Vahva ja itsenäinen Eteläisen keskusta!
Haapavesi on Oulun
13
311
Vastaukset
- Anonyymi
Vahva vaikuttamisperinne edustaa Oulun eteläistä. Kyösti Kallio, ministerit Erkkilä ja Pekkala. Lukuisat kansanedustajat oivallisesti edustaneet eteläistä!
- Anonyymi
Mutta haapavetelät ei tiedä mikä on filosofian maisteri.
- Anonyymi
Kyllä tiedetään, ja tiedetään sekin että Jussi Halla-Aho on presidenttiehdokkaista ainut filosofian tohtori, muut ovat siihen nähden sivistymätöntä rupusakkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedetään, ja tiedetään sekin että Jussi Halla-Aho on presidenttiehdokkaista ainut filosofian tohtori, muut ovat siihen nähden sivistymätöntä rupusakkia!
Hall' ahosella on yleensä asiaa- ja hän osaa sen ilmaista.
ERITTÄIN harvinaista poliitikkojen joukossa.
( vertaa esim. katsoitteko eilin A studion kälättäjät)
Kuunnella ei voinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hall' ahosella on yleensä asiaa- ja hän osaa sen ilmaista.
ERITTÄIN harvinaista poliitikkojen joukossa.
( vertaa esim. katsoitteko eilin A studion kälättäjät)
Kuunnella ei voinut.Juuri näin!
- Anonyymi
Tämä loppuva kyläpahanen on kaukana vahvasta!!!!!lestakeput tappelee joka asiassa täällä!!
- Anonyymi
Vahva ja itsenäinen.....kaukana siitä....ajahan vanhatie läpi nii vain tyhjiä liiketiloja ja uusia aulkeutuu...r kioski.metsäkeskus abc.hankkija.k maatalous ym. Loppunu jo.....
- Anonyymi
Ja ihmiset muuttaa pois!!! Se jos mikä tappaa liikkeet......
- Anonyymi
joo...outo paikkakunta...
...outoa normaalia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo...outo paikkakunta...
...outoa normaalia...Se on niin sääli ja harmi.
Sitä kun pitäs olla kaikilla tilaa hengittää, jos toivotaan, että kylä menestyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin sääli ja harmi.
Sitä kun pitäs olla kaikilla tilaa hengittää, jos toivotaan, että kylä menestyy.Minäminä meininkiä täällä!!!! Tappaa kaiken toiminnan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäminä meininkiä täällä!!!! Tappaa kaiken toiminnan....
kiitos valittajien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos valittajien.
Pullero mölisijän!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671