Minkälainen kuva kaivatullasi on somessa?

Anonyymi-ap

Kuka kaipaava rohkenee?

Kuvaile kaivattusi somesta löytyvää profiilikuvaa tai vastaavaa jollain tapaa. Mitään tämä viaton leikki ei paljasta kenestäkään, joten sitä ei kannata nyt tässä yliajatella. Vaan uskaltautua ottamaan tästä pienen pieni askel, jos yhtään kokee sellaiselle olevan tarvetta. 💞

24

1191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sen sijaan kuvan päivämäärä...? Tällä vilkaisulla se näyttäisi 25. marraskuu...

• Anonyymi

On kaksi naista, jotka haluaisin tavata. Molemmat seuraavat someani, toinen hyväntahtoisesti ja toinen pahantahtoisesti. Vain toisen näistä tiedän, hänellä on fb:ssa profiilikuvana maisema. Toisen henkilöllisyys on arvoitus.

• Anonyymi

Siis miksi haluaisit tavata jonkun pahantahtoisen tyypin? Ääliöt leikkiköön keskenään. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miksi haluaisit tavata jonkun pahantahtoisen tyypin? Ääliöt leikkiköön keskenään. :D

Haluan selvittää mistä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan esimerkin. Itse en ole päästänyt kotiini ns hankalaa tyyppiä, joka kohteli ystävääni huonosti. Se että olemme samaa heimoa ja vähemmistöä, ei tarkoita että haluan ko. henkilöitä lähelleni. Mulla ei ole mitään velvollisuuksia siihen.
        L-naisiin mahtuu hankalia tyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan esimerkin. Itse en ole päästänyt kotiini ns hankalaa tyyppiä, joka kohteli ystävääni huonosti. Se että olemme samaa heimoa ja vähemmistöä, ei tarkoita että haluan ko. henkilöitä lähelleni. Mulla ei ole mitään velvollisuuksia siihen.

Tämä ei liity velvollisuuksiin vaan johonkin muuhun tärkeään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei liity velvollisuuksiin vaan johonkin muuhun tärkeään.

No ainahan voi nostaa kissan pöydälle jos on utelias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan utelias kysymys, miksi joitakin miehiä helposti kritisoidaan vaikkapa toksisesta maskuliinisuudesta, mutta joillekin lesbonaisille se ns suvaitaan? (Sivusta seuranneena pariskuntia, en voi kuin ihmetellä kaksinaismoralismia välillä)

Ongelma lienee, että liian kiltit, usein femmet naiset eivät osaa tai uskalla kritisoida toksista maskuliinisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan utelias kysymys, miksi joitakin miehiä helposti kritisoidaan vaikkapa toksisesta maskuliinisuudesta, mutta joillekin lesbonaisille se ns suvaitaan? (Sivusta seuranneena pariskuntia, en voi kuin ihmetellä kaksinaismoralismia välillä)

Ongelma lienee, että liian kiltit, usein femmet naiset eivät osaa tai uskalla kritisoida toksista maskuliinisuutta?

Sama koskee joitakin maskuliinisia muusuja. Olen kuullut kavereilta huonosta kohtelusta.

Ehkäpä on liian arka puheenaihe koska vähemmistöjen edustajista saisi puhua (ainakin julkisesti) vain positiiviseen sävyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainahan voi nostaa kissan pöydälle jos on utelias.

Ei ole kyse uteliaisuudestakaan. En avaa asiaa tässä enempää.

• Anonyymi

Kuvassa koiran kanssa

• Anonyymi

Järvi taustanaan ja niin kauniit kasvot kääntyneet katsomaan kohti.. Sano sinä tähän loppu. Meidän tulevaa elämää vapautuneena naisparina? 🤭

• Anonyymi

Millä some- alustalla tämä kuva on? Minua kiinnostaisi kovin. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä some- alustalla tämä kuva on? Minua kiinnostaisi kovin. 😊

Instagram ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Instagram ☺️

Sitten ei nyt osunut minuun. 😊

• Anonyymi

Minkä väriset hiukset hällä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset hiukset hällä on?

Vaaleat löytyvät

• Anonyymi

Uskomatonta, että edes lähden tähän leikkiin mukaan. Varmaan vielä vähemmän tätä uskoisi hän. Mutta jotenkin näitä tukahdutettuja tunteita on päästävä käsittelemään.

Someistasi kurkkaan sitä, missä olet aktiivisin. Olisipa ihanaa käydä yhdessä ulkoilemassa ja vaikka kuvailemassa lisää vastaavia kuvia sinusta. Näytät niin ihastuttavalta upeissa vaaleissa hiuksissasi ja täydellisesti tyyliisi sopivassa yläosassa.

• Anonyymi

Vaihtoikin sopivasti uuteen, jossa silmät kohtaa ja käsi koskettaa poskeen 🥰

• Anonyymi

Joku rakennus taustalla jossa ovet ja portaat. Hänellä on silmälasit, nahkatakki ja sinistä hiuksissaan, kaunis kuten aina 🤩💕 kuuma tulee kuvaa katsellessa 😘

• Anonyymi

Hän halaa kuvassa koiraansa, halaisipa minua.

• Anonyymi

Nostetaan kaipailijat 🥰

• Anonyymi

Kasveja, molemmilla.

• Anonyymi

Pelkkiä kasveja?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe