Ihmiset harmistuvat painostaan !

Anonyymi-ap

Miksi pitää punnita ittensä, kytätä painoindeksiä ? Tärkeintä on terveys ja oma hyvinvointi. Mun paino on jotain 55 kg. Pituus vain 164 cm. En mä stressaa.

167

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Itse olen 181 ja 72 mitoilla.

      • Anonyymi

        Jos olet 181 cm, niin sun pitäis painaa semmoset 90-95 kg.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18152326g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Heh, he. Kyllä näytät stressaavan.

      • Anonyymi

        Miehet tykkää vaan pitkistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tykkää vaan pitkistä naisista.

        Ei kaikki. Ei voi yleistää . Kaikille löytyy sopiva.


    • Anonyymi

      162 ja 93 kyllä ahistaa:(

    • Anonyymi

      No onhan se ihan ymmärrettävää, että käy säännöllisesti puntarissa, mikäli laihduttaa tai kerää massaa. Puntarin antama tieto kehityksestä kasvattaa motivaatiota. Ei sinne puntarille kannata kuitenkaan masentumaan mennä, jos ei ole elänyt kuten olisi toivonut.

      • Anonyymi

        ihminen kevenee kun ei laita suuhunsa mitään - ei luulis olevan vaikea rasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihminen kevenee kun ei laita suuhunsa mitään - ei luulis olevan vaikea rasti.

        Itseasiassa laihduttaessakin saa ja kannattaa syödä säännöllisesti. Itse pudotin painoa yli kymmenen kiloa muutaman kuukauden aikana, enkä ole varmaan ikinä syönyt yhtä paljon. Niksi on siinä mitä syö, minkä verran ja milloin. Typerää laihduttaa syömättömyydellä. Saa vain puutostiloja ja lähtee myös lihaksista massaa kävelemään.


    • Anonyymi

      Pehmeät naiset ovat seksikkäitä ja ihan parhaita sängyssä.

    • Anonyymi

      miksiköhän köyhät on lihavimpia?siksi tietysti että suuhun laitetaan liikaa kaikkea, mutta miksi ne niin tekevät?

      • Anonyymi

        Minä napsin joskus kissanruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä napsin joskus kissanruokaa.

        sama.hyvvee jos ei muuta mutusteltavaa just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä napsin joskus kissanruokaa.

        Meillä ei syö edes kissat kissanruokaa. Kunnon apetta vaativat.


      • Anonyymi

        Siksi kun köyhän sou on ihan pielessä makoroomis ja vaaleas leipää. Tyyliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun köyhän sou on ihan pielessä makoroomis ja vaaleas leipää. Tyyliin...

        Jaa.
        Eli siis mitä? Nyt jäi juttu kesken ja alustakaan ei ota mitään selvää.


    • Anonyymi

      Niin et stressaa mutta muuten vaan kyttäät jokaista suupalaa ja mietit koko ajan lihottaako se. Se se vasta on elämää kun ei voi edes syödä hyvällä mielellä.

      • Anonyymi

        Vaan jos saapi paremman mielen siitä että on sutjakka ja jäntevä kroppa, lyllerökropan sijaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan jos saapi paremman mielen siitä että on sutjakka ja jäntevä kroppa, lyllerökropan sijaan?

        Syömällä vähemmän elää terveemmän elämän. Syömällä enemmän elää sairaamman ja lyhyemmän elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan jos saapi paremman mielen siitä että on sutjakka ja jäntevä kroppa, lyllerökropan sijaan?

        No eihän se sitä tarkoita että pitää olla luuviulu, voi olla myös lihasta, kun on lihasta niin voi myös harrastaa syömistä yllättävän paljon ilman että on paljon rasvaa kropassa! Ai että on ilo syödä hyvin. Mut ei sovi laiskalle niinkuin sinä. Helpompi vaan olla syömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syömällä vähemmän elää terveemmän elämän. Syömällä enemmän elää sairaamman ja lyhyemmän elämän.

        Tai sitten saa osteoporoosin ja monia neurologisia sairauksia jotka puhkeavat siitä että ei saa tarpeeksi oikeita vitamiineja ja hivenaineita ravinnosta.


      • Anonyymi

        Minä syön ihan hyvin. En herkuttele, kun ei ole varaa herkkuihin. Myös laktoosi-intoleranssi vaikuttaa. En käytä maitotuotteita enkä voi syödä suklaata enkä jätskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se sitä tarkoita että pitää olla luuviulu, voi olla myös lihasta, kun on lihasta niin voi myös harrastaa syömistä yllättävän paljon ilman että on paljon rasvaa kropassa! Ai että on ilo syödä hyvin. Mut ei sovi laiskalle niinkuin sinä. Helpompi vaan olla syömättä.

        Kateelliset juntit itkee tällä palstalla ja haukkuu naisia. Ihan raukkiksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten saa osteoporoosin ja monia neurologisia sairauksia jotka puhkeavat siitä että ei saa tarpeeksi oikeita vitamiineja ja hivenaineita ravinnosta.

        Sinä kuppapää tuskin tiedät mitään neurologisista sairauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuppapää tuskin tiedät mitään neurologisista sairauksista.

        Semmosta se on kun jättää syömättä. Pitää jopa alkaa ihan asiallisia ja asiapitoisia viestejä arvostella, ei riitä kalorit pitämään aivojen kaikkia osia käynnissä. Ei ole varmuudella elämässä menestynyt, jos ei syö hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on kun jättää syömättä. Pitää jopa alkaa ihan asiallisia ja asiapitoisia viestejä arvostella, ei riitä kalorit pitämään aivojen kaikkia osia käynnissä. Ei ole varmuudella elämässä menestynyt, jos ei syö hyvin.

        Neurologiset sairaudet eivät liity painoon. Eiköhän tuo aloittaja ole tavallinen, pienikokoinen nainen. Miksi joku katkera lähihoitsu täällä huutelee !


    • Anonyymi

      miksi pitää ylensyödä?mikä siinä on että siihen naamassa olevaan aukkoon tungetaan ja tungetaan koko ajan jotakin, vaikka maha pulloittaa jo kuin olisi vimeisillään tiinennä?!

    • Anonyymi

      Kaikki eivät ole syntyneet kukkakepeiksi.

      • Anonyymi

        En ole mikään kukkakeppi. Jos pituus on vaan 164 cm, niin 55 kg on normaali. Toisilla on ehkä isommat luut tai isommat lihakset, ne painaa enemmän. Myös monet isot naiset ovat kauniita. Ei siinä ole syömisestä kyse, vaan kropan muodosta ja pituudesta. Mä käyn puntarissa vaan pari kertaa vuodessa ja syön tavallista ruokaa, niinku leipää, puuroa jne. Joskus kissanruokaa !


      • Anonyymi

        mutta mikä herkuittaa sinua, miksi herkuttelet koko ajan? siittä kroppa paisuu ja härskiintyy lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mikä herkuittaa sinua, miksi herkuttelet koko ajan? siittä kroppa paisuu ja härskiintyy lopulta.

        En herkuttele, vaan syön senverran, ettei ole enää nälkä. En myöskään käyttäydy lapsellisesti muita kohtaan. Mieti omaa käytöstäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En herkuttele, vaan syön senverran, ettei ole enää nälkä. En myöskään käyttäydy lapsellisesti muita kohtaan. Mieti omaa käytöstäsi.

        Läski ei hyväksy edes asiallisia kysymyksiä, mikset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski ei hyväksy edes asiallisia kysymyksiä, mikset?

        Käyttäytyy myös vastuuttomasti yhteiskuntaa kohtaan maksattamalla toisilla ahmimisen seurauksena tulleet elintapasairaudet. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäytyy myös vastuuttomasti yhteiskuntaa kohtaan maksattamalla toisilla ahmimisen seurauksena tulleet elintapasairaudet. :/

        Oi veljeni ja sankarini, vilkaise peiliin. Siellä näkyy sairaus. Kyllä sun kelpaapi uhota ja haukkua naisia, eiks joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi veljeni ja sankarini, vilkaise peiliin. Siellä näkyy sairaus. Kyllä sun kelpaapi uhota ja haukkua naisia, eiks joo.

        Läskejä tässä haukutaan. Sukupuolesta välittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskejä tässä haukutaan. Sukupuolesta välittämättä.

        Aloitin tämän viestiketjun siksi, etteivät ihmiset stressaantuisi omasta painostaan liikaa. Itse te haisevat juntit käänsitte asian haukkumiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin tämän viestiketjun siksi, etteivät ihmiset stressaantuisi omasta painostaan liikaa. Itse te haisevat juntit käänsitte asian haukkumiseksi.

        Ei yritetä saada ihmisiä ihannoimaan läskiyttä. Se kun on sairaus.


    • Anonyymi

      Ei noilla arvoilla tarvikkaan.

      • Anonyymi

        totuuden saa aina sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totuuden saa aina sanoa.

        Niin tietenkin, mutta miksi haukut minua ?


    • Anonyymi

      Hungry Fatchick on parasta mitä painoindeksi tarjoaa.

      • Anonyymi

        yuutuubin kuningatar!


    • Anonyymi

      Kyllä minua harmistuttaa ja huolettaakin ihminen jolla ei ole varaa syödä oikein ja voida hyvin. On posket lommolla ja habitus kuin auschwitzin kuurin jälkeen 1945. Ei ole tervettä!

      • Anonyymi

        Ruoka-apujonolaisilla havaintojen mukaan keskimäärin 10-20kg silavaa vyötäröllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoka-apujonolaisilla havaintojen mukaan keskimäärin 10-20kg silavaa vyötäröllä.

        Vain kerjäläinen voi havaita tämän. Eli itsestään taidat kertoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kerjäläinen voi havaita tämän. Eli itsestään taidat kertoilla?

        Niin just. Ei kellään normi-köyhällä ole varaa mennä bussilla mihkään keittolounaalle.


    • Anonyymi

      Yleistäminen on tyhmän ihmisen merkki. Ei nimittäin harmita yhtään.

    • Anonyymi

      Pulskat miehet on ihania ! Terveisin viestiketjun aloittaja.

    • Anonyymi

      Paitsi harmistuvat, lihavat ovat usein myös avoimen vihamielisiä hoikkia kohtaan. Ilmeisesti kadettaa niin ihmiset joilla on itsekuria.

    • Anonyymi

      tykkäisin lihoa,mutta en vaan pysty ei tartu liha kunnolla:( 163/70 nainen,auttakaa miten saa massaa?

      • Anonyymi

        Salille tyttö salille.
        Rautaa nostamaan ja pumppaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salille tyttö salille.
        Rautaa nostamaan ja pumppaamaan.

        Niin just. Mene salille, jos olet fyysisesti terve. Sulla on hyvä mahdollisuus hankkia vahvuutta ja enemmän lihaksia. Myös kahvakuulatreeni ja aerobic on hyviä.


      • Anonyymi

        Helppoa: älä harrasta mitään liikuntaa (käytä autoa aina kun voit), ja syö joka päivä ähkypuhkuun asti Raxissa. Ota jälkkäriksi jäätelöä myös. Kyllä lähtee lihoominen käyntiin. Jos ei ole varaa käydä joka päivä, niin pyri käymään ainakin pari-kolme kertaa viikossa. Muina päivinä sitten mässäät kotona.


    • Anonyymi

      Minua taas harmistuttaa se kun aikuinen ihminen ei osaa syödä oikein, ja pelkää sairalloisesti jo normaalia monipuolista ruokailua. Ei ole tervettä pelätä syömistä, ei se ole mörkö vaan kiva ja terveyttä edistävä tapa...oikein tehtynä.

      • Anonyymi

        ärsyttää vaimon jatkuva maiskutus, menee ruokahalu. miten tästä voisi nätisti huomauttaa, että lopettaisi maiskutuksen?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ärsyttää vaimon jatkuva maiskutus, menee ruokahalu. miten tästä voisi nätisti huomauttaa, että lopettaisi maiskutuksen?.

        "Turpa kiinni tai saat nyrkistä."


    • Anonyymi

      Mikä siinä normaalipainossa pysymisessä on niin vaikeaa? Ette pysty hillitsemään syömähimoanne, vai mikä?

      • Anonyymi

        Rahalla saa ostettua herkkuja ja herkullisia ruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla saa ostettua herkkuja ja herkullisia ruokia.

        Miksi sitten köyhimmät ovat keskimäärin kaikista lihavimpia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten köyhimmät ovat keskimäärin kaikista lihavimpia?

        Ehkä se korostuu SINUN tuttavapiirissä, joten kysymyksesi voit suunnata sinne.


      • Anonyymi

        Mene hoitoon. Jos sulla ei ole elämässä muuta sisältöä kun että onko paino oikein, niin korvien välissä ei ole kaikki kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon. Jos sulla ei ole elämässä muuta sisältöä kun että onko paino oikein, niin korvien välissä ei ole kaikki kunnossa.

        Hei pullukka. Sinun se hoitoon pitäisi mennä. Lihavuus on sairaus, vaikkakin usein itse aiheutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pullukka. Sinun se hoitoon pitäisi mennä. Lihavuus on sairaus, vaikkakin usein itse aiheutettu.

        Lihavuus on vakava mielensairaus. Ei henkisesti terve syö yli tarpeen. Plus että luonnossa ei ole ainuttakaan lihavaa eläintä, sellaiset ovat joutuneet luonnonvalinnassa armotta karsituiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pullukka. Sinun se hoitoon pitäisi mennä. Lihavuus on sairaus, vaikkakin usein itse aiheutettu.

        Niin, kuka sanoi että olen pullukka? Alkaako mielenterveys olla väärän ruokailun takia jo noin huonossa kunnossa? Voi voi. Ei ole halpa teitä latvasta lahoja hoitaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuka sanoi että olen pullukka? Alkaako mielenterveys olla väärän ruokailun takia jo noin huonossa kunnossa? Voi voi. Ei ole halpa teitä latvasta lahoja hoitaa!!

        PS. Tule toki juttelemaan kanssani tuonne mielen taloon. Minulla on siellä aikoja vielä vapaana. Ei pidä jäädä yksin tuollaisen OCD oireen kanssa kuten sairalloinen hallinnan tunteen tarve, joka kohdistuu omaan painoon. Yleensä elämänhallinta on tällaisessa tapauksessa enemmän tai vähemmän jo menetetty. Mutta älä huolestu, se saadaan varmasti meillä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten köyhimmät ovat keskimäärin kaikista lihavimpia?

        Eivät kaikki. Valitettavasti jotkut eivät vaan ole tottuneet kokkaamaan tavallista ja terveellistä perusruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuka sanoi että olen pullukka? Alkaako mielenterveys olla väärän ruokailun takia jo noin huonossa kunnossa? Voi voi. Ei ole halpa teitä latvasta lahoja hoitaa!!

        Myös läskiydestä positiivisesti puhumisen tulisi olla sairaus.


    • Anonyymi

      paljonkohan taas mliläiset turpoo joulun aikaan tuhansia rasvakilija kymmeniä tuhansia ehkä jopa?

      • Anonyymi

        Ota vähän viinaa lisää. Hyvin liukenee aivosolut ja huononee oikeinkirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vähän viinaa lisää. Hyvin liukenee aivosolut ja huononee oikeinkirjoitus.

        Kestää kato laihana kun vetää vaan kirkasta viinaa ja ei syö koskaan.


    • Anonyymi

      Kun ei ole kyytiä, niin ei ole mahdollisuutta käydä missään ruokajaossa. Bussilla ei niihin pääse eikä ole rahaa.

      • Anonyymi

        Ei hätää.
        Valtio pitää meistä huolen. Ei vaan oikeasti se on ritsattava ruoat kaupasta tai oltava nälissään.


    • Anonyymi

      Hoplopin nakeilla voi yrittää puijata kehoaan.

      • Anonyymi

        Oho. Osaat lukea uutisia.


    • Anonyymi

      itkettäis kyllä olla lihava esim. 20kg ylipainoa = 40 kpl 500g voipakettia 24/7 mukana matkassa!;/

      • Anonyymi

        Mikäs heikko kukkakeppi siellä on, jos 20kg kantaminen itkettäisi?


      • Anonyymi

        Minua taas itkettäisi olla niin köyhä että ei olisi varaa edes syödä. Erityisesti jouluna. T: 190cm ja 95kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua taas itkettäisi olla niin köyhä että ei olisi varaa edes syödä. Erityisesti jouluna. T: 190cm ja 95kg.

        Noilla mitoilla sinä olet jäntevä ja timmi. Hyvin harvoin näkee lihavaa miestä, vaikka pulskat miehet on oikeesti ihania ! Terveisin aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla mitoilla sinä olet jäntevä ja timmi. Hyvin harvoin näkee lihavaa miestä, vaikka pulskat miehet on oikeesti ihania ! Terveisin aloittaja.

        Enpä sanoisi jänteväksi, kohtuullinen plösö ennemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä sanoisi jänteväksi, kohtuullinen plösö ennemminkin.

        Jos mies on noin pitkä, niin se on ihan normipaino sille. Parhain terveisin aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies on noin pitkä, niin se on ihan normipaino sille. Parhain terveisin aloittaja.

        pituus - 110 = 80kg on ihannepaino. eli 15 kg tolla silavaa vyötäröllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pituus - 110 = 80kg on ihannepaino. eli 15 kg tolla silavaa vyötäröllä.

        Tai lihasta ympäri kroppaa.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai lihasta ympäri kroppaa.. ;)

        Normaalipaino on eri juttu kuin ihannepaino. Miehillä painaa luut ja lihakset, joten tuo on ihan terveen miehen paino. Noin pitkä mies hyvinkin painaa enemmän, ja on vielä hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pituus - 110 = 80kg on ihannepaino. eli 15 kg tolla silavaa vyötäröllä.

        Pituus 110 cm ja paino 80 kg. Ihan normi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipaino on eri juttu kuin ihannepaino. Miehillä painaa luut ja lihakset, joten tuo on ihan terveen miehen paino. Noin pitkä mies hyvinkin painaa enemmän, ja on vielä hoikka.

        190 ja 95 kun ottaa peukkuetusormiotteen massusta , niin löllykkätä löytyy. On kaukana sixpäkistä, jollei sitten satu olemaan kehonrakentaja. Näin se on, kaikki muu on itsepetosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        190 ja 95 kun ottaa peukkuetusormiotteen massusta , niin löllykkätä löytyy. On kaukana sixpäkistä, jollei sitten satu olemaan kehonrakentaja. Näin se on, kaikki muu on itsepetosta.

        Sikspäkki ei ole kenenkään velvollisuus. Normaali paino, vahvat lihakset ja terveys on tärkeämpiä asioita. Tuo paino on ihan normaali pitkälle ja terveelle miehelle. Ota huomioon, ettei miehiin päde sama painomittari ku naisille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikspäkki ei ole kenenkään velvollisuus. Normaali paino, vahvat lihakset ja terveys on tärkeämpiä asioita. Tuo paino on ihan normaali pitkälle ja terveelle miehelle. Ota huomioon, ettei miehiin päde sama painomittari ku naisille .

        ei tokikaan ole velvollisuus, mutta turha väittää että noilla mitoilla peruspertti olisi "timmi ja jäntevä".


    • Anonyymi

      Kyllä minua harmittaa enemmän se, että kun korvien välissä on vikaa, niin sitä ei itse huomaa. Vai mitä aloittaja?

      • Anonyymi

        Just niin. Terveys ja hyvinvointi on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Terveys ja hyvinvointi on tärkeintä.

        166/95 ja olen terve sekä hyvinvoiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        166/95 ja olen terve sekä hyvinvoiva.

        Suurinta osaa vanhemmista läskeistä pidetään elossa verenpaine- ja diabeteslääkkeiden ansiosta. Muuten olisivat maan povessa tai aivohalvausvamppeja. Toivottavasti ymärtävät olla kiitollisia yhteiskunnan järjestämälle tekoelvytykselle. Armollisesti järjestää, vaikka itse vaan ahmivat ja ahmivat, loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        166/95 ja olen terve sekä hyvinvoiva.

        Jos olet mies, niin olet just ihana !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurinta osaa vanhemmista läskeistä pidetään elossa verenpaine- ja diabeteslääkkeiden ansiosta. Muuten olisivat maan povessa tai aivohalvausvamppeja. Toivottavasti ymärtävät olla kiitollisia yhteiskunnan järjestämälle tekoelvytykselle. Armollisesti järjestää, vaikka itse vaan ahmivat ja ahmivat, loputtomiin.

        Säälittää tommonen katkeruus ja tietämättömyys .


    • Anonyymi

      Joskus ihminen saattaa treenata tai juosta kroppansa kipeäksi äärirajoille asti. Se jos mikä on sairautta !

      • Anonyymi

        Lihavuus on vakava mielensairaus - luonnossa ei ole ainuttakaan lihavaa (sairasta) eläintä, ne syödään pois esim. eivät kykene pakenemaan petoja kuten hoikat lajitoverinsa, avuttomana yrittävät juosta lyllertää tai hyppää puuhun, ungh-ungh - ei vaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus on vakava mielensairaus - luonnossa ei ole ainuttakaan lihavaa (sairasta) eläintä, ne syödään pois esim. eivät kykene pakenemaan petoja kuten hoikat lajitoverinsa, avuttomana yrittävät juosta lyllertää tai hyppää puuhun, ungh-ungh - ei vaan pysty.

        Eipä ole muuten myöskään sairalloisen alipainoisia eläimiä. Eivät pääse petoa karkuun kun ei ole yhden yhtä lihasta millä mennä. Eivät kelpaa myöskään sukua jatkamaan, koska tulkitaan että kohta kuolee kuitenkin kun on jo sen näköinen että on kuppa ja kuusi muuta ruumiin runnellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole muuten myöskään sairalloisen alipainoisia eläimiä. Eivät pääse petoa karkuun kun ei ole yhden yhtä lihasta millä mennä. Eivät kelpaa myöskään sukua jatkamaan, koska tulkitaan että kohta kuolee kuitenkin kun on jo sen näköinen että on kuppa ja kuusi muuta ruumiin runnellut.

        Aliravitsemus ei ole Suomessa oikein minkään tason ongelma, ehkä joitain prosentin osia väestötasolla. Holtitonta talirasvan kerryttämistä kehoon harrastaa lähes puolet aikuisväestöstä. Pidetään keskustelu asialinjalla, joohan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aliravitsemus ei ole Suomessa oikein minkään tason ongelma, ehkä joitain prosentin osia väestötasolla. Holtitonta talirasvan kerryttämistä kehoon harrastaa lähes puolet aikuisväestöstä. Pidetään keskustelu asialinjalla, joohan?

        Kyllä, Ei tarvitse naisen olla paljonkaan normaalipainon alapuolella, niin kuukautiset ei toimi enää ja lapset jää saamatta. Tämä on totuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Ei tarvitse naisen olla paljonkaan normaalipainon alapuolella, niin kuukautiset ei toimi enää ja lapset jää saamatta. Tämä on totuus!

        Kuka kaipaa menkkoja, ukkoja tai penskoja ?


    • Anonyymi

      mikä idea on kerätä kehoon rasvaa?

    • Anonyymi

      paljo ootte lihona joulun tähän mennes? ite 3+ kilova!:))) t.ISOTYTTÖ

      • Anonyymi

        Miksi käyt puntarissa ? Ei kukaan sitäpaitsi voi lihoa kolmea kiloa parissa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käyt puntarissa ? Ei kukaan sitäpaitsi voi lihoa kolmea kiloa parissa päivässä.

        Kuule voi. Ja helposti.


    • Anonyymi

      taas tuli ahmittua ja ylensyötyä - kaduttaa....

      • Anonyymi

        Vain ultimate fätso voi katua ahmimisiaan.


    • Anonyymi

      +3-4 kg tullut ja kinkku on puolessa välissä vasta..

      • Anonyymi

        +3-4=-1kg eli olet normaali, kun kilot karisee kinkkua syömällä.


    • Anonyymi

      oon tytteli 124kg ja 162 pitkä.

      ylipaino on ylivoimaa!!!

      • Anonyymi

        Ja ylivoima haisee aivan hirveälle. 🤮


    • Anonyymi

      Mikkeliläisten kokonaispaino kasvoi joulun aikaan noin 60.000 kilolla silkkaa rasvaa.

      • Anonyymi

        Vain sairas mieli kehittää tällaista tietoa.


    • Anonyymi

      Ihannemies on semmonen, että pituus 160-175 cm . Paino 90-120 kg.

      • Anonyymi

        Eli sä olet 167.5cm pätkä ja 105kg plösö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä olet 167.5cm pätkä ja 105kg plösö

        Ei, kun mä olen viestiketjun aloittaja. Tykkään pulskista miehistä ja se on mun mielipide .


    • Anonyymi

      Mistäs lähtien on ollut hyväksyttävää halveksia ja haukkua ihmistä painon perusteella?? Mikäs ilmiö tämä tällainen on ja kuka on antanut oikeutuksen asettaa itsensä lihavan ihmisen yläpuolelle jos on itse kevyempi? Ei ole terveen ihmisen merkki tämä! Jos homoja ja lesboja ja naisia ei saa arvostella, niin miksi lihavia saisi? Entäs jos lihava on vielä rekkalesbo, niin eikö seta jo kohta ole mielenosoitusta tekemässä??

      • Anonyymi

        Koska lihavuus on erittäin suuri rasite niin Suomelle kuin koko maailmalle.


      • Anonyymi

        Ilman läskejä ihmisiä, valtion ei tarvitsisi leikata menoista niin paljoa mitä nyt. Läskit ihmiset rasittavat eniten julkista taloutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman läskejä ihmisiä, valtion ei tarvitsisi leikata menoista niin paljoa mitä nyt. Läskit ihmiset rasittavat eniten julkista taloutta.

        Pelkät lihavuuden aiheuttaman diabeteksen kustannukset valtiolle ovat noin 4 miljardia vuodessa, elikä lahes 8000e/jokaikinen suomalainen. Maksakaa omat osanne, paksut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkät lihavuuden aiheuttaman diabeteksen kustannukset valtiolle ovat noin 4 miljardia vuodessa, elikä lahes 8000e/jokaikinen suomalainen. Maksakaa omat osanne, paksut!

        Aiheuttaa mitä aiheuttaa, mutta teillä ei ole minkäänlaista oikeutta arvostella tai tuomita elämää jonka joku muu on valinnut. Tuo on täysin absurdia käytöstä eikä kukaan voi oikeasti arvostella ketään painoindeksin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman läskejä ihmisiä, valtion ei tarvitsisi leikata menoista niin paljoa mitä nyt. Läskit ihmiset rasittavat eniten julkista taloutta.

        Niin että ajattelit maalittaa lihavia ihmisiä kun itsellä kaikki on niin hyvin....mietippä uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska lihavuus on erittäin suuri rasite niin Suomelle kuin koko maailmalle.

        Kyllä typeryys on se syöpä mistä pitää ensin päästä eroon. Kaikki amikset pitäisi steriloida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä typeryys on se syöpä mistä pitää ensin päästä eroon. Kaikki amikset pitäisi steriloida.

        Kuka sitten tekee paskaduunit, jos amiksia ei olisi?
        Läskitkö mukamas? 🤣😂😂😂🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaa mitä aiheuttaa, mutta teillä ei ole minkäänlaista oikeutta arvostella tai tuomita elämää jonka joku muu on valinnut. Tuo on täysin absurdia käytöstä eikä kukaan voi oikeasti arvostella ketään painoindeksin perusteella.

        Niin just. Mutta tärkeintä on hyvä olo ja jaksaminen.


    • Anonyymi

      Olen raportoinut tämän ketjun asiattomaksi. Harkitsen myös pitäisikö tästä ilmoittaa poliisille kiihottamisena kansanryhmää vastaan..

      • Anonyymi

        Läskit ole mikään kansanryhmä. Läskit on vain sairaita, oksettavan hajuisia ja näköisiä. Läskeistä saa puhua julkisesti. Onhan se valtava kuluerä valtiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskit ole mikään kansanryhmä. Läskit on vain sairaita, oksettavan hajuisia ja näköisiä. Läskeistä saa puhua julkisesti. Onhan se valtava kuluerä valtiolle.

        Pitäisi olla olemassa ruokakauppa normaalipainoisille. Minua alkaa harmittaa aina kun huomaa lihavia kaupassa, eikä sitten tee enää oikein mieli ostaa mitään. Ehkä vissyvettä, kenties.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla olemassa ruokakauppa normaalipainoisille. Minua alkaa harmittaa aina kun huomaa lihavia kaupassa, eikä sitten tee enää oikein mieli ostaa mitään. Ehkä vissyvettä, kenties.

        Niin, semmoista se on kateus. Toisilla on rahaa ostaa ruokaa ja toisilla raha riittää siihen vissyyn...jos on rainbow.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, semmoista se on kateus. Toisilla on rahaa ostaa ruokaa ja toisilla raha riittää siihen vissyyn...jos on rainbow.

        Niin just, terveisin viestiketjun aloittaja. Toivoisin teiltä myös mielipiteitä naisten hiustyylin. Jos on pitkät hiukset, onko rumaa pitää ponnaria joskus. Minulla on ihan normi pitkä heviletti . En käytä mitään hiuslakkaa.


      • Anonyymi

        Itse nuo tyypit pilaavat tämän viestiketjun haukkumalla toisia ihmisiä. Vilkaise otsikkoa.


    • Anonyymi

      Tiäkkö. Kun ei oikeastaan vittujakaan kiinnosta mitä sinä olet mieltä ja mistä.

      • Anonyymi

        Tuliko ahmittua taas suklaatia ja nyt harmittaa??


    • Anonyymi

      Ole minkä kokoinen tahaa, kunhan et pummaile naisilta rahaa.

      • Anonyymi

        mikkeliläiset kun ei muutenkaan kauniita tai komeita luonnostaan, niin sitten pitää vielä turvottaa itsensä tahalleen. ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikkeliläiset kun ei muutenkaan kauniita tai komeita luonnostaan, niin sitten pitää vielä turvottaa itsensä tahalleen. ei ymmärrä.

        Kunnon ihrakerros suojelee kylmyydeltä.


    • Anonyymi

      Jouluna tullut lihottua aivan liikaa. BMI näyttää jo 22.1 eli aivam hirveää lukua. 😳

      • Anonyymi

        tuon on normaali ku itellä 33:(((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuon on normaali ku itellä 33:(((

        Hyi. Noin paljon jos olisi, jättäydyisin junan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuon on normaali ku itellä 33:(((

        Onnittelut! Olet rasite yhteiskunnalle.
        Kannattaisiko laihduttaa? Puolet vähemmän ruokaa ja päivittäin min. 10km liikkumista jaloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut! Olet rasite yhteiskunnalle.
        Kannattaisiko laihduttaa? Puolet vähemmän ruokaa ja päivittäin min. 10km liikkumista jaloin.

