Kainalossa saa olla karvaa kunhan navanaluset ovat kiiltävät
Onko Erika Vikman harkinnut pyllistävänsä alasti
11
879
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän sillä ole kohta OnlyFanssit tulilla.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Nolo.
- Anonyymi
Vilauttelee karvavisaa.
- Anonyymi
Yritä samaa ja katso rapiseeko sinun tilille rahaa kun pyllistät 😂.
- Anonyymi
No joo näitä pyllistelijöitä 😪
- Anonyymi
Kyllä se häneltä onnistuu, eikä näe asiassa mitään kummallista.
Varmaan pisu ja kakkikin tuoksuu hänellä mielestään hunajalle.
- Anonyymi
Naisellinen lantio tuolta tasapaksulta isokeuhkoiselta puuttuu tyysti. Ja instatilillä vain 100% pelkkiä kehuja. No narsisti toimii niin
- Anonyymi
Jotain epänormaalia itsensä esille tuloa, Itsenäisyys juhlissa esiinty mauttomassa harmaassa asussa, hiukset ilman tekohiuksia, rasvoittuneen ja suttuisen näköisinä-
- Anonyymi
Mikä siinä on, ettei tässä naisessa ole luontaisen naisellista viehätysvoimaa? Mitä enemmän vääntelehtii ja kippuroitsee , sen koomisemmmalta näyttää.
- Anonyymi
Mitenkä tuo pilkku on taas ihan vääräs paikas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275