Olemme aviop m 54v n51v ,tulemme Tampereelle viettä vkl hotelii, torst 14pv nyt jouluk. olemme 17 pv sunnunt.Haluamme sexiä pikkujoulu merkeissä tämä viettä. Poissa omilta kotimaisemilta, ettei tulisi niitä juoruja.
Olemme viksu siisti pari,haluaisimme mies henkilöitä vaimolle,olemme luotettava viksu pari,vaimo on tyylikäs hivenen pyöreä pulukka vartaloltaa,erittäi isot kiinteät tissit [ utareet ]
hyvin esille tulevat ,katseita keräävä tissivako on, kuten pyöriä pyllyki.
Erittäi tyylikkäästi pukeudutaan joulutunnelmaa, pikkumustaa tiukkaa lyhee jakkumekkoo. Valkoinen nylönsilkki paita mist läpiki näkyy ,isot tissit tissi vako.
Rehellisesti olemme sen vuoksi, vaimo haluu miestä miehiä,naimaa panemaa,tarvii kyrpää miehiltä,sixi teemme näitä hoteli vkl.
Kun vain ajatukset on miehillä Tamperee suuntaa,ei tule pettymysta, rva vaimon suhtee on
himokas kiihkeä tosi kiihkeä naine nussittavaksi pantavaxi.
Tehdääkö kiva Joulu muisto miehet tästä Joulusta.
Tätä toivoo avipari.
Aviopari vkl hotelii lomalle.
Anonyymi-ap
5
1347
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, missä hotellissa olette? Nelikymppinen mies Pirkanmaalta kyselee.
Kyllä olen kinustnut olen 33 v haluotkö tavata?
- Anonyymi
Hei 50+ siisti kaveri olisi kiinnostunut. Myös liukkaat kiinnostaa. Kik svante66.
No Olisko siellä liukkaat näin aamusta?
Kik svante66
Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984