Missä parasta/huonointa palvelua?

utelias

Missä kaupoissa yms. saa parasta/huonointa palvelua? halpakaupat, marketit, pikku putiikit. Tietää vähän missä käydä ja missä ei :)

22

7262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on.

Kuivasjärven K-MARKET kuovin tori. Huonoa palvelua, törkeät myyjät. Eivät tervehdi saatikka kiitä, vaikka itse kiittäisi.
      Pizzeria La Festa. Tarjoilija töykeä.

• Vakioasiakas

Ruskon K-Supermarket Superetu on ehdottomasti Oulun paras ruokakauppa. Hyvä ja varsinkin asiantunteva palvelu ja kaupungin paras palvelutiski. Kannattaa käynti vähän kauempaakin. Hintatasoltaan ei ehkä halvin, mutta laadultaan paras.

• kyllästynyt
        Vakioasiakas kirjoitti:

Ruskon K-Supermarket Superetu on ehdottomasti Oulun paras ruokakauppa. Hyvä ja varsinkin asiantunteva palvelu ja kaupungin paras palvelutiski. Kannattaa käynti vähän kauempaakin. Hintatasoltaan ei ehkä halvin, mutta laadultaan paras.

en asioi enää ruskon suuredussa..kassakuitti on aina tarkistettava! hyllynreunahinnat ja kassan hinnat ei täsmää

• syrjitty1

kuovintorin musta hiuksinen kassaneiti kielsi meidän sukua käymästä kyseissä kaupassa.Joten suureton valtuudet jo pelkällä kassaneidillä?

• Sauli

..asioi Tunnin Kuvassa! On ihan mulkero omistaja joka alipalkkaa nuoria työntekijöitä ja kus*ttaa minkä ehtii. Asiakasta ei oteta huomioon vaan kaikesta syytetään asiakasta!

• ex-

Kuivasjärven K-MARKET kuovin tori. Huonoa palvelua, törkeät myyjät. Eivät tervehdi saatikka kiitä, vaikka itse kiittäisi.
        Pizzeria La Festa. Tarjoilija töykeä.

• asiakas

myllärissä on aina mukavat ja ystävälliset myyjät!!!!

• nicky

Jos ei näytä rikkaalta (käynyt huippukampaajalla viime viikolla ja tonnin vaatteet päällä), EI kannata yrittää saada palvelua, tai edes tulla huomatuksi Oulun Korussa Rotuaarilla.
      Osuuspankin konttorissa Tuirassa on yksi näkemisen arvoinen hymyilevä, pirteä toimihenkilö, kuin myös eräs myyjä Kaijonharjun Valintatalossa. Kaikista muista henkilökunnissa ei aina voi sanoa samaa, mutta nämä kaksi pelastavat päivän kuin päivän =) Ja tottakai ymmärrettävästä syystä Yliopiston Apteekissa saa aina palvelua..

• OP& VT

Tsekkaa ensi kerralla nimet nimikylteistä, niin menee kiitokset perille asti sinne minne ne kuuluu=D!

• may

tosi huonoa palvelua löytyy thaimaalaisesta ravintolasta joka on siinä troijan kebabin vieressä..

• thaikku

Totta puhut. Olen pitänyt thaimaalaisia ystävällisenä kansana vaan tämä thai-paikan pitäjäeukko on kuin myrkyn niellyt joka kerralla. Palvelu hänen toimestaan on töykeää. Rahakin melkein nykäistään kädestä ruokailun loputtua. Voisi pistää paikan boikottiin palvelun huonouden takia, vaan kun ruoka on niin hyvää. No annoskoko ei ole suuren suuri.

• miksu

Karjasillan Sparissa myyjät kyttää kuin rikollista. Hinnat ko kaupassa on ainostaan rikollista..

• hyvaa palvelua

turpiin vaan ja onnentoivotukset.

lentokentalla otetaan royhkeimmat etuilijat ensimmaisina kyytiin.

mukavia porisijoita kaikki oulun suharit!

