Uuden suhteen alkuvaihe

Anonyymi-ap

Miten toivot tapailun etenevän? Mikä olisi ideaali?

8

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä toivon, että asiat etenee luonnollisesti, nopeasti ja toisesta selvästi näkee, että viihtyy seurassani, hakeutuu lähelle, koskettaa, suutelee ja haluaa nähdä jatkuvasti. Luonnollisesti aletaan viettämään enemmän aikaa yhdessä ja kyläillään puolin ja toisin arjen keskellä. Harrastetaan seksia ja nukutaan yhdessä. Osallistutaan toisen arkeen ja elämään. Muutetaan yhteen, kun huomataan, että muutenkin ollaan jatkuvasti yhdessä ja lapset tottuneet jo ajatukseen.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­y­m­f­­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mä toivon myös, että asiat etenevät luonnollisesti, mutta ei asioilla tarvitse olla kiire. On toki mukavaa, että selvyys suhteen laadusta kiinnostavan henkilön kanssa selviäisi suht nopeasti. Mutta suhteen etenemisen kanssa en haluaisi pitää kiirettä. Arvostaisin myöskin sitä, että vaikka ollaan suhteessa, voisi silti molemmin puolin antaa tilaa, eikä tarvitsisi olla heti muuttamassa saman katon alle tai olla koko ajan toisen iholla kiinni. Eikä välttämättä tarvitsisi muuttaa laisinkaan yhteen, jos se tuntuu toisesta myös luontevalta. Olen ihminen, joka välillä vaatii omaa rauhaa ja vetäytymistä, vaikka toista miten rakastaisinkin ja haluaisin.

    • Anonyymi

      Omalla painollaan eikä asiat mene aina kuin suunnitteli. Mielellään rehellistä keskustelua alusta alkaen. Ei u-hauleja, voidaan hyvin asua pari vuottakin erillään, näkee ainakin mikä toinen on naisiaan, onko mm riittävän itsenäinen, tekeekö oman osansa suhteessa, osaako keskustella, kuunnella sekä antaa ja vastaanottaa kosketusta tms. Komppaan toista kirjoittajaa, oma tila on tärkeä. Mustasukkaisuuspuuskille ja draamahakuisuudelle mulla ei ole aikaa, toinen on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja kehittymään ihmisenä kuten itsekin. Nämä tietysti vain naisen kanssa johon tuntee seksuaalista vetoa ja jota voi kunnioittaa ihmisenä ja joka ei aiheuta lisähuolia elämääni, toki kumppania tulee tukea. Omaa ikäluokkaa, mielellään "femme-spektrissä" oleva ja lesbo, jolla ei ole ongelmia monogamian kanssa. Heitä on lopulta vähän l-naisissa, vaikka okei-tyyppejä muuten löytyy. Monet ovat jo vahvasti sitoutuneet tai naimisissa. Erityiset jäävät mieleen.

    • Anonyymi

      Phyih

    • Anonyymi

      Perhe -ja kotikeskeinen ihminen pitäisi löytää, koska oon itsekin. Arvot on yhteisölliset ja lempeät. Arvostan sitoutumista ja pysyvyyttä, vakautta ja lasten parasta ajattelevaa. Ei mitään kotileikin leikkijöitä tai harjoittelijoita, tettiläiset on liian nuoria ja työharjottelijatkaan ei kelpaa. Hus pois sellaiset. Ihan aidosti aikuista, yhden ihmisen ihmistä, jolla palaset sen verran paikoillaan ja uomissaan, että sinkku on ja rakkauden ja ihastumisen tunteita ei muihin ole, joka tietää mitä haluaa ja että se olen just minä ja osaa sitoutuakin. Ei siinä draamoja tarvita, kun päätöstä, lempeyttä, keskusteluhalua, yhteyttä, flirttikatseita, hellää kosketusta, yhteisiä iltoja ja aamuja, riemua ja surun jakamista, yhteistä päätöstä unelmille ja yhteiselle elämänsuunnalle... Ihmistä jolla on elämänkokemusta ja vähintään yksi pitkä suhde takana, eikä ero mistään omista leikeistä tai typeryyksistä johtuva. Naista joka oikeasti osaa elää yhdessä perheenä ja haluaa sitä. Ikää on itsellä jo sen verran paljon (40+), että ei tässä mitään pitkiä kokeiluita katsota, jos toinen on epävarma eikä rakkauttakaan löydy, niin ei ole odottamisen väärti. Oikean tullessa esiin oon valmis heittäytymään ja väärien matkaan ei edes huvita lähteä. Se aika on mennyt jo.

    • Anonyymi

      Ideaalitilanteessa pääsee tutustumaan kunnolla rauhassa toisiinsa, ilman paineita ja väkinäisyyttä. Näkee toista säännöllisesti jossakin luonnollisessa ympäristössä, esimerkiksi töissä tai harrastuksessa, naapurustossa tai ystäväpiirissä. Treffit sovitaan, kun molemminpuolinen kiinnostus on herännyt. Tapailu voi muuttua nopeastikin vakituiseksi seurusteluksi, koska tutustuminen on jo pitkällä.

      • Anonyymi

        Joo, just näin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe