Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
Miks et tahtonut
56
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Tahdoin kokoajan mutta se paikka vain alkoi tuntua vaikealta mennä kun oli enemmän ahdistusta ja elämä tuntui tosi hankalalta kaikin tavoin. En tarkoituksella ole halunnut sinua vältellä. Olen pahoillani kun olen antanut sun ymmärtää niin, anteeksi ❤️🥺
- Anonyymi
Pilvien päällä nähdään atte
- Anonyymi
Mkdmsk rest in peace!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mkdmsk rest in peace!
Minun Atte on eri mutta.❤️
- Anonyymi
Rakkauden tunteet syynä, palava sydän ja halu olla toisen lähellä.
Mulla näin... Tilanteemme on mahdoton. - Anonyymi
Omassa tapauksessani:
Tahdoin minä. Olin lähdössä tapaamiseen, mutta tilanteet olivat elämässäni sellaiset, ettei se yksinkertaisesti ollut mahdollista. Lisäksi muistikuvat olivat kirveleviä j ajattelin, että vain masokisti tahtoo kokea saman uudelleen.- Anonyymi
Samanmoista minulla. Kipu oli aivan jäätävän kovaa. Odotin häneltä yhteydenottoa, kunnes ymmärsin ettei sitä ole tulossa. Mutta siinä meni kauan ennen kuin ymmärsin, etten ole vastenmielinen hänen mielestään. Niin syvää arvottomuuden tunnetta koin silloin. En tiedä millaiseen ahdinkoon ajoin hänet silloin. Mutta niin hän teki myös minulle. Ilmeisesti voitiin todella huonosti silloin molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanmoista minulla. Kipu oli aivan jäätävän kovaa. Odotin häneltä yhteydenottoa, kunnes ymmärsin ettei sitä ole tulossa. Mutta siinä meni kauan ennen kuin ymmärsin, etten ole vastenmielinen hänen mielestään. Niin syvää arvottomuuden tunnetta koin silloin. En tiedä millaiseen ahdinkoon ajoin hänet silloin. Mutta niin hän teki myös minulle. Ilmeisesti voitiin todella huonosti silloin molemmat.
Harmittelin tosi paljon sitä välttelevää käytöstä, mutta siinä oli niin monenlaista säätöä, että ajattelin, etten merkitse mitään hänelle. Se oli niin, että tuntui mahdottomalta kohdata toista, kun oli niin hurjan ihastunut. En ole koskaan ollut niin sekaisin kenestäkään kuin hänestä. Voin kyllä tosi huonosti, ja jos yhtään tajusin mitään, hänkin vaikutti (silti) huonosti voivalta. Olisin halunnut jutella, mutta ei siitä enää mitään tullut, en voinut. Enkä lopulta tajunnut mistään mitään hänenkään suhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmittelin tosi paljon sitä välttelevää käytöstä, mutta siinä oli niin monenlaista säätöä, että ajattelin, etten merkitse mitään hänelle. Se oli niin, että tuntui mahdottomalta kohdata toista, kun oli niin hurjan ihastunut. En ole koskaan ollut niin sekaisin kenestäkään kuin hänestä. Voin kyllä tosi huonosti, ja jos yhtään tajusin mitään, hänkin vaikutti (silti) huonosti voivalta. Olisin halunnut jutella, mutta ei siitä enää mitään tullut, en voinut. Enkä lopulta tajunnut mistään mitään hänenkään suhteen.
Oliko hänellä siis muita säätöjä?
- Anonyymi
Koska se näkeminen satuttaa jos toinen ei ole tosissaan tai haluaa vain kevyttä yhdessäoloa. Näin.
- Anonyymi
Juuri näin olisin itsekin vastannut. Sivusta vain mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin olisin itsekin vastannut. Sivusta vain mies.
Arvasin että tuo on syynä
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä hän haluaa jos ei ole puhuttu tai et voi itsekään tietää mitä haluat hänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitä hän haluaa jos ei ole puhuttu tai et voi itsekään tietää mitä haluat hänestä
Kai mä nyt itse tiedän mitä hänestä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... Ja tiedän että hän haluaa vakavaa, ei välttämättä minun kanssani mutta kuitenkin
- Anonyymi
Ei mikään näistä osunut
- Anonyymi
Näitä on vaikea nähdä omalle kohdalle, ku ei tiedä toisen aivoituksia? Pahimmillaan toinen voi olla sellainen, ettei hän näe sitä pahuutta itsessään, jonka toinen joutui itse kokemaan toisessa? Siksi etääntyminen mahdollista.
Toiset näkee itsellä olevan vain oikeuksia, ei vastuita omasta tekemisestä ja kaikki lopulta lähtee vain siitä halusta ymmärtää toista. Haluttomuutta ymmärtää toista kokee monet, syitä voi olla monia, uskon näin.
- Anonyymi
Kyllähän sen perimmäisen syyn tiedät, että kaks...jos siis olet
- Anonyymi
Haluasin vielä nähdä, koska silloin ei uskallettu sanoa mitään. m>n
- Anonyymi
nubykka jyb bub tebjub gaaub ayttaam jyb yytussajub iku nasebtybruts byirua bausua,,,oekuhytty hbe,
- Anonyymi
Kohtalon kysymys!!! Joskus asiat eivät syystä tai toisesta mene niin kuin itse toivoisi tai haluaisi, kohtalo puuttuu peliin vaikka sydän toivoisi aivan muuta. Harvoin on kyse siitä ettei tahtoisi nähdä rakkauden kohdettaan, kyse on lähinnä siitä että tahtoisi nähdä useamminkin ja lähemmin, mutta ymmärtäessä tai väärin tulkitessa, tekee epävarmuuksissaan väärän valinnan jota joutuu katumaan useita vuosia. Joskus myös olosuhteet tai muut tapahtumat kehoittavat siirtymään syrjään ja antamaan sydämelle aikaa toipua rakastamastaan ihmisestä. Rakkaus on monelle ihmiselle omanlainen kokemus, kuinka sitä käsittelee tai kuinka oman rakkauden kohteensa näkee ja kokee, tekee päätöksistä joko julmia molempia kohtaan tai
herkän kauniita elämää rikastuttavia parisuhteita. Asioita on joskus hyvin vaikea ymmärtää kun rakkaus sotkee ajatuskulkua, ja toive kohdata toinen vaikka kahden kesken tai muuten hetkessä, jossa luottamus on läsnä, on voimakasta. Mutta kukaan ei koskaan kieltäytyisi kohtaamasta rakastaan tai näkemästä edes vilahdukselta, jos se olisi mahdollista.
https://www.youtube.com/watch?v=KwTKDplTx_I - Anonyymi
En tahdo olla kolmas pyörä.
- Anonyymi
Ehkä hän halusi nähdä, mutta ei jostain syystä vain saanut tilaisuutta siihen. Voimia!
- Anonyymi
Miks ois pitän haluta ole pienintäkään syytä jos ei teillä yhteistä lasta ole
https://youtube.com/shorts/ux2htgsn2Ig?si=G8HhTsPVhhLI01_O
Jotenkin hölmöä mun mielestä täällä kysellä edes jos kerran tiedät keltä kyselet - Anonyymi
K y s y.
- Anonyymi
Et taida vastata, jos irl kysyn.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taida vastata, jos irl kysyn.
Sivusta.Vastaan !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan !
Mut on estetty.
- Anonyymi
Koska mun on pakko lähtee täältä.
- Anonyymi
Koska ei ne tapaamiset sujunu ihan toiveiden mukaisesti.
- Anonyymi
Eli mitä toiveita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä toiveita?
Kihloihin, naisiin ja lapsia🥰😍👶👶💍 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*naimisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*naimisiin
Palstalta naimisiin olis aika huippujuttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Olisin halunnut nähdä kaivattuani, mutta en enää jaksanut sitä yksipuolisuutta ehdottamisessa tai yleensäkään yhteydenotoissa.
