Tonttu havainnot

Anonyymi-ap

Joulu tulla jollottaa ja niveliä kolottaa ja pukki on palkannut tonttu lauman vakoilemaan onko kylän väki kilttiä porukkaa. Itse näin havainnon yhdestä tontusta. Sillä oli keltainen tonttulakki, punainen takki ja harmaat huopatossut.

Mites onko muut saaneet tonttu havaintoja?

24

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki lahjat menevät tänä jouluna Nurmeksen työttömille. Juukalaiset saavat ainoastaa kinkun luun.

    • Anonyymi

      Viitta harteilla se hulmuili ja David jytä-Bowielta vaikutti. Ensin luulin Absi-apinaksi mutta kyllä se Sonta-Klauksen pikku apuri varmasti oli!

      • Anonyymi

        Näin tonttu toljanterin joka oli tuhannen päissään ja kuset housussa vaikka hänellä ei kauheasti housuja ollutkaan. Kumminkin hän housuntaskusta löysi kondomin ja nussi kuin eläin.


    • Anonyymi

      Joskus yksin joulua viettäessäni laitan pienen tonttulankin kullin nuppiin ja leikin että se on tonttu ja kivekset lahjasäkkejä.

      • Anonyymi

        Itsellä vähä sama homma. Mutta näen myös maahisia jotka sheivaa mun kulkusia.


      • Anonyymi

        Miltä maahisen kakka näyttää?


    • Anonyymi

      Olisiko sinulla syytä ottaa pikaisesti yhteyttä ammatti auttajiin ja päästä hoitoon pikaisesti

    • Anonyymi

      Lakanoiden välissä piileskeli suihinottaja tonttu.

    • Anonyymi

      Joka on sukua rautahampaalle. Voi siinä nakki saada siivutuksen aika nopeasti

    • Anonyymi

      Pyykkinaru tonttu vei masokisti asun pyykkinarulta.

    • Anonyymi

      Tonttu tuli vastaan löpöloota lavalla!

    • Anonyymi

      Itse kuorin porkkanoita keittiössä kunnes yhtä-äkkiä tein havainnoin ylipainoisesta tontusta. Oli lyhyt tonttu mutta sitäkin paksumpi. Vehkeet oli melkoiset....Sillä sauvalla seivästäis joka muikkelin peräaukon kautta hammaskalustoa hipoen. Sillä perinteinen punainen tonttulakki. Harmaat huopatossut. Ja kulkuset.

    • Anonyymi

      Jouluksi haaveena saada tonttutyttö vähissä vaatteissa. Mukaan vähä ruoskaa ja raippaa ja muuta nipistävää vempainta.

    • Anonyymi

      Onko tämä sammakko vielä elossa

    • Anonyymi

      Näin yhden tontun joka katseli tonttu playboy lehteä ja hakkasi hanskaan.

    • Anonyymi

      Pikkujouluissa esiintyy Skandinavia hunks

    • Anonyymi

      Tilaisuus peruttu, täytyy mennä Nurmes

      • Anonyymi

        Lothar ajatteli viuhahtaa Juuassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lothar ajatteli viuhahtaa Juuassa.

        Lothar oli syksyllä Juuassa jo oli menestys spektaakkeli. Lothar ajatteli tehdä jouluna kuulemma pari tai kolme tai tietääkseni kymmenen joulupukin keikkaa Juuassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lothar ajatteli viuhahtaa Juuassa.

        Tilasin lotharin aattoillaksi kiva kun lothar tykkää Juuasta. Tilasin K18 kokoon panolla. Ja se on varustettu vain panoilla.


    • Anonyymi

      Tämäkin tilaisuus meni Nurmes

    • Anonyymi

      Miks ei tontuilla ole napaa?

    • Anonyymi

      Tappi tonttu mittailee peräaukkoja ja lähettää tiedot joulupukin anustappi veistämölle.

    • Anonyymi

      Lauantaisin aina kurkkivat torinnurkilla soppatykin perään. Toinen tonttua kiinnostava joulun seksihitti on muoviämpäri.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe