Parisuhteessamme (asumme asumuserossa) ei ole ollut seksiä tasan kahteentoista vuoteen! Puolisoni ei ole seksuaalinen, ei kiinnosta yhtään, minä olen ja nautin sen tuomasta mm. mieltä rauhoittavasta olosta. Olen tämän 12 vuoden aikana harrastanut pikaista, huonoa seksiä kaksi kertaa. Onkohan tässä elämässäni mitään järkeä kun seksi, kosketus, läheisyys puuttuu! Sen myötä koko elämän tarkoitus vääristyy ja voin huonosti. Ruokahalu, uni, elämästä nauttiminen kärsivät.
Seksin kaipuu
19
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kysynyt miksi mies ei halua?
Voisin auttaa jos et asu kaukana. Itse Tampereella
- Anonyymi
Kiinnostaisko rakastella miehen kans. M 55v
- Anonyymi
Miksi teet niin hinuri ite. Hähähäähhää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet niin hinuri ite. Hähähäähhää
Nyrkkikyllikki kilahti buaahaa
- Anonyymi
Elämän tarkoitus on siittää vaimolle lapset. Kasvattaa ne aikuisiksi ja huomata sitten olleensa ilman seksiä 20 vuotta. Lopuksi kuolla pois.
- Anonyymi
Oikein sulle kukkakaali molo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein sulle kukkakaali molo
Sullahan se täytyy olla ootko muilta päässyt näkee. Hähähäähhää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan se täytyy olla ootko muilta päässyt näkee. Hähähäähhää
Sää mää ja bää on nyt kukkakaali molo buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet hähähähhää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on sun ihan oma vikas. Mitäs leikit kaikkien spedejen kaa niuviksessa.
- Anonyymi
Ihmettelen kommenntiasi, oot asumuserossa ja et saa seksiä..... Kyl nyt mättää jossain sun korvien välissä
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Joku tutin imijä on viestiketjussa ja haaveilee, että saisi joltain itseensä kyllästyneeltä torttua.
- Anonyymi
Mutta oletha toki itseksesi nauttinut paljon seksuaalisuudestasi? Jos näin niin tulen mielelläni tutustumaan… ei koko eikä ulkonäkö esteenä. Sensuaalisuus on kaunista.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067