Ottaako Suomi24 tunnistautumisen käyttöön?

Anonyymi-ap

Tämä olisi todellinen uutispommi, joka lopettaa kiusaamisen, herjaamisen ja maalittamisen.
Suosittelen O-Verify tunnistautumisen käyttöönottoa. Otamme mielellään Suomi24 asiakkaaksi mukaan palveluun ja samalla myös kaikki Suomi24 käyttäjät pääsevät mukaan palveluun. Palvelu lopettaa louskuttamiset ja anonyyminä huutelut.

Suuntaa siis https://automaattinentienaaminen.fi rekisteröidy ilmaiseksi mukaan ja ala käyttämään ilmaisia tuotteita kiusaamisvapaassa ekosysteemissä.

O-Verify palvelu tulee käyttöön joulukuu 2023-tammikuu 2024

57

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on loistava uutinen jos näin tulee tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Olikos tuosta jotain tarkempia teknillisiä yksityiskohtia olemassa? Onko tuo ede sallittu eu alueella.

    • Anonyymi

      Loistavaa !

    • Anonyymi

      Huomaattehan, että palsta on verkostomarkkinointi, ja aloituksen ainoa tarkoitus on mainostaa nettisivustoa.

    • Anonyymi

      Eipä ole O-Verify-mahdollisuutta pahemmin näkynyt, vaikka verkkokaupoissa tunnistautuminen on nykyään pakollista.

      Eikö se todista, että ONPASSIVEN tuotteita ei käytetä edes pakon edessä?

      • Anonyymi

        Juu ei mua pakota kukaan yhtään mihinkään jos en itse itseäni pakota siinä kohti kun mua edes yrittää pakottaa voin luvata että takuuvarmasti osaan vaatia sellaista mihin toinen ei pysty teki mitä tahansa


    • Anonyymi

      Tämä on selvästi mahdollisuus!

      • Anonyymi

        Ehdottomasti ja jos Suomi24 haluaa jatkaa toimintaa, tässä on mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti ja jos Suomi24 haluaa jatkaa toimintaa, tässä on mahdollisuus.

        Mihin suomi24 tarvitsisi muka tätä? Ei mihinkään. Tuskin edes täyttää eu lakeja ja asetuksia, kuten kaikki teidän viritykset.


    • Anonyymi

      Tämä olisi isku kateellisten sieluun.

    • Anonyymi

      Hienoa !

    • Anonyymi

      Eikö virhe ole mielipiteessä tai sen esilletuojassa jos joutuu kiusatuksi ? Hänen oma vika typeryys käynnistää maalituksen .

      • Myös kirjoitustaidon tai kieliopin hallinnan puute voi käynnistää kiusauksen, vaikka mielipide olisi kuinka hyvin argumentoitu.


      • Anonyymi
        Jari-JyriSuominen kirjoitti:

        Myös kirjoitustaidon tai kieliopin hallinnan puute voi käynnistää kiusauksen, vaikka mielipide olisi kuinka hyvin argumentoitu.

        Voi voi opettele lukemaan jos et osaa tai ymmärrä lukea ilman pisteitä ja pilkkuja tai suuria alkukirjaimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi opettele lukemaan jos et osaa tai ymmärrä lukea ilman pisteitä ja pilkkuja tai suuria alkukirjaimia

        Sinä voisit opetella kirjoittamaan. Vai vielä harjoittelet sitä koulussa? :D


    • Lahkolaiset, jos ottaisitte asioista selvää huomaisitte, että mitään O-Verify:ä ei voi koskaan tullakaan, siis oikeasti. Voihan se tulla Onpassiven tuotteeksi jotta Ash saisi lypsettyä teiltä lisää rahaa, mutta mitään tunnistamista sillä ei voi tehdä.

      Kaikki sellaiset menetelmät, joissa täytyy lähettää valokuvia tai passin kopioita "todisteeksi" ovat laittomia kaikkialla maailmassa, tai sellaisiin ei ainakaan voida vedota henkilön tunnistamisessa. Eli O-Verify on käyttökelvoton sellaiseen tarkoitukseen.

      Voisitteko muuten kertoa jotain teknisiä tai toiminnallisia yksityiskohtia O-Verify:stä? Aivan!
      No voitteko kertoa YHTÄÄN MITÄÄN O-Verifystä? Aivan!

    • Ettekö lahkolaiset tästäkään keskustelusta ymmärrä kuinka PERSEELLÄÄN onpassiven asiat ovat? Joko alkaa usko loppua? Ei tullut tästäkään "mahdollisuudesta" mitään.

      Tuleeko jo tunne "miksi minua aina huijataan", MUAHAHAHAAAA

    • Anonyymi

      Et vain osaa käyttää mitään sähköposteja, ethän osaa edes käyttää oikeaa henkilöllisyyttäsi.
      Niin ei mikään ihme kun peukalo on keskellä kämmentä.

    • Anonyymi

      Aivan, siksi olet yksin ajatustesi kanssa, kenelläkään muulla ei ole ongelmia Onpassivessa eikä tuotteiden käytössä.

      • Anonyymi

        Lahkolaiset osaavat ainoastaan vittuilla. Pystytkö kumoamaan yhdenkin onpassiven tuotetta vastaan esitettyä kritiikkiä? Aivan!

        "kenelläkään muulla ei ole ongelmia Onpassivessa eikä tuotteiden käytössä"

        Niin, se johtuu siitä että kukaan ei käytä niitä. Ja tämä taas johtuu siitä että ne ovat käyttökelvottomia, juuri kuten edellä on kerrottu.

        Vai pystytkö väittämään toisin? Aivan!


    • Anonyymi

      Huomaatteko kuinka lahkolaiset ovat täydessä paniikissa kun esitetään hyvin perusteltuja totuuksia onpassiven tuotteiden luokattomasta laadusta. Lahkolainen menee paniikkiin koska Suomi24 on Onpassiven ainoa markkinointikanava ja täälläkin lahkolaiset ovat täysin vastaantulijoita.

      • Anonyymi

        Tunnistautuminen käyttöön ja tunnistautujasta kasvokuva ja sormen jäljet virallisesti! Näitä toisena esiintyjiä ku o!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistautuminen käyttöön ja tunnistautujasta kasvokuva ja sormen jäljet virallisesti! Näitä toisena esiintyjiä ku o!

        Miksi suomi24 lähtisi keräämään mitään biometrisiä tietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistautuminen käyttöön ja tunnistautujasta kasvokuva ja sormen jäljet virallisesti! Näitä toisena esiintyjiä ku o!

        Kertokaas nyt kuka on esiintynyt toisena ja missä? Todisteet kehiin myös.

        Oliko tämä ennakkotietoa O-Verify:stä? Jos oli, niin mistä te sen voitte tietää kun sitä ei ole kerrottu missään?

        Ja jos oli, niin voin vakuuttaa ettei kukaan osta saati ota sellaista käyttöön, koska biometristen tunnisteiden kerääminen on laitonta kaikkialla maailmassa, poislukien kunkin maan omat viranomaiset.

        Eikö teillä lahkolaiset ole koskaan mitään järkevää sanottavaa? Senkö takia te olette onpassivessa koska ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaas nyt kuka on esiintynyt toisena ja missä? Todisteet kehiin myös.

        Oliko tämä ennakkotietoa O-Verify:stä? Jos oli, niin mistä te sen voitte tietää kun sitä ei ole kerrottu missään?

        Ja jos oli, niin voin vakuuttaa ettei kukaan osta saati ota sellaista käyttöön, koska biometristen tunnisteiden kerääminen on laitonta kaikkialla maailmassa, poislukien kunkin maan omat viranomaiset.

        Eikö teillä lahkolaiset ole koskaan mitään järkevää sanottavaa? Senkö takia te olette onpassivessa koska ei ole?

        Tosiaan, kuka teidän mielestänne on esiintynyt jonain muuna? Miksi täällä ei saisi huudella anonyyminä? Sitä vartenhan tämä palsta on olemassa?! Sitten on niitä jotka käyttävät nimimerkkiä eikä sekään ole toisena esiintymistä. Onko teillä pahojakin harhoja?


    • Anonyymi

      Täällä on vain yksi toivoton tapaus ja se on tämä P Järvinen joka kirjoittelee täällä anonyyminä ja haukkuu kaikkia mahdollisuuksia koska hänen oma kusetus ei toiminut.
      Varsinainen Nordean luottotyyppi

      • Anonyymi

        Nyt on sekä vittuilua että harhaista kuvittelua kuka kukin on. Ja jos on vain yksi toivoton tapaus, niin miksi kukaan ei liity onpassiveen? Aivan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sekä vittuilua että harhaista kuvittelua kuka kukin on. Ja jos on vain yksi toivoton tapaus, niin miksi kukaan ei liity onpassiveen? Aivan!

        Kiakki liittyvät ja sinusta päästään pian eroon, joten yksinäistä elämänjatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiakki liittyvät ja sinusta päästään pian eroon, joten yksinäistä elämänjatkoa sinulle.

        Mutta jos kaikki liittyisivät, niin miksi kukaan ei ole kuullutkaan onpassivesta? Nämä ovat täysin tyhjiä väitteitä. Näitä on kuultu jo ainakin kahden vuoden ajan eikä mitään ole kuitenkaan tapahtunut. Lahkolaiset eivät voi enää muuta kuin vittuilla epätoivonsa keskellä.


    • Anonyymi

      Samalla logiikalla eräs kirjailija myy tuotetta joka on oikeasti jäsenmaksu jolla pyramidin huipulla oleva tienaa muiden maksuista ja joka käyttää hämäriä maksunvälittäjiä. Hän lypsää vain rahaa omilta lahkolaisilta. Tuote taas on äkkiä kyhätty kokoon kopioimalla muiden kertomia tietoja netistä ja täysin laaduton tekele.
      Tämähän on tämän puusilmä hesalaisen logiikka siitä miten maailma toimii.

      • Anonyymi

        Ja tässä hyvä esimerkki siitä miten pihalla nämä onpassiveen mukaan huijatut ovat.


    • Anonyymi

      Jos sanot nimimerkillä vaikka hyvää päivää, niin vastustaja sanoo haista...

      • Tässä on jälleen mainio esimerkki lahkolaisen ajatusmaailmasta. Vaikka kyseessä on heille tyypillinen one-liner, siitä käy myös ilmi tämä mustavalkoinen "me uskovaiset" - "muut eli vihaajat ja vastustajat" asetelma. Tämä asetelma on tyypillinen kaikille huijauksen merkit täyttävälle kyhäelmälle.

        Siinä näkyy miten lahkolainen puolustaa omaa uskoaan nytkin, kun se on joutunut jo vakaviin vaikeuksiin. Oikeudenkäynti odottamassa ja maksuliikenne joutuu jatkuvasti isompiin vaikeuksiin ja Ash joutuu pulittamaan hämärätoimijoille melkoisen summan että rahat kulkevat läpi.

        Kuten tiedämme, pahimmat tapaukset eivät "parane" ikinä. Vielähän on niitäkin jotka yhä odottavat Wincapitan ja Kulta-Hannun paluuta.


    • Anonyymi

      Täällä on ruuti kuivaa ja ymmärrän koiria, joihin totuus kalahtaa.

    • Anonyymi

      Täällä on esiintynyt kolme (3) onpassivelaista kolmen vuoden aikana mitä tätä keskustelua on käyty. Helmannin retoriikan tunnistaa erehtymättömästi. Sitten on eräs joka esiintyy harvakseen, hän kirjoittelee vain one-linereita mutta hänet tunnistaa siitä, että kirjakielinen esitys on hänelle täysin tuntematon ja hän käyttää siinäkin puhekieltä.

      Ja sitten on ystävämme Jyri, joka on ilmeisesti sodassa koko maailmaa vastaan. Lisäksi hänellä on luuloja/kuvitelmia joiden ulkopuolelle hän ei pääse. Hän esimerkiksi luulee että minä olen ainoa joka täällä kirjoittelee, ja ehkä ainoa joka on tänne ikinä koskaan kirjoittanut verkostomarkkinointia kritisoiden, kuka tietää?!

      Jyri, sinun pitäisi paneutua enemmän kirjoittajien retoriikkaan. Silloin näkisit huomattavia eroja kirjoittajien välillä.

      Jyrillä on antipatioita erityisesti helsinkiläisiä kohtaan. Hän kutsuu tätä mielestään ainoata kirjoittelijaa "hesalaiseksi". Jyri, mistä syystä sinä näin kuvittelet?

      Lisäksi Jyri oni tuonut esiin vihansa tietokirjailija Petteri Järvistä kohtaan. Jyri, mistä tämä johtuu? Järvinen on tunnustettu kirjailija ja olen itsekin lukenut muutaman hänen kirjansa ja hänellä on laaja asiantuntemus/näkemys ja mielenkiintoinen tapa esittää asiat. Kannattaisi tutustua ennenkuin haukkuu.

      Jyri on ilmeisesti sotapolulla koko maailmaa vastaan. Ehkä tästä syystä hän ei myöskään ole liittynyt "Onpassive suomeksi" Facebook yhteisöön, jossa on yli sata jäsentä. Sen sijaan hänellä on oma Facebook ryhmänsä johon ei tosin kuulu muita kuin hän itse.

      Erikoinen tapaus kerrassaan.

      • Anonyymi

        "Samalla logiikalla eräs kirjailija myy tuotetta joka on oikeasti jäsenmaksu jolla pyramidin huipulla oleva tienaa muiden maksuista ja joka käyttää hämäriä maksunvälittäjiä"

        Mistä ihmeestä Jyri on saanut päähänsä tuon "jäsenmaksun"?!? Ja "pyramidin"? Ja sitten "hämärät maksunvälittäjät"?

        Voisiko Jyri hieman avata tuota lausettaan? Aivan, eipä tietenkään. Jyri puhuu mitä sylki suuhun tuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Samalla logiikalla eräs kirjailija myy tuotetta joka on oikeasti jäsenmaksu jolla pyramidin huipulla oleva tienaa muiden maksuista ja joka käyttää hämäriä maksunvälittäjiä"

        Mistä ihmeestä Jyri on saanut päähänsä tuon "jäsenmaksun"?!? Ja "pyramidin"? Ja sitten "hämärät maksunvälittäjät"?

        Voisiko Jyri hieman avata tuota lausettaan? Aivan, eipä tietenkään. Jyri puhuu mitä sylki suuhun tuo.

        Ystävämme Jyri ei ymmärrä mistä ja miksi me onpassivea kritisoimme. Olemme kritisoineet ohjelmiston laatua, mutta miten hän sen kritiikin voisi käsittää koska hän ei ymmärrä mistä me puhumme. Siksi Jyrille meidän kritiikkimme on täysin mielivaltaista eikä perustu mihinkään. Ja siitä on johtopäätöksenä hänen "samalla logiikalla" kommenttinsa.

        Jyri ei myöskään ymmärrä kommenttiamme Onpassiven maksuvaikeuksista ja "hämäristä maksunvälittäjistä". Hänellä ei ole käsitystä miten maksuliikenne toimii ja miten ja miksi siinä voidaan ajautua vaikeuksiin ja millaisiin toimenpiteisiin joudutaan turvautumaan näiden kiertämiseksi. Siksi "hämärä maksunvälittäjä" on Jyrille täyttä hepreaa. Hän ei ymmärrä mistä on kysymys.

        Enkä myöskään usko että Jyri ymmärtää mitä pyramidihuijauksella tarkoitetaan ja mihin sellaisen toiminta perustuu. On tietenkin totta että Onpassive on hieman erilainen pyramidihuijaus kuin mitä olemme tottuneet näkemään, mutta kyllä se silti sellaiseksi voidaan luokitella.


    • Anonyymi

      No sittenhän siintä tulisi pyhkoulu palsta melko varmasti.

    • Anonyymi

      Olisi hienoa jos Onpassiven O-Verify otettaisiin käyttöön, jos se ikinä valmistuu ja julkaistaan! Kaikki näkisivät mitä paskaa Onpassiven törkeän ylihintaiset "tuotteet" ovat. Vaikka eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.

      Ja sehän tarkoittaisi nykypolitiikalla, että jokaisen O-Verifyn käyttäjän olisi rekisteröidyttävä myös itse Onpassiven jäseneksi. Onpassiven tuotteita ei voi käyttää olematta itse jäsen. Menee todella vaikeaksi. Tähän ei lahkolaisilla tietenkään ole vastausta, joten heiltä ei kannata kysyä miten O-Verify:n käyttö olisi mahdollista autentikointiratkaisuna.

      Onkohan siinä toteutettuna myös auktorisointi, MUAHAHAHAAAA

    • Anonyymi

      Si loppuu mul tän alustan käyttö jos tuo tulee pakolliseksi si täytynee keksiä jottai muut taas vaihteeksi hetki sii saattaa men mu ai mä olen jotai keksin

      • Anonyymi

        Onhan tämä alusta muutenkin aivan turha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä alusta muutenkin aivan turha.

        Eipäs ole! Tämähän on mm. ainoa paikka Suomessa jossa mainostetaan Onpassivea! Ei onpassivesta saa tietoa missään muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs ole! Tämähän on mm. ainoa paikka Suomessa jossa mainostetaan Onpassivea! Ei onpassivesta saa tietoa missään muualla

        Tarvitseeko sitä saada. Mitä minä olen näistä kirjoituksista ymmärtänyt se on huijaus eikä siitä ikinä tule mitään. Mitä muuta tietoa tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä saada. Mitä minä olen näistä kirjoituksista ymmärtänyt se on huijaus eikä siitä ikinä tule mitään. Mitä muuta tietoa tarvitaan?

        Olen kyllä huomannut mainoksia Facebookissa, X:ssä, Linked In issä ja Instagramissa, ja tietenkin heidän oma websivustonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut mainoksia Facebookissa, X:ssä, Linked In issä ja Instagramissa, ja tietenkin heidän oma websivustonsa

        Ne eivät ole mainoksia! Ne ovat lahkolaisille suunnattuja uskonkohotus-materiaalia, joita levitetään heidän omissa ryhmissään.

        Ne


    • Anonyymi

      Onkohan kukaan lahkolainen tullut ajatelleeksi miksi Ash ei käytä tätä kuuluisaa tekoälyään itse asiakkaiden ja jäsenien hankkimiseksi onpassiveen? Miksi hän ei käytä sitä? Aivan!

      • Anonyymi

        Tämä oli itse asiassa erinomaisen hyvä kysymys, jopa niin yksinkertainen, etten tullut sitä aiemmin itse ajatelleeksi.

        Lahkolaiset perustelevat asian tietysti niin, että koska herra iso herra, herra Kouhia, on niin jalosydäminen hahmo, että hän haluaa hyvää hyvyyttään jakaa asiakashankintamahdollisuuden jälleenmyyjille, eikä siksi hän halua pantata universumin älyttömintä tekoälyä vain itsensä käyttöön. Lahkolaiset nielaisevat tämänkin päättömän selityksen, eivätkä kykene katsomaan lanttia lainkaan sen toiselta puolelta.


      • Anonyymi

        Niinpä. Jos heillä olisi joku tekoäly käytössä, niin ei tarvittaisi mitään ihmisiä jäsenhankintaan, eikä kenellekkään tarvitsis maksaa mitään. Mutta sitten ongelmaksi tulisi se että miten huijata ihmisiltä rahat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jos heillä olisi joku tekoäly käytössä, niin ei tarvittaisi mitään ihmisiä jäsenhankintaan, eikä kenellekkään tarvitsis maksaa mitään. Mutta sitten ongelmaksi tulisi se että miten huijata ihmisiltä rahat pois.

        Tekoäly on ohjelmoitu niin, ettei se huijaa ihmisiä. Kouhia kertoi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly on ohjelmoitu niin, ettei se huijaa ihmisiä. Kouhia kertoi näin.

        No jos se tekisi jäsenhankintaa onpassivelle, niin sen on pakko huijata ihmisiä. Ehkä tämän takia onpassivella ei ole tekoälyä kun sekään ei suostu lähtemään tähän huijaukseen mukaan. Sillähän on sentään älyä. :D


    • Anonyymi

      Loppuu persunatsi propaganda.

    • Tällaisilla uskovaisilla on aina kaikissa lahkoissa selitys vaikka miten järjettömään asiaan. Ajatellaan nyt vaikka tätä Onpassiven jäsenten/asiakkaiden hankintaa. Onpassive on ollut olemassa jo vuosikaudet, eikä siitä siltikään kuulla missään eikä kukaan tiedä mikä se on.

      Lahkolaiset vastaavat: me olemme kyllä nähneet onpassiven mainoksia. Tai sitten: Onpassive on vasta alussa ja tulossa, kyllä pian kaikki tuntevat onpassiven.

      Ja nyt tämä uusin: miksi Ash ei käytä sitä hienoa tekoälyään asiakkaiden hankkimiseksi ja Onpassiven näkyvyyden lisäämiseksi. Lahkolaiset vastaavat: hyvä ja laupias Ash... kuten edellä, tai esim. "tekoäly on vasta testausvaiheessa, kyllä te pian kuulette siitä".

      Onkohan näissä lahkolaisissa kuinka monta sellaista jotka vielä odottelevat Wincapitan uutta tulemista?

    • Koskahan se O-Verify tulee? Hetken jo ajattelin että tilini on osittain laitettu holdiin koska sähköposti O-Mail ei toiminut lainkaan muutamaan päivään. Mutta kuulin ettei se toiminut muillakaan, joten ennalta ilmoittamaton muutaman päivän huoltokatko vain.

      Vaan eihän sellainen näitä uskovaisia haittaa että sähköposti on muutaman päivän ilmoittamatta pois käytöstä. Ei se ole mikään kummallinen asia. Onhan myrskyjenkin jälkeen talouksia ilman sähköä monta päivääkin. Aivan normaalia. Tulevaisuuden internet ja hienosti menee! Koskahan lehmät lentävät ja laulelevat puhelinlangoilla?

      MUAHAHAHAAA

    • Noh uskovaiset, tuleeko O-Verify joulukuun aikana ja koska minä lennän ulos Onpassivesta, MUAHAHAHAAA

      • Anonyymi

        MUAHAHAHAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUAHAHAHAAA

        MUAHAHAHAAA


    • Anonyymi

      onpassive
      MUHUHAHAMUHUHAHA
      automaattinen tienaaminen
      MUHHAHAA MUHUHAHAAA
      KIEH KIEH KIEH

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe