Onko kellään teistä käynyt mieli liittyä Ukrainan armeijaan? Kun useat Suomalaiset ovat niin tehneet. Olen itse siinä vaiheessa että kerään sotilaiskamppeita ja paljon puntaroin sitä lähtisikö vai ei.
Vapaaehtoistaistelijana Ukrainaan
10
319
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan lähde niiden junttien takia taistelemaan, vaan päin vastoin
- Anonyymi
Jos joku ottaa vastuun itsestään tietysti heitä voi mennä ei sieltä kyllä terveenä palaa kukaan.
- Anonyymi
YouTube donnetski donbass bahmut butsha näitä kun katselette
- Anonyymi
Minulta saat mukaasi aikapommin. Voin virittää sen valmiiksi.
- Anonyymi
Se ois kaikkein kustannustehokkainta tukea ukrainalle,mahdollisimman paljon vapaaehtoisia psykopaatteja sinne,eivät kuormittaisi täällä psykiatrista sairaanhoitoa.
- Anonyymi
Laittomia on mennyt Palestiinaan ja turkkiin lähtivät ensin Latviasta tänne pelästyivät nyt menevät arabiaan.
- Anonyymi
Hallitus on näköjään innokas siinä asiassa sieltä saataisi kova joukko valtosen johdolla etu rintamaan
- Anonyymi
Parasta on mennä jos siltä tuntuu mutta kannattaa miettiä tietysti ensin että miten järjestää perintö asiat perheen ja hautauksen.Siellä kuolee molempia yhtä paljon samaan tapaan näyttää jäävän monelta vain passi puolet pankkikortista vihreä tai musta ja jotain vaateriekaleita. Nythän Ukraina kutsuu näitä nuoria miehiä jotka pakeni sieltä takaisin hoitamaan omaa maataan. Ainakin kristittyjä näkyy kuolleen videoilla. Toki muut uskonnot tapattaa kristityt puolestaan.
- Anonyymi
Tämä nyt on yksittäinen miettijä. Suomesta ei lähde mitään joukkoa Ukrainaan Ukraina on itsenäinen maa.
- Anonyymi
Se joukko ei mene Ukrainaan tietystikään. Ukrainalla on omat joukot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201