- Anonyymi
Mulla meni niin, että ihastuin pahasti heti ja olin varmaan liika tunkeileva hänen makuunsa. Menin ihan sekaisin hänestä. Jälkeenpäin hävetti oma käytökseni. En niin kun oikein osannut olla siinä seurassaan, kun siinä oli se jättiläisen kokoinen tunnelataus aina mukana. Etsin varmaan turvaa hänestä silloin joskus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni niin, että ihastuin pahasti heti ja olin varmaan liika tunkeileva hänen makuunsa. Menin ihan sekaisin hänestä. Jälkeenpäin hävetti oma käytökseni. En niin kun oikein osannut olla siinä seurassaan, kun siinä oli se jättiläisen kokoinen tunnelataus aina mukana. Etsin varmaan turvaa hänestä silloin joskus.
Noin ajattelin sen olevan, että olit turvahakuinen. Mutta minua ei kiinnosta olla sellainen pelkästään kenellekään! Haluan parisuhteen ja kumppanuuteen kuuluu kokea olevansa turvassa saadessaan olla yhdessä rakkaansa kanssa. Eletään yhdessä, mahdollisesti nukutaankin yhdessä, jos ei ole jä käynyt niin, että on jo tottunut nukkumaan yksin. Eletään arkea yhdessä, se on ihan parasta elämää.
- Anonyymi
Koska, en enään voinut katsoa suoraan silmiisi. Tunsin itseni todella noloksi.
- Anonyymi
Voitko ensk kerralla katsoa silmiin ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko ensk kerralla katsoa silmiin ❤️
Tuskimpa näen häntä enään.
- Anonyymi
Tuntui surulliselta, että olit muka tykännyt minusta kauan aikaa. En jaksa enää feikkejä.🥲
- Anonyymi
Mieti sitä🫵
- Anonyymi
En todellakaan halua olla kolmas pyörä...
- Anonyymi
Niin...ei kolmas pyörä tai toinen nainen
- AnonyymiUUSI
Ei koskaan sellaista, ihan kauhea ajatus!
- Anonyymi
En halunnut antaa sinulle enää, koska sain selville, että olet vain Kokkolan tuhkamunainen kaupparatsu, etkä mikään mies.
- AnonyymiUUSI
Jaksanut sitä mun ulkonäön arvostelua täällä sen jälkeen. Et oo mikään Mr.Finland itsekään.
- AnonyymiUUSI
Aika paljon kuullut veetuilua lapsettomilta tikkarissa olevilta miehiltä näin rupsahtaneena yh mammana. Musta se on hassua että edes viitsivät. En minäkään heitä katso. En ole sokea. Näen tasoeron ja se on valtaisa. Antaisivat mun syödä pullaa rauhassa. Keskityn äityilyyn ja voin olla omassa sarjassani painiville miehille hyvännäköinen nainen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Halusin.
- AnonyymiUUSI
Minä sairastuin hänestä. En ollut minkään arvoinen hänen silmissään. Itselleni se oli salamarakastuminen. Tie helvettiin. Mun mielestä en olisi ansainnut mitään tällaista, itse rakastin sydämeni pohjasta.
- AnonyymiUUSI
Sinun täytyy hyväksyä se, jos joku ei rakastukaan sinuun! Ei sellainen tunne tule kenenkään vaatimuksesta! Se on sellainen tunne, että sitä joko on, tai ei ole ollenkaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy hyväksyä se, jos joku ei rakastukaan sinuun! Ei sellainen tunne tule kenenkään vaatimuksesta! Se on sellainen tunne, että sitä joko on, tai ei ole ollenkaan!
Ei ollut vaatimuksia. Häneltä tyhjiä lupauksia ja muita naisia. Osoitti etten merkitse mitään.
- AnonyymiUUSI
Hölökyn kölökyn turha palsta.
- AnonyymiUUSI
Jos menisin ja juttelisin hän sais siitä elämäänsä kohtalokkaiset seuraukset.Näin olen sen lukenut rivien välistä.
Jotain hämärää on hänen elämässä. - AnonyymiUUSI
V1dud
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298