Polvijärvi 1980 luvulla.?

Anonyymi-ap

Kävin usein -80 luvulla Polvijärvellä. Oli kansantaloa, Kylylammenlava, POU:n suurlava urheilukentän vieressä. Ja monta muutakin monituista tapahtumaa, ympärivuoden. Ihmiset aktiivisia. Oli urheilutoimintaa ym. elävän musiikin yhdistystä.
Jos elit ja olit tuolloin Polvijärvellä, kerro muistojasi tapahtumista,henkilöistä, jne.

21

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin kävin usein Polvijärvellä, hyvä lämmin ilmapiiri ja POU.n suurlava houkutteli maisemiin miltei viikoittain. Polvijärvellä oli kauniita naisia / tyttöjä jotka eivät pihdanneet vaan vällyjen väliin pääsi usein...

      Itselle jäi elävästi myös mieleen Pekan Grilli Pömpeli. Pohjois karjalan parhaat annokset sai siitä.

      80 - Luku oli parasta aikaa elämässäni, kaipaan yöllisiä seikkailuja sillä suunnalla...

      • Anonyymi

        Ny pihtaavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny pihtaavat

        Onko Polvijärvellä minkä verran nuoria naishenkilöitä. Itse olen jo harmaahapsi ukko eikä muu kuin järki seisoo ja sekin pätkittäin. Uteliaisuuttani kyselen ja muistelen kulunutta nuoruuttani pari kolmekymppisenä, silloin jaksoi painaa menemään vaikka useamman kerran yössä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Polvijärvellä minkä verran nuoria naishenkilöitä. Itse olen jo harmaahapsi ukko eikä muu kuin järki seisoo ja sekin pätkittäin. Uteliaisuuttani kyselen ja muistelen kulunutta nuoruuttani pari kolmekymppisenä, silloin jaksoi painaa menemään vaikka useamman kerran yössä..

        Kyllä 80-90 luvulla oli mukavaa polvijärvellä porukkaa oli ja kylärundi pyöri kiivaasti tytyjä autossa ja rokit soi. Saattopa saahaklin reissuillansa aina muutakin kun pusun...


    • Anonyymi

      Paljon on lähtenyt kylältä .
      Postipankki , kela , polliisi ,arjuska, viljatar , st 1 , keken kioski , ärrä , remomtti timppa , shell , mutakatti sekä "pimppinella" .

      • Anonyymi

        Onhan siellä kirkko ja hautausmaa.


      • Anonyymi

        Kylä kuolee käsiin, paljon on poistunut yrityksiä ja palveluita ja ennen niin vireä kylä autioituu. Jos yhtään lohduttaa niin sama meno on muillakin paikkakunnilla. Joensuu ja Kontiolahti on kasvukuntia mutta pienet maalaiskunnat kuihtuvat pikkuhiljaa väen ikääntyessä ja vähäiset nuoret muuttavat muualle.

        1980 luvulla oli vilinää ja vilskettä, viihtyisää mukava ilmapiiri.
        Menneisyyttä on ikävä, kroppa on rapistunut mutta sielu on edelleen se kakskymppinen joka tykkäsi tytöistä yli kaiken. Heitä oli silloin ilo katsella ja koskea, nytkin silmä lepää hyvä kroppaisissa neitosissa joita heitäkin liikkuu kylällä jonkin verran..

        Hyvää Joulua kaikille Polvijärveläisille...


      • Anonyymi

        Nyt TV - liike .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt TV - liike .

        ? Onko vaalimainos?


    • Anonyymi

      Tais siellä -80 luvulla olla jotain paikallisia "bändejä" , en tosin muista mitä tai ketä. Olin muutaman kerran jossain seuratalo tai mikä vittu se olikaan, bändi-illoissa. En tiedä kuka niitä järjesti, mutta meno niissä oli hyvä.

      • Anonyymi

        Bändejä oli ainaki tuhti kymppi. Hertsi. Keltainen jojo ja taunokumi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bändejä oli ainaki tuhti kymppi. Hertsi. Keltainen jojo ja taunokumi.

        Löytyskö tallenteita muista ?youtubessa tuhtikymppi mut muut mistä löytys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyskö tallenteita muista ?youtubessa tuhtikymppi mut muut mistä löytys

        Yuo tube haulla he veivät sinut. Se on hertsin biisi.


    • Anonyymi

      Bändejä oli ainaki tuhti kymppi. Hertsi. Keltainen jojo ja taunokumi.

      Hertsi yhtyettä muistelen kuulleeni jossain, oli kai sellainen poproll yhtye. Tuohon kumi orkesteriin törmäsin parikin kertaa jossain, soittivat jotain uuden aallon musan tapaista. Keltainen jojo ja tuhti kymppi , ei sano mitään.

    • Anonyymi

      Kävi siellä Eppu Normaali bändikin. Oli siinä maalaispojalla ihmettelemistä, kuulo meinas lähtee. Oli soittajilla "napit kaakossa" sen verran.

    • Anonyymi

      80 luvun alussa kolmannelle reilut kymmenen vuoden tuomittu. Bensaa saa ja kone huutaa. Rokkia pitkin päivää sitten Orkesteri soittaa vaikka kuinka paljon. 1980 istua alas asti kun on niin paljon perjantaina maukasta tietoa ja tukea

      • Anonyymi

        Jaa, että näin. En kylläkään ymmärrä tuosta yllä olevasta teksistä yhtään mitään. Suomen kielen sanoja peräkkäin ilman logiikkaa. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että näin. En kylläkään ymmärrä tuosta yllä olevasta teksistä yhtään mitään. Suomen kielen sanoja peräkkäin ilman logiikkaa. ?

        Saha huutaa metsästä 80 luvun lopulla. Miten toimit? Lavalle nousee esiin esiintyjä ja se on ihan ok juttu. Moottori karjuu ja kaikki muutkin karjuu voimaan. Pitää varmaan soittaa kitaran soittoa.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo "kansantalo" on jossain muistoissa. Muutaman kerran tuli käytyä. Porukkaa oli ja tiukkapipo järkkärit, niinkuin muuallakin siihen aikaan. En bändejä muista, mutta aina niitä oli.

      • Anonyymi

        Meedios pubissako?


    • Anonyymi

      Nevö hööd "meedios pubi".??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe