Saunavihdan haju

Anonyymi-ap

Taas koko illan on naapurista tullut saunavihanhaju, voidaanko siellä polttaa kannabis tupakkaa, vai voiko se vaan olla pyykinpesuaineen haju,koska pyykinpesukonrkin on käynyt klo 22 asti. Nyt jo toista kertaa ja kello on 3.30 ja vielä käy kone.
Mun puolesta muuten saa polttaa mitä vaan mut kun se haju tulee mun puolelle. Yks päivä just yks toinen naapuri sano et tulee äklö,imelä tupakan haju.
Nää kerrostalot on kanakoppeja, kaikki hajut tulee naapureista toisille

21

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kai olla kumpi vaan ja sitten Camel-tupakasta tulee kans vähän imelä aromi.
      Taitaa olla teidän talossa aika rassata iv-kanavat, jos tollasta, ja voisko myös olla huonosti tiivistetyt elementtisaumat?

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Löysin netistä jutun et kun polttaa ruohoo niin se haisee saunavihdalta. Eiks sekin oo huumetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin netistä jutun et kun polttaa ruohoo niin se haisee saunavihdalta. Eiks sekin oo huumetta?

        No mä en oo asiantuntija, en ees pössytellyt. Olis ollut tarjolla, ja harmitellu kun ei tullut enkä muista miksei. Mutta ruoho=marihuana ja lähes sama kuin kannabis. Ymmärtääkseni noi molemmat on samasta kannabiskasvista, mutta eri osia.

        Antaa pössytellä vaan, kunhan ei oo paksuna eikä muuten aiheuta harmia. Ei savut pitäis kulkeutua toisiin asuntoihin kai ellei ikkunat ole auki, paitsi ehkä sitten jos ikkunoissa on ilmanvaihtoventtiilit. Alkoholi on usein monella tapaa paljon pahempi juttu, se vie työ-ja toimintakyvynkin paljon varmemmin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en oo asiantuntija, en ees pössytellyt. Olis ollut tarjolla, ja harmitellu kun ei tullut enkä muista miksei. Mutta ruoho=marihuana ja lähes sama kuin kannabis. Ymmärtääkseni noi molemmat on samasta kannabiskasvista, mutta eri osia.

        Antaa pössytellä vaan, kunhan ei oo paksuna eikä muuten aiheuta harmia. Ei savut pitäis kulkeutua toisiin asuntoihin kai ellei ikkunat ole auki, paitsi ehkä sitten jos ikkunoissa on ilmanvaihtoventtiilit. Alkoholi on usein monella tapaa paljon pahempi juttu, se vie työ-ja toimintakyvynkin paljon varmemmin.

        lajijasuris

        No mut se tulee mulle ja eteiseen ja sit yhdelle vanhalle mummolle se haju.
        Ikkunoissa on olohuoneessa venttiilit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut se tulee mulle ja eteiseen ja sit yhdelle vanhalle mummolle se haju.
        Ikkunoissa on olohuoneessa venttiilit.

        Eipä siis auta vaikka polttas parvekkeella. Tulee sieltäkin kyllä. Mulla ei ole tollasia ikkunoita, mutta joskus tulee vähän savun hajua, kun naapurit polttaa puuta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, kävin samassa kerroksessa olevalla toisella asukkaalla niin sanoi samaa, et seinän läpi tulee pesuaineen haju makkariin. En tiiä sit siitä mikä se vaihdan haju on. Ainakin oli porukoita ollut kylässä pe ja la illalla. Kun viina ja kalja haisi oven takana jo kun ohi meni.

    • Anonyymi

      Olisko sähkötupakan haju

      • Anonyymi

        Ei sen mä tiedän. Ja hölmö se omistaja kun antaa sisällä tupakoida, mut jos oli kannabis tupakkaa niin ei ehkä edes tajunnut. Ei se mitään hänellä on kaksi alle alaikäistä lasta, ilmoitamme sitten lastensuojeluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen mä tiedän. Ja hölmö se omistaja kun antaa sisällä tupakoida, mut jos oli kannabis tupakkaa niin ei ehkä edes tajunnut. Ei se mitään hänellä on kaksi alle alaikäistä lasta, ilmoitamme sitten lastensuojeluun

        Oli kyseessä huumeet ja asunnon omistaja on töissä vanhuksien parissa, mun mielestä työnantajalle täytyy ilmoittaa


    • Anonyymi

      Taas bileet ja porukkaa äärettömästi ja iso koira. Sit joku soitti poliisit jotka tyhjensi asunnon. Nyt ei vielä ehtinyt se sama "vihdan"haju tulla.

      • Anonyymi

        Se on naapurin pikkurouvan "vihta" mikä vähän haiskahtaa kovan käytön jälkeen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naapurin pikkurouvan "vihta" mikä vähän haiskahtaa kovan käytön jälkeen...

        Joko taas


      • Anonyymi

        Ilmoittaakohan poliisi häiriöstä isännöitsijälle. Ja lasten isälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naapurin pikkurouvan "vihta" mikä vähän haiskahtaa kovan käytön jälkeen...

        Sulla ei oo naapurina mitään pikkurouvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas

        Koko ajan ollu vihta levällään...


      • Anonyymi

        Se on poliisin mukaan kannabiksen haju, kun viestailin poliisilaitokselle, paha juttu jos nyt rupee huumeporukoita kulkee naapurissa ja se kauhee koira. Että se rupes haukkuu kun poliisit soitti summeria.
        Saa nähdä millainen siellä on jouluaatto, aina saa olla hiukan varpaillaan. Mut jos nyt sai kirjallisen varoituksen niin kai se nyt vähän hillitsee meteliä, koska 3 kirjallisesta taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuun. Ja yh äiti vielä


    • Anonyymi

      jos itselle tulee siitä imelästä hajusta outo olo päänuppiin niin kyseessä on taatusti jokin muu kuin saunavihta tai perustupakka. Ite olin 80 luvun lopussa new yorkissa lomareisulla. Eksysin illalla manhattanilla elokuvateatteriin. Nich Nolte oli pääosissa ja three fugitives -filmi kyseessä. Kikkaratukat poltteli pilveä teattarin sisällä ihan julkisesti. Sali oli paksussa sinisessä savussa. Omat jalkanikin rupesivat siinä hyppimään omia aikojansa. Niin meni käryt nuppiin.

    • Anonyymi

      Tässä on niin paljon vanhoja ihmisiä ettei ne uskalla puuttua mihinkään kun pelkäävät. Tulee siitä hajusta kummallinen olo ja rupee oksettaan

    • Anonyymi

      Jos se ei ole koivun tuoksu, kyse on saunan hajusta.

    • Anonyymi

      Heillä ei ole omaa saunaa eikä talossa ollut saunapäivä. Ovat nyt poliisin kirjoissa ja jos joudutaan uudestaan soittaa poliisi niin näkevät heti että on jo ennen ollut häiriöö

    • Anonyymi

      Taas on kahtena päivänä tullut omituinen tupakahaju ilmastoinnin kautta. Asunnon omistajalla ei ole ollut ollenkaan valot päällä ovat olleet melkein pimeässä, paitsi jouluvalot on palaneet. Rouva itse lähti jo juhlimaan iltapuku päällä ja takki hartioilla. Voi olla että tulee yöllä porukat mukana, sitten saa toisen varoituksen, vaikka onkin oma asunto.. ex-mies on armeijassa töissä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe