Päättäjämme ovat kertoneet, että meidän on voitettava tämä sota. Onko tämä sota meidän? Taitaa olla kun olemme ylisuorittajina antaneet Ukrainalle aseita 1500 miljoonan Euron arvosta ja puolustusministerimme ilmoitti maailmalle Suomen ryhtyvän valmistamaan ammuksia Ukrainan armeijalle. Mihinkä päättäjämme ovat meidät sotkeneet? Jospa Häkkänen itse menisi rintamalle? Minä voisin maksaa menolipun. Oppispahan olemaan.
Iltapaska kirjoittaa tänään, että Bidenin Ukrainan -rahat on loppu ja se on huono uutinen Suomelle. Minusta se on hyvä uutinen. Päättäjämme saavat vähän miettimisen aihetta vaikkakin he ovat ilmeisen myöhäsytytteisiä tai sitten vähäjärkisiä. Olemme kyllä tehneet kaikkemme eskaloidakseemme sotaa eikä tässä vaiheessa kannata jättää kesken. Ikuine häpeä siitä seuraisi Natokiimaisille johtajillemme ja keino välttyä siltä on vaatia lisää panostusta ja mistäs muualta se otetaan kuin kansalta.
Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että olemme lyöneet kirveemme kiveen vaikka tiesimme mitä on vastassa. Ei auta vieno hymyily Venäjälle kun olemme itse ryssineet asiamme pahemman kerran. Hammasta purren vaikka elintasomme tulee laskemaan palvelemme USAa ja olemme valmiita uhrautumaan jotta Suomi mainitaan.
Sale sanoi pari päivää sitten Die Zeit-lehden haastattelussa, että tulkoon sitten kolmas maailmansota. Sille tielle poliittiset päättäjämme ovat meidät vieneet.
Olisiko aika tehdä yhteenvetoja ja päätelmiä asioista?
Ukrainan sota
Anonyymi-ap
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaamme sosiaaliturvamme Biden sodan hyväksi! Suomen poliittinen johto!
- Anonyymi
Jos suomalaisetkin eivät tukisi Ukrainaa, niin meidän sosialiturvaa leikkaa pian venäjän diktaattori.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782