Paljon tavaraa monen laista ompi käytettyä ja vanhaa ja joskus jopa ihan uudenkin näköistä tavaraa ,porakoneita ,rakennustyökaluja akkukäyttöisiä ,hitsauskoneita ,ruuveja pitkiä trox ,autoradioita,moottorisahoja,työvaatteita ,autonrenkaita,1-3 yksittäsiä kappaleita eniten ,myytäviä autoja ym,ym,muuta .Liike laajenee vain tavara ei tunnu vähentyvän ,4-10vrk käy katsomassa joku ostaakin ehkä jotakin .Se ei ole kuin ruokakaupassa paljon tulee ihmisiä ja paljon lähtee tavaraa mukaan🤔🙄🚗🚘 autot on tullut lisää tai vaihtunut.
Laaksojen kone kirppis ylivieska
3
1683
Vastaukset
- Anonyymi
Laaksojen konekirppis ylivieska= Monta 4-10 (IHMISTÄ) käy vrk vain jotkut katselevat joku ostaakin jotain. Koko yö melkein meni katsottu tiettyä rengas kuviota tietyllä koolla ei löytyny ei sillä koolla ja sillä kuviolla löytynyt ,muita vastaavia löytyi melko erikois rengas eybei ei edes löytynyt amatsonia en vihtinyt ruveta edes katselemaa 50000 rengasta josko löytyisikö .sellainen rengas sillä koolla 1 kpl vain jos onnistuisi🤔🥺.
- Anonyymi
Laaksojen konekirppis ylivieska= hitsauskone interventteri puikko/ mig meinasin ostaa mies ei osannut sanoa onko sisä vai ulko käyttöön ,kone on uusi käyttämätön 250 v. Joku S ***** kirjaimella alkava valmistusmaa puola löytyi netistä kun hain sitä nimellä . Vuosimallia 2014 puikolla kun hitsaisi kunnon kokoinen kone eikä mikään matka tv kokoinen laatikko joka maksaa paljon ,otin kameralla käyttöohjekirjasta tuossa kohdassa saattaisi olla tieto .Kävin vielä muilla ostoksilla ,kotona kirjoitin paperille ja google kääntäjällä tieto löytyi käyttölämpötila 10-40 +C kone tarkoitettu sisäkäyttöön alhainen kosteus,pölytön tila,ei sateeseen harmi ei sovi minulle minulle käyttölämpötila -°20-40°+C 2-3 kk säästää että saisi sellaisen koneen .🤔❗😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laaksojen konekirppis ylivieska= hitsauskone interventteri puikko/ mig meinasin ostaa mies ei osannut sanoa onko sisä vai ulko käyttöön ,kone on uusi käyttämätön 250 v. Joku S ***** kirjaimella alkava valmistusmaa puola löytyi netistä kun hain sitä nimellä . Vuosimallia 2014 puikolla kun hitsaisi kunnon kokoinen kone eikä mikään matka tv kokoinen laatikko joka maksaa paljon ,otin kameralla käyttöohjekirjasta tuossa kohdassa saattaisi olla tieto .Kävin vielä muilla ostoksilla ,kotona kirjoitin paperille ja google kääntäjällä tieto löytyi käyttölämpötila 10-40 C kone tarkoitettu sisäkäyttöön alhainen kosteus,pölytön tila,ei sateeseen harmi ei sovi minulle minulle käyttölämpötila -°20-40° C 2-3 kk säästää että saisi sellaisen koneen .🤔❗😟
Laaksojen konekirppis = ostettu ne renkaat 3kpl tosi vanhat ,mutta hyvät nyt palautus 3 kpl kokoa 235/85/16 jos niistä jotakin saisisi, pintaa 5mm 1rengas huono se jätän pois salud kiina kesä uutena 625€ yhteensä tai se paikka josta käyn hakemassa uudet kummit vanteille jos hyvittävän saman hinnan jäävät sinne .Jos ei tuon ne tänne likkeeseen myyntiin ensi vuoden puolella vasta aloitus***€.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886