Jumala on totta!

Anonyymi-ap

Siinä, missä epäuskovainen uskoo väärin, tai ei erityisesti usko, umpiuskoton uskoo, ettei Jumalaa ole. Umpiuskottomasta käytetään toisinaan myös nimitystä ateisti ja uskontoja vihaavaa umpiuskotonta antiteistiksi. Näille kavereille tahdon kertoa, että Jumala on todella totta!

Jumala antoi ainoan poikansa syntiemme tähden. Jeesus kuoli ristillä sinunkin syntiesi tähden. Miten pääset osalliseksi tästä pelastuksesta?
Sinun täytyy ottaa vastaan evankeliumi. Ja se evankeliumi kaikuu siellä, missä on Jumalan lapsia, sillä Jeesus antoi avainten vallan omilleen, Vielä tänäkin päivänä tätä armoevankeliumia julistetaan Jumalan lasten keskeltä. Vielä on armon aikaa jäljellä.

Kannattaa etsiä lähin Rauhanyhdistys, tai seurakunnan tila, jossa on uskovainen pappi saarnaamassa. Epäuskovainen pappi ei julista syntien anteeksiantamusta. Raamattua hekin usein osaa kuitenkin selittää, joten heidänkin sanasta voi saada eväitä, vaikkei saakaan sitä tärkeintä, eli syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

16

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen uskoton pötko!

• Anonyymi

SE on sellainen uskoton pötko!

:D

• Anonyymi

Jeesus ja jumala ovat satuolentoja.

• Anonyymi

Jumalan todiste on Pyhä Henki. Ei ilman sitä edes ole uskoa, koska Jeesus lahjoittaa Pyhän Hengen juuri siksi että ihminen uskoisi ja saisi todistuksen Jumalasta sekä Pyhän Hengen sinetin pelastukseksi. Ellei sitä ole tai siihen ei usko, on usko tosiaan turhaa höpinää ja kaikki päättömyydet siitä totta.

• Anonyymi

Et voi todistaa tuota vahettasi Raamatulla -pötkö!

• Anonyymi

Mennään kuulopuheitten varassa. Nykyaikana ei ole mitään todistusta havaittavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään kuulopuheitten varassa. Nykyaikana ei ole mitään todistusta havaittavissa.

Tuntee kuulopuheilta Jumalan, kuin vannhoillislestadiolainen.

• Henki on itsellinen Jumala, jonka Jumala lähetti Jeesuksen nimessä, Jeesuksen seuraajille;

Joh. 14:26 Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut

Henkeä ei vellu voi saada, pitää olla pohjalla upotuskaste.

Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

Tule joskus kastetilaisuuteen, näet Hengen voiman ja ilon, joka täyttää koko tilan.

• Anonyymi

Tällä hörinällä, saa lessu tehdä mitä vaan. Jopa pakottaa myymään, sairaan ihmisen maata. Ei ymmärtänyt, ettei edes omistanut sitä minkä myi. Tämä lessu sit rosvosi maata ylimääräistä noin 3ha. Törkeää kun on. .Ei osaa yksinkertaista laskua. 2ha+4,5ha= 8.3ha tämän lessun mielestä. Vanhan laskuopin mukaan kyllä on 2+4.5=6,5. Ompa vaikeaa. Ennen sanottiin että kun on tyhmä, eikä pärjää oikeusvaltiossa. Niin tehdään siitä maisteri. Taitaa pitää paikkansa. Saako kaiken anteeksi. Ryöstöt, raiskaukset, valehtelut, varkaudet, lasten hyväksikäytön, KAIKKIKO ANTAA ANTEEKSI LESSULLE .MUTTAonko ihmisellä omatunto. Häpeä lintu niminen maisteri

• Ensimmäinen seikka kirjoituksessasi on sanoma uskosta.
      Opi se, että usko on kun porras ralli, siihenkin on hyvä uskoa niin suuresti, että näin talvella siihen voi puhdistaa jalat.

Usko, lähinnä lestoilla on vain nimi, sei sen kummemmin, kun tuo "rappuralli", mutta todellinen uskova kertoo, mihin uskoo, ja Jeesus sanoi; Joh. 14:1 "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.

Mutta Jumalan uskoa ei voi saada, ennekuin uskoo Kaikkivaltiaaseen Jeesukseen, josta Jeesus sanoo; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

Kun ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.

Jos Jumalan luulee löytävänsä SRK;sta on Varas ja Rosvo. Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

Näitä te olette Kaikkivaltiaan Jeesuksen edessä.

Jumala ei pelasta muuta kun israelilaiset, ja Jeesus vain omansa, Matt. 11:28 "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.

Evankeliumi on vain sana, eikä pelastus, Jeesus on ainoa pelastus.

Jumalan lapsi on vasta kasteen Jeesukseen ottanut Jeesuksen seuraaja, ei mikään lahkolainen.

Room. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi.

Onko Sinussa Pyhä Henki, oletko ottanut Upotuskasteen, josta; Ap. t. 2:38
      Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

Ilman Henkeä olet yhtä kuiva, kun takkapuu. Tyhjät tynnyrit ovat myös kuivia, mutta kolisevat.

Ne Ry;N papit uskovat enemmän Rahaan, kun Jeesukseen, jonka nimeä heidän on vaikea ääneen lausua. Kastamattomia vekkuleita, palkan edestä.

Puhut syntien anteeksi annosta, kyllä niistä puhuu jokainen Pappi, Katolisuudessa ja te kuulutte samaan Jengiin, Lut kirkon kautta.

Mutta Raamatussa ei yksikään pappi sitä tehnyt, joten olet epäjumalan lakeija. Vääristelevä pakana. Se on teillä RY;n kolehdin hinta.

Se pappi, joka jättää sen Kaikkivaltiaalle Jeesukselle, on Pyhän palvelija.
      Ei vääristä, eikä valehtele.

Sen verran tunnen lahkoanne, että kaikissa muissa luetaan monin kerroin enemmän Raamattua, ja saarnataan asian todeksi, teillä pääpaino on "muuttumattomassa isisennen linjassa".

• Anonyymi

Harhapastorilla on paha riivaajan henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhapastorilla on paha riivaajan henki.

Tuossa teit Hengen herjan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa teit Hengen herjan!

Hupsista sanoi saalemi, kun uppeluksista nousi. Ei näkyny Ahtia.

• jumala on rotta!

• Anonyymi

Ainut porukka joka ei usko mihinkaan on lestadiolaisuus koska heilla ei ole jumalaa pillerihumalassa kyhatty saantokirja vie taivaaseen jos vain lukee sita muuten ei paase

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe