Minkälainen kuva kaivatullasi on somessa?

Anonyymi-ap

Kuka kaipaava rohkenee?

Kuvaile kaivattusi somesta löytyvää profiilikuvaa tai vastaavaa jollain tapaa. Mitään tämä viaton leikki ei paljasta kenestäkään, joten sitä ei kannata nyt tässä yliajatella. Vaan uskaltautua ottamaan tästä pienen pieni askel, jos yhtään kokee sellaiselle olevan tarvetta. 💞

19

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sen sijaan kuvan päivämäärä...? Tällä vilkaisulla se näyttäisi 25. marraskuu...

    • Anonyymi

      On kaksi naista, jotka haluaisin tavata. Molemmat seuraavat someani, toinen hyväntahtoisesti ja toinen pahantahtoisesti. Vain toisen näistä tiedän, hänellä on fb:ssa profiilikuvana maisema. Toisen henkilöllisyys on arvoitus.

      • Anonyymi

        Siis miksi haluaisit tavata jonkun pahantahtoisen tyypin? Ääliöt leikkiköön keskenään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksi haluaisit tavata jonkun pahantahtoisen tyypin? Ääliöt leikkiköön keskenään. :D

        Haluan selvittää mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksi haluaisit tavata jonkun pahantahtoisen tyypin? Ääliöt leikkiköön keskenään. :D

        Annan esimerkin. Itse en ole päästänyt kotiini ns hankalaa tyyppiä, joka kohteli ystävääni huonosti. Se että olemme samaa heimoa ja vähemmistöä, ei tarkoita että haluan ko. henkilöitä lähelleni. Mulla ei ole mitään velvollisuuksia siihen.
        L-naisiin mahtuu hankalia tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan esimerkin. Itse en ole päästänyt kotiini ns hankalaa tyyppiä, joka kohteli ystävääni huonosti. Se että olemme samaa heimoa ja vähemmistöä, ei tarkoita että haluan ko. henkilöitä lähelleni. Mulla ei ole mitään velvollisuuksia siihen.
        L-naisiin mahtuu hankalia tyyppejä.

        Tämä ei liity velvollisuuksiin vaan johonkin muuhun tärkeään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei liity velvollisuuksiin vaan johonkin muuhun tärkeään.

        No ainahan voi nostaa kissan pöydälle jos on utelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan esimerkin. Itse en ole päästänyt kotiini ns hankalaa tyyppiä, joka kohteli ystävääni huonosti. Se että olemme samaa heimoa ja vähemmistöä, ei tarkoita että haluan ko. henkilöitä lähelleni. Mulla ei ole mitään velvollisuuksia siihen.
        L-naisiin mahtuu hankalia tyyppejä.

        Ihan vaan utelias kysymys, miksi joitakin miehiä helposti kritisoidaan vaikkapa toksisesta maskuliinisuudesta, mutta joillekin lesbonaisille se ns suvaitaan? (Sivusta seuranneena pariskuntia, en voi kuin ihmetellä kaksinaismoralismia välillä)

        Ongelma lienee, että liian kiltit, usein femmet naiset eivät osaa tai uskalla kritisoida toksista maskuliinisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan utelias kysymys, miksi joitakin miehiä helposti kritisoidaan vaikkapa toksisesta maskuliinisuudesta, mutta joillekin lesbonaisille se ns suvaitaan? (Sivusta seuranneena pariskuntia, en voi kuin ihmetellä kaksinaismoralismia välillä)

        Ongelma lienee, että liian kiltit, usein femmet naiset eivät osaa tai uskalla kritisoida toksista maskuliinisuutta?

        Sama koskee joitakin maskuliinisia muusuja. Olen kuullut kavereilta huonosta kohtelusta.

        Ehkäpä on liian arka puheenaihe koska vähemmistöjen edustajista saisi puhua (ainakin julkisesti) vain positiiviseen sävyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainahan voi nostaa kissan pöydälle jos on utelias.

        Ei ole kyse uteliaisuudestakaan. En avaa asiaa tässä enempää.


    • Anonyymi

      Kuvassa koiran kanssa

    • Anonyymi

      Järvi taustanaan ja niin kauniit kasvot kääntyneet katsomaan kohti.. Sano sinä tähän loppu. Meidän tulevaa elämää vapautuneena naisparina? 🤭

      • Anonyymi

        Millä some- alustalla tämä kuva on? Minua kiinnostaisi kovin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä some- alustalla tämä kuva on? Minua kiinnostaisi kovin. 😊

        Instagram ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instagram ☺️

        Sitten ei nyt osunut minuun. 😊


      • Anonyymi

        Minkä väriset hiukset hällä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset hiukset hällä on?

        Vaaleat löytyvät


    • Anonyymi

      Uskomatonta, että edes lähden tähän leikkiin mukaan. Varmaan vielä vähemmän tätä uskoisi hän. Mutta jotenkin näitä tukahdutettuja tunteita on päästävä käsittelemään.

      Someistasi kurkkaan sitä, missä olet aktiivisin. Olisipa ihanaa käydä yhdessä ulkoilemassa ja vaikka kuvailemassa lisää vastaavia kuvia sinusta. Näytät niin ihastuttavalta upeissa vaaleissa hiuksissasi ja täydellisesti tyyliisi sopivassa yläosassa.

    • Anonyymi

      Vaihtoikin sopivasti uuteen, jossa silmät kohtaa ja käsi koskettaa poskeen 🥰

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe