naiselle rakkaus on piirakka kaupasta
nainen tietoisesti välttää rakkautta
koska siihen jää jumiin
ja se tulee estämään naisen kehitystä ihmisenä
rakkaudeton mies ajattelee kuinka kaikki olisi voinut olla toisin elämässä
että rakkaus on kahden välistä tunnetta
ja rakkaus olisi voinut kukkia niin isoksi, että elämä olisi juhlaa
kuinka kaikki olisi voinut olla aivan toisin elämässä
vain pienellä tahdon voimalla olla yhdessä vastoin ja myötäkäynneissä
kunnes elämä meitä erottaa
pieni kiintymys ihmiseen, joka on samanlainen onneton kuin itse
ja tehdä yhtä onnetonta onnelliseksi elämällä yhdessä
miten pienistä asioista on kyse
ihmisille ominainen juttu olla yhdessä
miehen rakkauden tunnustus on nykynaiselle uhka
nainen tuhoaa systemaattisesti kaiken rakkauden
ja tarjoaa tilalle vapaan irtoseksin
mieluummin seksiä vieraiden kanssa kuin ikuista rakkautta
nainen välttää rakkautta
Anonyymi-ap
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
naiselle rakkaus on hetkellinen piirakka kaupasta
jota syödä ja voida hyvin ja se riittää naiselle- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181526197
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Totta todellakin. Kokemusta on, pelätään sitoutua...nää on niitä naisia juuri jotka korostaa olevansa "kunnollisia" taloudellinen hyvä kelpaisi mutta sitähän saa kaikilta miehiltä...haaveillaan kyllä parisuhteesta mutta siihen se jääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202269
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311645Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101600Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721542- 331286
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv81192Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55958Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17875Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38845Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72763