Kakkonen sanoi ikävästi

Anonyymi-ap

Koivistosta. Olisi hänen mielestään pitänyt ottaa Karjala takaisin. Ja tietysti muuttaa reservaatiksi.
Kökkönen tosiaan ja vastenmielinen virnottaja.

26

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kakkonen on tosiaan nimensä mukainen. Yritti päteä Laakkosille. Ei onnistunut.

• Anonyymi

LAAKKOSET EI KAKKOSISTA VÄLITÄ. OTAVAT KAKKOSEN KÄTEISELLÄ MILLOIN VAIN.

• Anonyymi

Kapitalismin ruumiillistuma. Ei näe edes omia varpaitaan huvikummun alta.

• Anonyymi

Karjalaisen tämänpäiväinen tarina Kakkosesta on lahtarin märkä uni. Kaikki köyhät kyykkyyn.

• Anonyymi

Kateelliset kadehtii.Menkää p koreaan ihannoimaan olotilaanne.

• Anonyymi

Mistä meidän pitäisi olla kateellisia mokomalle muoviroina kauppiaalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KULTAKAIVOKSISTA, OSTI BOMBELTIN KULTAKAIVOKSEN. AIKOI PISTÄÄ RAHOIKSI, KULLAN HINTA LÄHTI NOUSUUN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KULTAKAIVOKSISTA, OSTI BOMBELTIN KULTAKAIVOKSEN. AIKOI PISTÄÄ RAHOIKSI, KULLAN HINTA LÄHTI NOUSUUN.

Heti lähti maailman markkinahinnat nousuun ?
        Aha. Minä, minä, minä itse.
        Ykkönen. Kakkonen. Kolmonen.
        KUNNARI !
        Missä seuraava lyöjä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti lähti maailman markkinahinnat nousuun ?
        Aha. Minä, minä, minä itse.
        Ykkönen. Kakkonen. Kolmonen.
        KUNNARI !
        Missä seuraava lyöjä ?

Kansallisen joukkuepelin lääkäri vilkaisi kakkosen suuntaan ja sanoi:
        Ihmiset ovat erilaisia.
        Onneksi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansallisen joukkuepelin lääkäri vilkaisi kakkosen suuntaan ja sanoi:
        Ihmiset ovat erilaisia.
        Onneksi !

Puujalkavitseistä olen kuullut, mutta olisiko tässä sellainen puupäävitsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puujalkavitseistä olen kuullut, mutta olisiko tässä sellainen puupäävitsi?

Hyvin oivallettu ! Sinulla siis ei ole puujalkaa.

• Anonyymi

Kakkonen jos kuka tietää millaista autuutta paikallinen sopiminen tuo, sieltä mistä hän on rikkautensa ammentanut ei suurella varmuudella ihmisoikeuksia noudateta eikä palkkaus noudata mitään hyväksyttäviä normeja.
        Kakkoseen varsinkin sopisi sanonta että kannattaa vain näyttää tyhmältä eikä jatkuvasti suutaan avaamalla tarvitse todistaa sitä.
        Kakkosen antaa ulkonäölläänkin kasvot kaikkein iljettävimmälle kapitalistille, sitä ei mitalit korjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä arvelet mitä roinaa hän myy? Ethän vain ole käynyt ite ostoksilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä arvelet mitä roinaa hän myy? Ethän vain ole käynyt ite ostoksilla?

Kökkönen OLI muoviroskan myyjä.
        Heti kun omistaja vaihtui, tuli hieman erilaista valikoimaa ja paluu tulevaisuutee.
        Kökkönen kuvittelee elävänsä forever, toinen jalka haudassa.
        No, edes vaimon kuolema ei hetkauttanut. Uusi misu löytyi aika nopeasti.

• Anonyymi

Kakkosta ei kadehti kukaan.
        Pysyisi hiljaa niin kukaan ei edes ajattelisi mutta kun ukko mölisee ja hakee
        sontaa niskaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kökkönen OLI muoviroskan myyjä.
        Heti kun omistaja vaihtui, tuli hieman erilaista valikoimaa ja paluu tulevaisuutee.
        Kökkönen kuvittelee elävänsä forever, toinen jalka haudassa.
        No, edes vaimon kuolema ei hetkauttanut. Uusi misu löytyi aika nopeasti.

Halpatuontia sekin !

• Anonyymi

Kakkonen elää kuin kroisos. Hänen mielestään köyhät vaan puusavottaan ja loput tunkiolle.

• Anonyymi

Hävetkää haukkujat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävetkää haukkujat

Haukku häntä kohtaan on kyllä täysin itse aiheutettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukku häntä kohtaan on kyllä täysin itse aiheutettua.

Itsekäs ,ahne ,omaan napaansa tuijottaja kuten kaikki tämän tyyppiset rahoillaan marssivat kapitalistit.Mitä se sinulle muka tuo jos äijällä on rahaa.Haha.Ei mitään.Nämä on niitä jotka saa verohelpotuksia kun sinulla yö menee miettiessä sähkölaskuja tai muuta maallista puutetta.Avatkaa jo ne silmät pahvit!

• Anonyymi

Kuinkahan moni täällä kommentoinut on sanonut ikävästi?

• Anonyymi

Kuinka monen kommentti on maakunnan "ykköslehden" aukeamalla torsoineen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maakunnan ykköslehti ei anna kommentoida mitään omia ulosteitaan !

Se siitä sananvapaudesta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdet on tarkoitettu vain hitaille tekniikkaa osaamattomille eläkeläisille. Ei lehtien tarkoitus olekaan tarjota mitään tuoretta tai kiinnostavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdet on tarkoitettu vain hitaille tekniikkaa osaamattomille eläkeläisille. Ei lehtien tarkoitus olekaan tarjota mitään tuoretta tai kiinnostavaa.

Näin kertoo nokka kännykässä kävelevä idiootti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3090
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1747
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1617
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1437
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      88
      1431
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1333
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1179
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1093
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      339
      940
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      270
      918
    Aihe