• paluumuuttaja

Muutin keväällä Helsingistä takaisin Ouluun ja alkuun hämmästelin kuinka kohteliaita ja ystävällisiä bussikuskeja täältä löytyy. Olin ällistynyt! Muutoin kyllä olen huomannut, että harvoissa kaupoissa saa hyvää asiakaspalvelua tai palvelua ollenkaan. Jos saan hyvää palvelua, muistan kyllä kiittää ja antaa positiivisen palautteen samantien.

• Arnold

Moi vaan kaikille=)
        Jos haluaa 10 luokan palvelua akkua ostettaessa niin se paikka on akkutalo! itse ostin akun sieltä ja oli tarkoitus asentaa kotona paikalleen, myyjä kysyikin että laitetaanko heti paikalleen(ulkona 20 astetta pakkasta) ja sen tekivät! ei tarvi kahta kertaa miettiä mistä ostan seuraavan akun.
        SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

• SavoBest

Savossa on hyviä asiakaspalvelijoita kaikissa paikoissa, joissa asiakaspalvelua yleensä on, savolaiset ovat luontaisesti ystävällisempiä ja puheliaampia ja iloisempia kuin nämä Oulun juntterot.

• Hermot meni

Enpä ole Oulussa törmännyt pitkään aikaan, niin huonoon ja ammattitaidottomaan asiakaspalveluun kuin Oulun Lasipalvelusta saa.

Aikataulut kusee kunnolla. Tarjouksia siellä ei osata laskea ollenkaan tai jos lasketaan, niin kannattaa varautua siihen, että loppusumman saa kertoa kahdella niin silloin ollaan lähellä oikeaa hintaa.

Jos hankitte jotain muuta kuin peruslasia, niin käyttäkää Lasilipposta, mutta jos juoksetta "halvan" hinnan perässä niin menettäkää rahanne ja hermonne Oulun Lasipalvelun kanssa.

• jörö1

Oulu 10:ssä,otin vuoronumeron kuin pitääkin,kuitenkin virkailija otti ilman ko.numeroa olevan henkilön ennen minua.Tämä henkilö tuli minua huomattavasti myöhemmin.Oisko asiaan vaikuttanut,että ko.asiakas oli ulkomaataustainen.

• Mamujen-Etuoikeudet
        jörö1 kirjoitti:

Oulu 10:ssä,otin vuoronumeron kuin pitääkin,kuitenkin virkailija otti ilman ko.numeroa olevan henkilön ennen minua.Tämä henkilö tuli minua huomattavasti myöhemmin.Oisko asiaan vaikuttanut,että ko.asiakas oli ulkomaataustainen.

Varmasti vaikutti - kummallista kyllä, suomalaiset palvelevat ja laittavat etusijalle nämä meidän kustannuksella täysihoitoa nauttivat mamut. On tullut pari kertaa todistettua vastaavanlaista tapausta, jossa mamu ohitti palvelussa kantasuomalaisen.

Uskomatonta, mutta valitettavasti totta!

• Oululainen1

Surkeinta "palvelua" ikinä Oulun Lasipalvelusta. Paljon kertoo jo se, kun työnjohdon/omistajan puhelinnumeroa ei saa mistään. Kaikki pitäsisi hoitaa sähköpostilla, johon sitten vastataan jos huvittaa. Sovitut asennukset venyy ja vanuu. Aina tuntuu muualla olevan tärkeämpiä töitä. Laatukaan ei ole juuri mistään kotoisin.

• Oulu

Tarjousta pyysin.Ei vastanneet mitään.Uskomaton firma ja johtoa ei ole.

• Huijaamallarahatpois

Huonointa palvelua kautta aikojen saa kotilinkistä. Suosittelen vältämään kyseisyä puljua mikäli ei halua tulla kus***tuksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe