävien asunnot ,reskuekoirat,tatuoinnit,lävistylset,tekokynnet,kaljat ja diabamit.Kerrothan🤔

      • Anonyymi

        Ja rikkaitten lainakorkojen hyvitykset verotuksessa.


      • Anonyymi

        Kysy itse niiltä! Kuka täällä on velvollinen sinulle mistään asioista ottamaan selvää. Soita itse Kelaan ja pyydä sieltä perustelut. Jos eivät kerro ota Purraan yhteyttä. Purra voisi itse laittaa persujen luuserit ruotuun ja sitten vasta puhua muista. Vai onko jo heittänyt persujen työläiset ulos puolueesta, kerto sinä persu se asua.


    • Anonyymi

      Purra ei pitänyt sanaansa. Petti lupauksensa. En tykkää enkä arvosta huijaria.. #PetosJytky.

    • Anonyymi

      yllätyyyys!! se ei oo politiikkaa jos ei puhuta paskaa,luvata tyhjää ja sitten vedetä matto kansalaisen jalkojen alta ja toivota että meni niskat nurin.

    • Anonyymi

      Mitäs äänestitte näin! Kärsikää nahoissanne!

      • Anonyymi

        Moni äänesti haittamaahanmuuttoon liittyen persuja. Saatiin kuitenkin Kokoomuslaista talouspolitiikkaa kaupan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni äänesti haittamaahanmuuttoon liittyen persuja. Saatiin kuitenkin Kokoomuslaista talouspolitiikkaa kaupan päälle.

        Jep. Näin kävi. Matuasiaa esillä pitämällä ja köyhille suomalaisille päin naamaa valehtelemalla petospersut huijasivat antijytkyn. Purra on kyl rotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Näin kävi. Matuasiaa esillä pitämällä ja köyhille suomalaisille päin naamaa valehtelemalla petospersut huijasivat antijytkyn. Purra on kyl rotta.

        Purran sana ei pitänyt. Petti sanansa. Ja Katsokaa , Googleen : asumistuen leikkaukset 1.4. 2024


      • Anonyymi

        Ei kuule tarvi kärsiä. Purra on syypää eli petti ja valehteli äänestäjilleen. Sinä tyhmä persu, ei ole äänestäjien vika. Jos et muka satu tietämään Purra velehteli ja petti äänestäjänsä. Turha on persun enää tässä vaiheessa edes puolustella Purraa. Kansa lakkoilee Purran takia.


      • Anonyymi

        Äänestin siksi, koska valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta. Ei kukaan takuulla olettanut, että tilanne muuttuisi tällaiseksi.


    • Anonyymi

      Mietaaltakin Kurikassa tippuu mämmituokkonen hämmästyksestä lattialle, miten tässä näin kävi? Persut syö hallituksessa sanansa. Orpolla taas on helpompaa, koska leikkaukset ei osu Kokoomuksen äänestäjiin, veronkevennykset kylläkin.

    • Anonyymi

      Petturi-Purra suunnittelee ruuan arvonlisäveron Nostoa! Näin uutisoi Iltasanomat tänään 11.12.

    • Anonyymi

      Köyhät pakotetaan asumaan halvempiin murjuihin asumaan ( joita EI siis ole vapaana). Jos et muuta, et saa jatkossa asumistukea.. Ja asuntojen vuokrien ylärajat/taulukko löytyy kelan sivuila netistä. Eli Petturi-Purra häätää köyhät ulos kodeistaan..! Ostakaa teltta jos on rahaa siihen.. PS petti totaalisesti ja ihan Överisti !

      • Anonyymi

        Nokialla Yksiön raja on 511 e/ KK. Jos vuokra on yli tuon niin häätö tulee.. Muiden asuntojen siis isompien asuntojen rajoja en katsonut kun ite asun pienessä yksiössä.. Petospurra ajaa köyhät nyt kodeistaan.. ( Omistusasuntoonhan ei nyt sit jatkossa saa minkäänlaista asumistukea ) PS petti Isosti !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokialla Yksiön raja on 511 e/ KK. Jos vuokra on yli tuon niin häätö tulee.. Muiden asuntojen siis isompien asuntojen rajoja en katsonut kun ite asun pienessä yksiössä.. Petospurra ajaa köyhät nyt kodeistaan.. ( Omistusasuntoonhan ei nyt sit jatkossa saa minkäänlaista asumistukea ) PS petti Isosti !!

