Läheiset huolestuu

Anonyymi-ap

Eli saan jatkuvasti kuulla siitä kun en tee mitään muuta kuin makaa ja tuijotan puhelinta sekä telkkaria. Itseänikin hävettää tämä. Mutta en vois sille mitään etten kiinnostu juuri muusta kuin päihteistä. Mitä ehdottaisitte että saan tän laiskan leiman pois? Kuntosalille muitten mieliksi? Siellä olen joskus käynyt. Töihin meno ei tällä hetkellä ole se juttu koska olen eläkkeellä ja kavereitakaan ei ole.

9

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iso helpotus olisi, jos pystyisit luopumaan niistä päihteistä. Voin sanoa suoraan, että niin kauan kuin on päihteiden kanssa ongelmaa, ei saa päätäänkään kasaan, eli ongelmat eivät helpota.
      Oletko ikinä edes miettinyt, millaista saattaisi olla ilman päihteitä ?

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oon miettinyt, tylsältähän se tuntuisi. En nytkään ole mikään alkoholisti tms. mutta silti ne on mielessä koko ajan. Joku harrastus olisi varmaan hyvä.

      • Anonyymi

        Voin sanoa senkin, että kyllä, se tuntuu tylsältä, alkuun.
        Kun on pysynyt pitemmän aikaa päihteistä erossa, huomaa ettei se niin tylsää olekaan.
        Jos sinua kiinnostaisi joku harrastus, niin mikä estää ? Siitä vaan harrastamaan, saisit jotain uutta mietittävää niiden päihteiden tilalle.
        Tiedätkös kun aika monet asiat on mahdollisia, vaikka jokin sairaus olisikin. Joskus on vain itsestä kiinni, mitä viitsii, ja mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Kuinka olla hoitomyönteinenkunn on sairaudentunnoton?

      • Anonyymi

        Jos sä pärjäät elämässä eikä sulla ole siinä ongelmia niin eihän sitä tartte mennä hoitajalle.


    • Anonyymi

      Ehkä sinusta, Aloittaja tulee hyvä erakko. Vai eikö sekään kiinnosta? Muutat johonkin pieneen taloon maaseudulle. Ryhdyt mietiskelemään ja ehkäpä jotain puuhastelemaan. Raikas ilma kirkastaa aivoja.

      • Anonyymi

        No ei varmaan kelan rahoilla minnekkään muuteta


    • Anonyymi

      Kesällä kerää pulloja. Ei siis edes niinkään rahan takia vaan kävely ja ympäristön tarkkailu kuluttaa energiaa varmaan paljon enemmän kuin hölkkä. Tulevaisuudessa aivojumpalla sairaaloisen lihavat ja loukkaantuneet voivat kuntoilla.

      Pullojen keräämisen paras puoli on palkintomekanismin aktivoituminen jokaisesta löydöstä. Uskoisin sen tarjoavan samoja välittäjäaineiden muutoksia aivokemiassa kuin vaikka huumeet, uhkapelaaminen ja lääkkeet. Ja kun päättää etukäteen minkälaista saalista lähtee metsästämään saa sen upean fiiliksen reissun jälkeen kun voi ostaa kaupasta vaikka jonkun virvoitusjuoman tai jätskin. Toki jotkut voivat tuntea häpeää, mutta se on sellainen tunne josta on hyvä päästä eroon. Sen takiahan vähän nyt ilmeisesti yrität aktivoida itseäsi? Itsesi takia kehität itsellesi jotain. Ei täällä kukaan elä vain muille. Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta olen tosissani. Mieli tulee voimaan paremmin.

      Tajusin tämän vahingossa kun elin nälkälakossa muutamia kuukausia ja ruoka piti saalistaa lautaselle. Voin todella hyvin vaikka olin pisimmillään kuukaudenkin ilman älylaitteita ja telkkaria. Lääkkeitä en ole tarvinnut tai huolisikaan. Hyvät hetket nautinnollisia. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi eliminoida ääripäät pois. Ne paskat hetket saavat hyvät hetket tuntumaan niin hyvältä. Lasi puoliksi täynnä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe