Kuka enää olisi halukas puolustamaan tätä pörssirikosveronkiertomaata?
Nimim. Järkeä sähkön hintaan.
Turhaan kyselette reserviläisten kuntoa.
19
223
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paljon porukkaa täydennyskursseilla ollut viime vuosina.
- Anonyymi
Aika paljon? Kuinka paljon?
- Anonyymi
Kuinka paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon?
Kansan kuntoahan on heikennetty mm kokoomus-hallitukset köyhistämällä 2 miljoona suomalaista uusköyhiksi...
Putinius-Sallzternakkan vouhotukset on vain tarkotettu natsi-porvarien kunnossa pysymiseen uutta luokkasotaa ajatellen- kun kansahan saattaa saada tarpeekseen natsihallituksen riistopolitiikasta? - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18158534u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Olipas typerä avaus.
Olihan tuo vitsi?- Anonyymi
Aloittaja on todella tyhmä.
Kotimaata on ehdottomasti puolustettava missä tilanteessa tahansa !
Eikö aloittaja tajua sen vertaa, että missä oltaisiin, jos isämme ei olisi pätkineet koivuhaloilla ja molotovin koktaileilla stalinin panssareita paskaksi, kun paukut ei riittäny.- Anonyymi
"Kotimaata on ehdottomasti puolustettava missä tilanteessa tahansa !"
Silti täällä morkkaat venäläisiä kun he eivät suorastaan teloita Putinia. Ennen kuin aloitat änkytyksen, muista mitä kirjoitit: "missä tilanteessa tahansa". - Anonyymi
Ei liikekannellepanossa kysytä haluatko ? Käpykaartiin lähteneet etsintäkuulutetaan ja kiinni saadut laitetaan piikkilankojen taakse.
Rintamalle viedyille voi käydä näin.https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1581025688612501.1073742409.320175174697565&type=3 Anonyymi kirjoitti:
"Kotimaata on ehdottomasti puolustettava missä tilanteessa tahansa !"
Silti täällä morkkaat venäläisiä kun he eivät suorastaan teloita Putinia. Ennen kuin aloitat änkytyksen, muista mitä kirjoitit: "missä tilanteessa tahansa"."Silti täällä morkkaat venäläisiä kun he eivät suorastaan teloita Putinia"
Se on hyvin yllättävää että Putin on onnistunut pitämään asemansa, vaikka on tehnyt parhaansa huonontaakseen Venäläisten tilannetta sekä kotonaan että asemaa kansainvälisessä yhteisössä.
Seuraava askel lienee että Venäjä antautuu vasallivaltioksi esim. Kiinalle mikäli vastaavaa jatkuu liian kauan.
"Ennen kuin aloitat änkytyksen, muista mitä kirjoitit: "missä tilanteessa tahansa"."
Kyllä, kotimaata on puolustettava.
Venäjän tapaus on esimerkki siitä että suurin uhka Venäjää vastaan sattuu olemaan heidän tämänhetkinen johtajansa joten olisi ihan järkevää puolustautua tätä vastaan, yhtä paljon kuin sitä, jos rajan ylitse tulee vihollisen joukkoja.- Anonyymi
Miten niin? Tätä maata tapetaan koko ajan sisältä käsin, par aikaa ja kukaan ei pysty tekemään mitään, demokratia ei enää auta. Pahimmat maanpetturit on nämä Tryllit ja Repet itse.
- Anonyymi
Kannattaa sitten muuttaa tästä maasta pois jonnekin muualle, jos ei tykkää?
Jos sota syttyisi, niin silloin tulisivat voimaan pikaisesti sotatilan lait. Karkurit ja sotaa välttelevät todennäköisesti teloitettaisiin.- Anonyymi
Ai kaikki matutkin vai koskeeko tuo vain kanttiksia?
- Anonyymi
Ainakin kaikki presidenttiehdokkaat lähtisivät riemusta kiljuen etulinjaan tykinruuaksi.
- Anonyymi
Kyllä USA pelastaa tai Viro, koska Natoon liityttiin! Jos minut pakotetaan rintamalle, loikkaan Venäjän puolelle, EU:n puolesta en tule ikinä kuolemaan.
- Anonyymi
Tuo aloittajan esille ottama pörssitoiminta on kyllä aivan aiheellinen. Ei kukaan halua vieläkään kertoa, miksi sähkön hinta nykyisin on niin järjettömän kallista. Muutenkin keinottelulla riistetään vähävaraisemmilta viimeisetkin varat.
Kyllä siinä varmaan moni alkaa miettimään, että mitä järkeä on puolustaa tällaista maata, jossa koko ajan joutuu päähän potkittavaksi. - Anonyymi
Joko Neva-joki on jäässä?
- Anonyymi
98%.
- Anonyymi
Monelle voisi käydä kuten takarivin Taaville.
Siis tykinruoaksi kyllä kelpaa, mutta eipä sitten muuhun.
https://www.youtube.com/watch?v=K6aWphWwtzI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497