        Jep, raja nokialla on tuo 511e. Tämä siis jos saat toimeentulotukea. Purra häätää köyhiä nyt kodeistaan. "menkää halvempaan". . . niin niitä ei ole. Ja niissä asuu jo ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokialla Yksiön raja on 511 e/ KK. Jos vuokra on yli tuon niin häätö tulee.. Muiden asuntojen siis isompien asuntojen rajoja en katsonut kun ite asun pienessä yksiössä.. Petospurra ajaa köyhät nyt kodeistaan.. ( Omistusasuntoonhan ei nyt sit jatkossa saa minkäänlaista asumistukea ) PS petti Isosti !!

        Niinpä. 1.4. 2024 astuu voimaan tuo" häätölaki". Jos vuokra "liian paljon" niin lähtö tulee asunnosta. . . Ja se vielä että omistusasuntoon ei sitten jatkossa saa asumistukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. 1.4. 2024 astuu voimaan tuo" häätölaki". Jos vuokra "liian paljon" niin lähtö tulee asunnosta. . . Ja se vielä että omistusasuntoon ei sitten jatkossa saa asumistukea.

        Luulis että saa asua kyllä, mut ei saa asumistukea kun sen normin..Kuis asia si menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis että saa asua kyllä, mut ei saa asumistukea kun sen normin..Kuis asia si menee?

        Jokainen saa asua sellaisessa asunnossa missä haluaa ja kykenee. On nimenomaan tuen saamiseta kyse.


    • Anonyymi

      Näättekö isompaa kokonaisuutta? Kaikki on kusetusta, paitsi vasen, se rakkauden tie.

    • Anonyymi

      Niinpä. Jatkossa äänestän Aina VAS, aina.

    • Anonyymi

      Huijaripersut petti, Petospersut ovat nyt kokkareet2.

      • Anonyymi

        PS ja Kokoomus solmi takuulla sopimuksen. Persut saavat maahanmuuttoasiat läpi ja Kokoomus saa talouspolitiikan asiat läpi. Kokoomuslaista talouspolitiikkaa hallitus tekee.


    • Anonyymi

      kannattaa huomata, että leikata voi vain etuisuuksien saajilta. Henkilöiltä, jotka ottavat vastuun omista tuloistaan ja elämästään, heiltä ei voi leikata. He ovat veronmaksajia ja kysymys kuuluu, kuinka paljon töissä käyvien pitää muiden elämää kustantaa?

    • Anonyymi

      Kokkare lahtarit ei ymmärrä. Eivät ole kokeneet mitään, eivät tiedä mistään mitään. Ei mitään omakohtaista kokemusta. Purra on överi törkeä sanansa pettäjä. "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy". Näin huijari-purra julisti Ennen vaaleja. on se törkeä Rotta. . .

    • Anonyymi

      Jos nostaa ruoan alvia, niin tekee kyllä ison virheen puolueensa kannatukselle. Toisaalta minua ei haittaa, että rasistipuolueen kannatus romahtaa.

      • Anonyymi

        1.4. 2024 astuu voimaan tuo "häätölaki". Eli jos asut muka "liian kalliissa" vuokra asunnossa niin häätö tulee.. ( Muistakaa päivämäärä 1.4. 2024 ) Googlatkaa : asumistuen muutokset 1.4. 2024


      • Anonyymi

        Köyhiltä veivattu petosjytky. Persuleiden käy kuten petos-soinin. siniset hah hah haa ha ha haa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiltä veivattu petosjytky. Persuleiden käy kuten petos-soinin. siniset hah hah haa ha ha haa..