        162sm ja 121kg, bmi45,masentaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        162sm ja 121kg, bmi45,masentaa!

        Kilot karisee ja masennus katoaa, kun junaa yrittää käsivoimin pysäyttää. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        162sm ja 121kg, bmi45,masentaa!

        Jos olet mies, niin olet ihana !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies, niin olet ihana !

        Sairaus on läskiyden ihannointikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaus on läskiyden ihannointikin.

        oisko täällä naista ketä sais lihottaa herkuilla? t.feeder-man


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oisko täällä naista ketä sais lihottaa herkuilla? t.feeder-man

        Tääl ois yksi! 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ois yksi! 🙈

        ihanaa! miten päästään yhteyteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa! miten päästään yhteyteen?

        Mäkin edessä vaikka kolmelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa! miten päästään yhteyteen?

        Ei ihme, ettet saa naista, kun olet NÖSSÖ! Itse joudun maksamaan ruokani ja syömään yksin. Pöydässä purilaisia odottelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme, ettet saa naista, kun olet NÖSSÖ! Itse joudun maksamaan ruokani ja syömään yksin. Pöydässä purilaisia odottelen.

        sortsit en pääse tänään:/ onko siulla mitä limittejä siinä miten paljon saa lihottaa ja syötkö mitä vaan? t.feeder-man


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sortsit en pääse tänään:/ onko siulla mitä limittejä siinä miten paljon saa lihottaa ja syötkö mitä vaan? t.feeder-man

        Menetit NÖSSÖ tilaisuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetit NÖSSÖ tilaisuutesi.

        Et kai oikeasti luullut, että palstan pahin trolli uskaltaisi ketään kasvotusten tavata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetit NÖSSÖ tilaisuutesi.

        ai minkä tilaisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai minkä tilaisuuden?

        Näyttäis olevan ollut tilaisuus naiseen jpllakin reppanalla, sulla?, mutta ei uskaltanut tavata naista.

        Näin näistä viesteistä normaalit ihmiset asian käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäis olevan ollut tilaisuus naiseen jpllakin reppanalla, sulla?, mutta ei uskaltanut tavata naista.

        Näin näistä viesteistä normaalit ihmiset asian käsittää.

        millaiseen naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millaiseen naiseen?

        Miksi kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetit NÖSSÖ tilaisuutesi.

        ymmärrän sinua naisellisuuttasi lokukattiin ja syömis asiossa mutenkin herkkää naisilla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän sinua naisellisuuttasi lokukattiin ja syömis asiossa mutenkin herkkää naisilla,

        Uuh. 😍 Millainen mamu siellä yrittää kirjoittaa?


    • Anonyymi

      lihavat on söpöjä, vähän kuin isoja vauveja.

      • Anonyymi

        Pulskat miehet on ihania ja miehekkäitä, nam !


    • Anonyymi

      pitää muistaa myös lihomisen hyvät puolet.

      • Anonyymi

        Kyllä. Terveydenhuollolla riittää töitä, kiitos läskien ihmisten. Roskaruoka paikat menestyy ja työllistää ihmisiä, kiitos läskien ahmattien jne..


        Mutta kuitenkin läskit rasittavat yhteiskuntaa enemmän, mitä heistä on välillisesti hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Terveydenhuollolla riittää töitä, kiitos läskien ihmisten. Roskaruoka paikat menestyy ja työllistää ihmisiä, kiitos läskien ahmattien jne..


        Mutta kuitenkin läskit rasittavat yhteiskuntaa enemmän, mitä heistä on välillisesti hyötyä.

        kylmälä ei palenla nii,oon nainen 98kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylmälä ei palenla nii,oon nainen 98kg

        Köpsä läski olet ja ei sellaista voi naiseksi kutsua.


    • Anonyymi

      Paljonkohan yhden kehoon kerätyn rasvakilon hinta euroina on? Tätä joskus pohdin. Tietysti hinnoissa on eroja, riippuu mm. siitä minkä hintaisella ostoksella se (kehorasva) on tuotettu, mutta mitä halvimmillaan ja mitäköhän yleensä?

      • Anonyymi

        Kun katselee läskien ostoksia kaupoissa, niin hyvin maistuu sipsit, light jupmat, valmisruoat, karkit.


      • Anonyymi

        suklaatilla arviolta 40-60e /kilo.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe