Meidän täytyy vaan odottaa, että vanha mies antautuu viikatemiehelle. Ei kukaan täällä ikuisesti ole ollut. Ei edes faaraot.
Elekää huoliko, ihminen se Putinkin on. Kuolee sekin pois kun aika koittaa
39
302
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin elin-ajan odote vanhusbarometrin mukaan on noin 10 vuotta. Toisaalta tuossa iässä voi kuolla jo huomenna. Me emme tiedä.
Joka tapauksessa dementian iskiessä, Putin ei tiedä on kuussa vai maassa. Ja tähän ei ole kauaa aikaa.- Anonyymi
putinista tulee siis...biden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
putinista tulee siis...biden?
Ei tule Amerikan presidenttiä. Olet sekoittanut pahasta pääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule Amerikan presidenttiä. Olet sekoittanut pahasta pääsi.
hehe! voihan tuon noinkin ottaa...
- Anonyymi
Toivottavasti demontoituneesta Putinista sitten aikaan leviää interverkkoon videoita ja kuvia. Yksi verisuoni auvoista, ja kaveri on kuin t.tamikkonen. Me nauramme viimeisen naurun.
Putinin saattaa korvata puolta hurjempi russomaani. Moni muistaa Bobrikoffin ilkeyden, mutta myöhempää ja pahempaa kenraalikuvernööri Seynia jo harvempi.
- Anonyymi
Paskat korva ---- vaa oissapaistetut ryhtyy sotimaan sisäisesti ja niin kauan kunnes länsimielinen pomo pääsee pinnalle 🇷🇺 tässä IGOR TARANDELVITS 🇷🇺 svetogorks combinatio 🇷🇺
- Anonyymi
Montako ihmistä ehtii tapattaa ennekuin ymmärtää kuolla.
- Anonyymi
PUTEN VESIPÄÄ PAISUU JA SEN TAKIA ETTÄ SILLÄ ON KUPPA SIXI PÄÄ ON PAISUNUT JA SEN KYLLÄ HUOMAA...KAUNKOHAN VIELÄ PAISUU JA HALKEAA...
- Anonyymi
Haaha. Nyt nauratti oikein ääneen. Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Jotkut kyllä kuvittelee elävänsä vielä kuolemansa jälkeenkin ja oikein paratiisissa.
- Anonyymi
Putin on ikuinen, vuonna 2032 Putin on maailman pisimpään istunut presidentti ja USAssa nuoriso fanittaa Putinia samaan tapaan kuin Che Guevaraa fanitetaan nyt
Näin ennustaa Dan Simmons hienossa kirjassaan Flashback- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan se oli vuonna 2036
https://www.risingshadow.fi/library/book/6653-flashbackKorjaan siis vuonna 2025.
- Anonyymi
Putin voi hyvin elää vielä 20-30 vuotta
Tulee siis kolmikymmenvuotinen sota.- Anonyymi
Putin tuhlaa miehensä ja aseensa Urkainaan, mitä pidempään niin sitä parempi.
Venäjällä ei ole tulevaisuutta tässä maailmassa, vihainen karhu on ajettu nurkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tuhlaa miehensä ja aseensa Urkainaan, mitä pidempään niin sitä parempi.
Venäjällä ei ole tulevaisuutta tässä maailmassa, vihainen karhu on ajettu nurkkaan.Kyllä Ukrainalta miehet loppuu ennen kuin Venäjältä 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ukrainalta miehet loppuu ennen kuin Venäjältä 🤪
F-16 "Viper" muuttaa pelikenttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F-16 "Viper" muuttaa pelikenttää.
Kuinka mones ase taas jonossa , jonka piti olla gamechanger...Himors?
- Anonyymi
Epäilen,on niin paljon,jotka haluaisivat naksauttaa sen päiviltä. On se sen verran pahoja tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ukrainalta miehet loppuu ennen kuin Venäjältä 🤪
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tuhlaa miehensä ja aseensa Urkainaan, mitä pidempään niin sitä parempi.
Venäjällä ei ole tulevaisuutta tässä maailmassa, vihainen karhu on ajettu nurkkaan.Höpsis! Nämähän oli vain Neuvostoaikaisia aseita. Siellä väännetään jo perunakuokasta uusia mikrosiruja.
- Anonyymi
Voi elää, mutta harva satavuotias ratsastaa tiikereillä, kuten ryssän päämiehillä on tapana osoittaa miehuutensa,.
- Anonyymi
Vähän samanlaista toive ajattelua tuo on kuin että kun suomessa presidentti vaihtuu niin suomen ulkopolitiikka muuttuisi 180 astetta.
Putinin jälkeen tuonne tulee vain eri niminen Putin. USA taitaa olla ainut maa jossa kansa niin jakautunut että politiikka saattaa muuttua täysin riippuen siittä kuka siellä presidentiksi nousee.- Anonyymi
Komppaan,juurikin.
- Anonyymi
Juurikin niin, koska siellä USA:ssa vaihtuu myös virkamiehet valtionhallinnossa presidentin mukaan.
- Anonyymi
20 vuotta saamme "nauttia" putesta.
- Anonyymi
Hyi helvetti.
- Anonyymi
Putella on varmaan jo valkattuna sopiva seraaja.
- Anonyymi
Ei tommosen paskamaan pressaksi kukaan täysjärkinen tuskin haluaisikaan. Eikä kukaan uskalla edes ehdottaa,että lähtisi pressa kisaan ehdokkaaksi. Sehän kompastuisi kerrostalon ikkunasta pihalle hyvin äkisti.
- Anonyymi
Varman kuoleej a kokee Stalinin kohtalon , makaa halvaantuneena kuset ja paskat housuissa monta päivää 🇷🇺 .. ( ennystaja )
- Anonyymi
Otsikkoa sen verran eri mieltä etten nimittäisi Putinia ihmiseksi..ja sille on syynsä..
- Anonyymi
On kuollut jo .
- Anonyymi
Venäläinen on itse pahin vihollinen itselleen,, kuten nyt näkyy Putinin järjetön hyökkäys,uhreja saa aikaiseksi omille miehille,valloitettu alue ei riitä edes noille hautausmaaksi
- Anonyymi
Putinin ja mm. Orbanin lähtöä tulisi jouduttaa.
- Anonyymi
kuubassakin Castro eli ties kuinka kauan, lopulta veli astui remmiin ja hiljaiseloa elänyt saa nähdä kenelle testamenttasi vallan..
onko Putin presidentti,, Diktaattori mieluummin jo hallitsevansa ajan perusteella. - Anonyymi
Mutta kerkee saada paljon pahaa aikaiseksi ,ennen kuin nyykähtää.
- Anonyymi
Ei ole saatana se on. Siintä on kirjakin tehty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683