        älkää äänestäkö, kaikki sinne pyrkivät ovat huijareita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älkää äänestäkö, kaikki sinne pyrkivät ovat huijareita !

        1.4. 2024 astuu voimaan tuo "häätölaki". Eli jos asut muka "liian kalliissa" vuokra asunnossa niin häätö tulee.. ( Muistakaa päivämäärä 1.4. 2024 ) Googlatkaa : asumistuen muutokset 1.4. 2024

        Se on omaa tyhmyyttä, jos asut liian kalliissa vuokraasunnossa !Työttömänä pitäis päässä raksuttaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.4. 2024 astuu voimaan tuo "häätölaki". Eli jos asut muka "liian kalliissa" vuokra asunnossa niin häätö tulee.. ( Muistakaa päivämäärä 1.4. 2024 ) Googlatkaa : asumistuen muutokset 1.4. 2024

        Sosiaaliturvaan muutokset eivät asiasta lakia tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaaliturvaan muutokset eivät asiasta lakia tee.

        pihalle, ulos, mars!
        hei etsikää alle 500e asuntoja tai nukkukaa veneen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pihalle, ulos, mars!
        hei etsikää alle 500e asuntoja tai nukkukaa veneen alla

        Elätte valtion siivelllä nyt se heittää siivellä loisijat pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elätte valtion siivelllä nyt se heittää siivellä loisijat pois

        helvetin hyvä ! 1,4 ! JES !!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pihalle, ulos, mars!
        hei etsikää alle 500e asuntoja tai nukkukaa veneen alla

        Ei taida saada alle tuon asuntoa kun perämettästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pihalle, ulos, mars!
        hei etsikää alle 500e asuntoja tai nukkukaa veneen alla

        Kun tekee hommia ja on rahaa omata takaa, niin voi maksaa erotuksen ja jatkaa asumista samassa paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiltä veivattu petosjytky. Persuleiden käy kuten petos-soinin. siniset hah hah haa ha ha haa..

        sininen tulevaisuus = Petturipersut. Kok2.


    • Anonyymi

      kuules ny viher sosialisti
      kun tää kaikki johtuu mariininn ja tyttö hallituksen mokailusta

      nyt on pakko ainoon ja oikeen suomen tehdä näin teille

      meillä ei oo varaa tälläseenelämään jossa naiset käy töisä ja miehet makaa kotona ja lapsista kasvaa kaiken maailman sukupuoli porukoita ja etelän pojat raiskailee pikkutyttöö koulun vessassa

      maailman halaaminen pitää nyt lopettaa ja sosialismi kanssa

      oon ihan samaa mieltä puran kanssa että nyt on aika pääst ä eroon loisista ja jossei se muuten onnistu niin sitten pahalla

      kaikkien isänn maan asiaa ajavan ihmisten pitää nyt ottaa lusikka kauniiseen käteen ja painua peltotöihin kasvattaan perheilleen omat ruokansa ja näkeen että tää hyysääminen lopppuu nyt

      sori vaan

      ei oo kymmentä eri sukupuolta on vaan miehiä ja tyttöjä ja naisia ja poikia ja niillä on pärjättävä tässä maassa

      tänne ei tarvita mitään muuta kun perunaa ja punasta lihaa syöviä suomalaisia eikä mitään tufo ja soia poikia. MITTA ON NYT TAVALLISESTI SUOMEN IHMISILLÄ TULLUT TÄYTEEN! NYT ALKAA KOVAT AJAT JA SE ON IHAN OIKEIN KAIKENMAAN FEMANISTEILLE JA narkkareille.

      Anteksi että vähän hermostuin mutta onhan äät suomi ihan pilalla niinku purra sano

    • Anonyymi

      Eihän tässä tartte meitin rikkaiden yhtään surra,
      ku meillä on köyhät, joita voi hyvin mielin purra.
      Vailla omantunnon tuskia saa tässä olla ihan turra.

    • Anonyymi

      Teepusssi vaalenee joka nostolla ja naru kestää kauemmin.

      • Anonyymi

        Purra saa ministerin pestin jälkeen EK puolelta huippuviran! Muistakaapa tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra saa ministerin pestin jälkeen EK puolelta huippuviran! Muistakaapa tämä.

        Purra on ostettu Rotta. Kätyri..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra saa ministerin pestin jälkeen EK puolelta huippuviran! Muistakaapa tämä.

        Juu, Petos ja valehtelu palkitaan. Purra on vuosisadan kätyri ja Rotta.


    • Anonyymi

      Kommentoin tätä nyt täältä anonyymina. Olen siis PS puolueen jäsen.
      Teidän kaikkien valittajien olisi hyvä ymmärtää, että ikuisesti tämä leikkausten sarja ja jatkuminen ei tule jatkumaan. Me perussuomalaisissa uskomme ja luotamme teihin. Te ette saa nyt hylätä meitä. Meidän pitää saada Suomeen perussuomalainen presidentti, jotta voimme palauttaa Suomeen oikeanlaisen tavan elää. Eikä näiden jo nyt aloitettujen leikkausten seurausten tarkoitus ole olla rankaisu vaan rohkaisu, jolla saadaan ihmiset takaisin työelämään. Osa tätä kaikkea on vuosia, ellei peräti vuosikymmeniä jatkunut rahan haaskaaminen suomessa. Nyt sille on laitettava loppu. Ja siksi me olemme hallituksessa.

      Me olemme vilpittömästi pahoillamme siitä, että te joudutte maksumiehiksi kaikessa, mutta muistakaa, että teidän ei tarvitse kestää näitä seurauksi loputtomiin. Kymmenen, viisitoista vuotta on kuitenkin hyvin lyhyt aika uutta kukoistavaa Suomea rakentaessa. Perussuomalaista Suomea. Puhdasta, hyvää Suomea. Sellaista Suomea, jossa vanhusten ei tarvitse pelätä, eikä lasten kärsiä. Sellalisen Suomen me haluamme. Ja sellaiseen Suomeen me haluamme, että me voimme yhdessä luottaa.

      Työ on parasta sosiaaliturvaa. Sitä ei pidä unohtaa. Nyt pitää vaan hyväksyä hetkellisesti se, että palkkoja joudutaan mitoittamaan valtion ja kuntien budjetteihin. Mutta tämä ei ole mikään lopullinen ratkaisu. Kun suomi saadaan jaloilleen, niin palkat nousevat. Eikä tässä tosiaan puhuta pitkästä ajasta. Kymmenen - viisitoista vuotta ja olemme jo hyvällä matkalla kohti parempaa tulevaisuutta.

      Nyt vaan rohkeasti kohti tulevaisuutta yhdessä ja Jussista presidentti meille.
      Kyllä me tästäkin yli mennään. Luottakaa siihen!

      • Anonyymi

        " näiden jo nyt aloitettujen leikkausten seurausten tarkoitus ole olla rankaisu vaan rohkaisu, jolla saadaan ihmiset takaisin työelämään."

        Miten tämä tuo lisää työpaikkoja? Oma kokoemukseni työttömänä on, että töitä ei saa vaikka niitä hakee. Työnatajia ei kiinnosta iäkkäämmät 55+v työttömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " näiden jo nyt aloitettujen leikkausten seurausten tarkoitus ole olla rankaisu vaan rohkaisu, jolla saadaan ihmiset takaisin työelämään."

        Miten tämä tuo lisää työpaikkoja? Oma kokoemukseni työttömänä on, että töitä ei saa vaikka niitä hakee. Työnatajia ei kiinnosta iäkkäämmät 55 v työttömät.

        Kuten on tullut todettua, nyt pitää hyväksyä tosiasiat. Valmiisiin pöytiin ei enää ole menemistä. Pitää vain hyväksyä se, että jokaisen suomalaisen on annettava hieman periksi ja mietittävä myös niitä asioita, joissa toisten tekemien asioiden nauttiminen alkaa olemaan vähiin käyvää yleellisyyttä.

        Ehdottaisin, että kukin meistä Suomalaisista ajattelee jatkossa positiivisesti niin, että tämä on oikeastaan uusi alku.

        Mahdollisuus aloittaa jotain uutta.

        Kenties vaikka heittäytyä yrittäjäksi ja tehdä yrittäjäsopimuksella työtä. Silloinhan sitä voi määritellä osaamisensa mukaisen hinnan ja ehdottaa sitä työnantajalle, kun on ensiksi näyttänyt osaavansa homman.

        Helppoja tutustumisväyliä esimerkiksi kevytyrittäjyyteen löytyy googlettamalla.

        Mutta kuten myös sanoin, pitää nyt vaan usokoa tulevaisuuteen. Kun saadaan Jussista koko kansan presidentti alkaa uusi aika. Ja ennenkaikkea parempi aika jokaiselle meistä perussuomalaisista.

        Hyvin tässä lopulta käy. Luottoa nyt vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten on tullut todettua, nyt pitää hyväksyä tosiasiat. Valmiisiin pöytiin ei enää ole menemistä. Pitää vain hyväksyä se, että jokaisen suomalaisen on annettava hieman periksi ja mietittävä myös niitä asioita, joissa toisten tekemien asioiden nauttiminen alkaa olemaan vähiin käyvää yleellisyyttä.

        Ehdottaisin, että kukin meistä Suomalaisista ajattelee jatkossa positiivisesti niin, että tämä on oikeastaan uusi alku.

        Mahdollisuus aloittaa jotain uutta.

        Kenties vaikka heittäytyä yrittäjäksi ja tehdä yrittäjäsopimuksella työtä. Silloinhan sitä voi määritellä osaamisensa mukaisen hinnan ja ehdottaa sitä työnantajalle, kun on ensiksi näyttänyt osaavansa homman.

        Helppoja tutustumisväyliä esimerkiksi kevytyrittäjyyteen löytyy googlettamalla.

        Mutta kuten myös sanoin, pitää nyt vaan usokoa tulevaisuuteen. Kun saadaan Jussista koko kansan presidentti alkaa uusi aika. Ja ennenkaikkea parempi aika jokaiselle meistä perussuomalaisista.

        Hyvin tässä lopulta käy. Luottoa nyt vähän.

        "Hyvin tässä lopulta käy. "

        Niin käy, kun Putin aloittaa vuoden päästä kolmannen maailmansodan. Sitten ei perusprrrrseitten tarvitse enää miettiä, ketä pitää kusettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvin tässä lopulta käy. "

        Niin käy, kun Putin aloittaa vuoden päästä kolmannen maailmansodan. Sitten ei perusprrrrseitten tarvitse enää miettiä, ketä pitää kusettaa.

        Jos niin käy niin sitten pitää laskea luottonsa tuonpuoleiseen ja Jumalaan. Jos niin ei käy on järkevintä miettiä mikä tässä elämässä on tärkeintä. Ja tärkeintä tällä hetkellä on koti, uskonto ja isänmaa, sekä äidin ja isän sekä lasten muodostama perusperhe. Ne ovat yhteiskunnan keskiössä. Mutta kuten kollega tuossa edellä totesi, valmiiseen pöytään ei ole enää mahdollisuutta tulla. Menen vielä vähän pidemmälle tässä. Mielestäni palkan pitäisi koostua osaamisesta, ahkeruudesta ja hieman nykyistä sivuten siitä, kuinka pitkään työntekijä on työnantajansa palveluksessa ollut.

        Jokaisen kykenevän miehen tulee valmistautua tuleviin aikoihin samaan tapaan kuin aiemmassa maailmassa oli tapana ja jokaisen kykenevän naisen tulee valmistautua tuleviin aikoihin, samaan tapaan kuin aiemmassa maailmassa oli tapana.

        Miehen ehkä kodin ulkopuolella, ehkä kaukanakin kotoa, ja naisen kotona lämpimän hellan ja lasten parissa. Lasten on hyvä oppia jo pienestä pitäen, että isä on turvallinen mies ja äiti on turvallinen nainen. Myös usko Jumalaan olisi hyvä palauttaa vanhaan kunniaansa. Sunnuntain kirkonmenot mahdollistavat yhteisöllisyyttä, kirkon järjestämät kesäpäivän tapaamiset hyvine ruokineen ovat nekin tärkeässä asemassa.

        Normaali perhe ei voi olla epäselvistä sukupuolirooleista koostuva hybridi, jos halutaan tervejärkisiä lapsia, vanhempiaan arvostavia lapsia. Työssäkäymisen tulee olla kansakuntaa kiinnostava yhteinen väylä eteenpäin.

        Eikö sellainen Suomi olisi nykyisenlaista kuitenkin parempi?
        Nämä ovat joillekin ehkä utopiaa. Meille nämä ovat itseisarvo.

        Itse toivon, että näin olisi. En minäkään mikään kummajainen ole, vaan ihan tavallinen perussuomalainen mies. Luottakaa tulevaan.


    • Anonyymi

      Joku meni ja uskoi tunnettuja populisteja...

    • Anonyymi

      Ja Andersson puoltaa että kaupasta saa varastaa ja jos on ideologisista syistä työtön. Näin ne kommunistit suomessa ajattelee!! Ei ihme että rahaa kuluu näihin Ö-luokan kansalaisiin..

    • Anonyymi

      "Se eniten saa, joka eniten valehtelee" parkaisi kokoomuslainen, joka jäi emävaleestaan kiinni virallisessa neuvottelussa. Onkohan persut kokoomuksen sisarpuolue, kun Purrakin on näin etevä muunnellun toduuden puhuja.

    • Anonyymi

      DUUNARIT, VANHUKSET, L - PERHEET, VÄHÄVARASET OOTTEKO HUOMANNU MITEN PURRA OLLU TODELLA POIKEUKSELLISEN HILJANEN VISSIIN KORRUPTIO RAHA PISTÄNY HILJASEKSI. LIEKKÖ EK TAI KOKOOMUS OSTANU MAKSANU PURRAN HILJASEKSI ISOLLA RAHALLA.

    • Anonyymi

      Ihan oikein. Luuserit vaan työnhakuun.
      Kannatan tätä, koska huorat pisti niin suuren velkataakan kansalaisten niskaan ja loputkin lutkat lähtee karkuun! Ei ollut ämmillä munaa vastata teoistaan.
      Enkä aio lakkoilla. Siihen mulla ei ole varaa vieläkään vaikka 50 v olen töitä tehnyt.
      Nekin vähät säästöt suli lutkien touhuihin.

    • Anonyymi

      Eihän köyhällä ole mitään lisää valtion kukkaroon , he vain syövät sieltä .

    • Anonyymi

      Heh heh, pöljät sai ihan ansionsa mukaan Kun Riikka antaa raippaa. Oma vika jos ei ymmärrä, että me persut ollaan oikeistolaisia, vaaleissa nyt lupaillaan monenlaista, aina kannattaa katsoa mitä puolue yleensä ajaa asiakseen.

    • Anonyymi

      Valittajat: Miksi äänestitte sanansa syöjiä PS ja Kokoomusta jos ette ole heihin nyt tyytyväisiä. Kyllähän sen tiesi tavallinen suomalainen mitä on tulossa, jos viitsi vähän ajatella.

    • Anonyymi

      Täytyyhän toisilta leikata tuloja, kun toisilta leikataan veroja!

    • Anonyymi

      Kateus on ainoa nokialaisen voimavara,
      et ymmärrä, ettet ymmärrä.

    • Anonyymi

      Kyllä on miehessä itsessään vikaa jos ei palkallaan selviä. Perustakaa yrityksiä jos rahan saanti on mielestäne punikit niin saatanan helppoa. Katotaan sitten.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset häviää puoluekartalta seuraavissa vaaleissa niinkuin siniset.

    • Anonyymi
      UUSI

      Persu pettää aina.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe