Huutokaupat.com myyjät

Anonyymi-ap

Olen aina kuvitellut että huutokauppa on mahdollisuus saada tavara halvemmalla kuin perinteisessä kaupassa .
Olen huutanut useita autoja ja yhtä moottoripyörää. Yhtäkään en ole voittanut joten katselu jatkuu.
Useimmiten huudoissa on hintavaraus, eikä sitä luonnollisesti kerrota.
Ottaa kovasti aivoon kun esimerkiksi kerran voitin huudon. Vastaavasta autosta pyynti oli yleensä 7000 euron luokkaa, voitin huudon noin 5000 eurolla.
Eikä mennyt läpi. Kohta auto oli myynnissä pohjahinnalla 7500 euroa. Seurasin tätä kohdetta, kuten useita muitakin samanlaisia tapauksia, eikä niihin enää tullut tarjouksia.

Näitä on paljon ja mielestäni menee huutokaupasta maku. Pitäisi olla aina että ilman pohjahintaa ja myyjän on pakko myydä siihen hintaan mitä tarjotaan.

2

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18152458Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä. Kohde pitäisi aina myydä eniten tarjonneelle. Jos rahkeet ei riitä, niin turha se on sitten autoaan, tms., myyntiin laittaa. Lisäksi kypsyttää tuo noutohinta, joka on mennyt täysinn älyttömyyksiin. Ja uutuutena näyttää tulleen tuo 45 e rekisteröintimaksu. Jokainen voi helposti rekisteröidä ostamansa auton ihan itse ilman kuluja. Joku katto tuolle noutohinnalle pitäisi olla. Useimmiten se on nykyään 199 euroa. Osta siinä sitten huokea menopeli 600 eurolla ja maksa 33 prosenttia lisäksi noudosta, jonka eteen myyjäliikkeen ei tarvitse muuta kuin antaa avaimet ja kertoa missäpäin pihaa romusi sijaitsee. Mitäpä jos uuden auton toimitusmaksu olisi samaa luokkaa? Ostaisit 40 000 maksavan auton ja lisäksi 33 prosenttia toimituskuluja. Hinnaksi tulisi 53200 euroa. Reilua, vai mitä? Ja sitten vielä se 45 euron rekisteröintimaksu. Luulisi autoliikkeiden olevan tyytyväisiä, kun pääsevät ilman jälkivastuuta eroon vaihdossa tulleista heille epäilemättä jätteeksi luokiteltavista autoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      232
      4043
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2154
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      213
      1788
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1597
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1344
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1271
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1248
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe