Haluatko päästä eläkkeelle aiemmin?

Anonyymi-ap

Miten pääsee viettämään eläkepäiviä nopeammin kuin aiemmin, mitä pitää tehdä jotta saa itselle ja perheelle enemmän aikaa ja pääsisi nauttimaan eläkepäivistä entistä nopeammin?
Katso https://elake.info ja löydät sieltä yksinkertaisen mahdollisuuden ratkaista nämä haasteet.

25

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sota-aikaan rintamalta pääsi pois, kun haavoittui. Niitä haavoittumisia omalla kiväärillä tehtiin sitten itse, tai kaveri ampui sopivaan paikkaan. Sama se on työelämässäkin, sairaseläkkeelle pääsee kun on sairas.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Eläkkeelle saa jokainen jäädä ihan milloin haluaa. Toinen juttu sitten onkin, jos haluaa jonkun maksavan eläkkeellä oloajan elämiskustannukset.

En kyllä mitenkään jaksa ymmärtää, jos terveet ja työkuntoiset mukavuussyistä haluavat jonkun kustantavan heidät ennenaikaisesti eläkepäiviä viettelemään. Köllöttely-yhteiskunta ei ole mahdollista…

• Anonyymi

Maksan itse oman eläkkeeni. 12 vuotta ennen virallista eläkeikää hyppäsin työelämästä pois. Paljon hyviä vuosia lisää elämään, todennäköisesti terveyttä ja pidempää ikää myös lisää.

Tähän pääsee vain pitkäjänteisellä työllä, alat hyvissä ajoin keräämään varallisuutta, laitat rahan tekemään lisää rahaa, säästät, ahkeroit.
        Kannattaa kiinnittää huomiota kulupuoleen, erityisesti asuminen kannattaa suunnitella siten, ettei se vie liian suurta osuutta. Se ei tarkoita välttämättä mukavuudesta tinkimistä, vaan sitä, että teet paljon itse, sellaiselle ok-talo on edullisin vaihtoehto.

• Anonyymi

Hyvä idea, tarvii kokeilla.

• Anonyymi

Tämä on jokaisen ihmisen unelma varsinkin Suomessa.

• Anonyymi

Millä elit 12 vuotta ennen eläkettä?

• Anonyymi

Työnteolla moni joutuu elämään tai kiduttamaan itseään, on jo aikakin saada siihen tällainen konkreettinen muutos

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo ei tuota mitään, vaan vie rahaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Kannattaa alkaa menestyväksi Ihmiseksi,pelkkä työläisyys ei riitä menestymiseen.
        Tuo sivu on hyvä mahdollisuus https://elake.info/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse otin rikkaan vaimon

Ei nyt ihan kuin nissi
        Mutta lihoohan ne missitlin muodottomaksi

K kauppias lapista

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hei. Oletko valmis mullistamaan taloudellisen tulevaisuutesi?
      Automaattinen Tienaaminen avaa ovet uuteen aikakauteen, jossa teknologia ja tekoäly työskentelevät yhdessä luodakseen sinulle automaattisen tulonlähteen. Hanki tuote maksamalla kerran pieni summa, ja anna huipputeknologian hoitaa loput – myynti, markkinointi ja asiakashankinta tapahtuvat maagisesti kuin itsestään.

Käy osoitteessa https://automaattinentienaaminen.fi/menestyminen/automatic-earning/
      ja koe itse, kuinka vaivatonta ja tehokasta automaattinen tienaaminen voi olla. Tutustu palveluun, katso informatiivinen video ja liity satojen menestyneiden suomalaisten joukkoon, jotka ovat jo ottaneet askeleen kohti taloudellista vapautta.

Älä jää paitsi – rekisteröidy nyt ilmaiseksi! Jatkuvasti päivittyvä ekosysteemimme tarjoaa laajan kirjon tuotteita ja palveluita, joista monet ovat täysin ilmaisia. Tulevaisuudessa valikoima laajenee entisestään, sisältäen useita arvokkaita maksullisia tuotteita, jotka ovat saatavilla vain muutamalla kympillä. Muista: mitä enemmän hankit tuotteita, sitä nopeammin kasvatat tulojasi.

Aloita matkasi kohti taloudellista menestystä jo tänään!

Muista kurjuuksien keskellä iloita ja nauttia elämästäsi. Terveisin. https://automaattinentienaminen.fi

• Anonyymi

Et laittanut ikääsi. Eläkkeissä kun on ikä myös yksi oleellinen asia.
      Osa-aikaisen saa jonkun ikäisenä ja silti voi tehdä vielä töitä.

• Anonyymi

Eläkkeitä ei tarvita. Sehän on se pointti.

• Anonyymi

Meinaatko, että syytinki kuten ennenvanhaan olisi parempi. Sinne vaan mummot ja vaarit lastensa kolmioiden olohuoneen nurkkaan keinutuolin kyhjöttämään. Ja lapsettomat kuntien veronmaksajien ylläpitämiin vaivaistaloihin 10 hengen huoneisiin….

• Anonyymi

Jo 12 vuotta eläkkeellä , ja ikää 61 . Näin sen olla pitäisi kaikilla .

• Anonyymi

Minä olen ollut eläkkeellä vuodesta 1995 lähtien. Ikäni on 74 vuotta.

• Anonyymi

Viisikymppisenä?

• Anonyymi

45 v

• Anonyymi

Aikamoista.

• Anonyymi

Itse haluaisin kusettaa rankalla kädellä verottajaa ja valtiota,vasten ja se on mun prioditeetti num1 eläkeikään asti.

• Anonyymi

Suomen eläkejärjestelmä on syvältä ja eläkepomojen taskuun. Ihminen työskentelee töissä 45v keskimäärin ja jos menee oikeen nuorena em 16 vuotiaana , niin eläke alkaa kertyä 23vuotiaana vasta.

Kun vihdoista viimein eläkeikä koittaa sillä 65vuotiaana? ja ja kaveri kuolee pois seitenkymppisenä , eläkeyhtiö kerkesi maksaa 5vuotta eläkeläiselle rahaa. Kysyn nyt kuka voitti eläkeyhtiö vain eläkeläinen? Ei liene vaikea vastata.

Kansanedustajaa käy huutelemassa yhden/ kaksikautta eduskunnassa 27vuotiaana , niin hänellä on heti sopetuseläke ties kuinka kauvan.

Arvaa ny v...tt. kiinostaako tehdä veroeuroja hyvinvoinille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      234
      4166
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2174
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      214
      1795
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1774
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1605
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1354
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1252
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe