Onko myyjän mitään jarkeä sopia 30-60 minuutin Teams-palaveria, että hän saa kerrottua firman tuotteista ja palveluista? Aikamuoista ajan tuhlaamista. Siis 30-60 minuuttia!
Eihän tuollaisella potentiaalia asiakasta halventavalla (eli minun aikaani tuhlaavalla) toiminnalla voi edes saada kauppaa. Päätin jo nyt, etten osta mitään, mutta antaa jannun roikkua tunti Teams-yhteyden päässä. Minä pidän kuulokkeet työpöydällä :)
Vihjeenä myyjille: Jos et saa 10 minuutissa esiteltyä sitä, mitä sinulta saa ja mitä myyt, niin unhoda koko homma. Ei kukaan toiku tuntia Teamsissä kuuntellemassa, mistä sinulla on tarjota.
Myyjä ehdottaa 30-60 min Teams-palaveria - Onko järkeä?
Anonyymi-ap
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos myyjä kertookin hyödyistä, joten voi olla sinulle aidosti apuna liiketoiminnassa?
- Anonyymi
Tuolla myynnin ymmärryksellä ei kannattaisi myyjää neuvoa. Jos ei myy sulle, tarjoaa hyödyt sun kilpailijalle. Myyntiin kuului vain tuoteoksennus kutakuinkin 30 vuotta sitten. Nykyisin siihen siihen käytetään hetki että löydetään paras ratkaisu ja jää aikaa myös ehdotuksen läpikäyntiin ja etenemisestä sopimiseen. Siis jos myydään mitään hyödyllistä ja muuta kuin bulkkihyödykettä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883677- 252076
- 1961991
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871504PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431444Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891157- 941077
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131054Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30960Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72896