Orpon ja Purran hallituksen 100 ensimmäistä päivää:
Työttömyysturvaa leikataan
Asumistukea leikataan
Opiskelijoilta leoikataan
Irtisanomissuojaa helpotetaan
Aikuiskoulutustuki poistetaan
Luottamusmiehen asemaa heikennetään
Lakkooikeutta rajoitetaan
Suurituloisten yli satatuhatta euroa vuodessa ansaitsevien verotusta kevennetään
Bonuksena: rasismikohu
Kaikki lupaukset on petetty.
KUKAHAN TÄMÄNKIN SOTKUN SIIVOAA?
Bensan hinta alas
Aprillia syös,silliä
Tuomelan enkeli riikka
Äänestä
Sak sdp yeislakkoa
Orpon ja Purran hallituksen 100 ensimmäistä päivää: Työttömyysturvaa leikataan Asumistukea leikataa
10
154
Vastaukset
- Anonyymi
olisi kannattanut silloin maahanmuuton aikana estää se tuleminen , sanoitte vain että euro tulee kahtena ja ovat korkeasti koulutettuja 🤔 jos puhe olisi ollut totta nyt kylvettäisiin rahassa , mitä vielä kymmenen vuotta velkaa velan perään 🤣
SEN VITUN TAKIA EI KIINNOSTA ENÄÄ SUOMALAISTEN KOHTALO 😠😠😠
Säälin niitä oikeita suomalaisia , mutta mitä sitä säälimään he kyllä pärjäävät 🙂- Anonyymi
Kuka nuo kulut maksaa, eu vai suomalaiset, miksi vasuhallitus ei niitä kotiinsa laittaneet, täysihoito järjestyi lisäksi paperittomille 2022.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/200a4e99-a71a-4b7a-a6de-6369cca9e348
- Anonyymi
Kun Marinin aikana KELA AVUSTUXIA 2-3 X SUUREMMAT KELA AVUSTUXIA NOILLE ULKOLAISILLE KU KOTIMAISILLE: LÄHDE ILTALEHTI JA HS LÄHTEINÄ
- Anonyymi
Saman avustuksen saa täysin tuloja vailla oleva persuvätys.
- Anonyymi
Mitä persu pelkää ?
- Anonyymi
Anonyymi-ap
2023-12-08 18:25:49
Työttömyysturvaa leikataan Asumistukea leikataa
.................
Olis kannattanut heti vaalien jälkeen perustaa hautaustoimisto.
Tosin ei niitä ruumisarkkujakaan voi velaksi myydä.
Lisäksi tuo Hyvinvointi alueen nimi pitää vaihtaa.
Sen tilalle laitetaan vaan:
Pahoinvoiti alue. - Anonyymi
Vasemmistohallituksen aikana bensa maksoi yli 2,60 euroa.
Oikeistohallituksen aikana bensa maksaa alle 2 euroa. - Anonyymi
Oikeistohallituksen aikana pieni- ja keskituloisten verot vähenee
ja eläkkeet nousee.- Anonyymi
Miksi vasuhallitus ei murhetta kantanut köyhistä suomalaisista, laittomat paperittomat olivat etusijalla 4 vuotta.
- Anonyymi
Sak käärii johtajilleen muhkeat palkat ja edut köyhiltä vuokralaisilta, verottomasti.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/05/05/ammattiliittojen-suuri-asuntorahastus-kasikirjoitus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066