Eikä sen tarvitse kunnioittaa, Luhanskin ja Donetskin oikeuksia, sillä Kosovon Naton pitkässä suojelussa riittää, oikeudenmukaisuudessa !?
Onhan Suomi äänestämällä, Israeilille suonut oikeuden Palestiinalaistenkin hävittämisessä, Venjä vain kateus kantona kaskessa !?
Suomelle kelpaa vain sotakiimainen Peresidentti,eikä valehtelu edeltäjä tapaan pahasta !?
25
257
Vastaukset
- Anonyymi
1. Ei ole mitään venäjäkateutta!
2. Mitä valehteluun tulee niin se sun ihanteesi putler on valehtelija pahimmasta päästä, mahtaako olla asiaa josta hän EI olisi valehdellut?- Anonyymi
Ei se hölmö huomaa,mitäs se Venäläise kaasun pitkäaikainen vaino ja terrori räjäytys oli, pelkkää kateutta,Jenkeistä tuotuna !? Sillä EU paransi ilmastoakin, mutta vaihtoi hiilelle !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se hölmö huomaa,mitäs se Venäläise kaasun pitkäaikainen vaino ja terrori räjäytys oli, pelkkää kateutta,Jenkeistä tuotuna !? Sillä EU paransi ilmastoakin, mutta vaihtoi hiilelle !?
Ei jumalauta kun olet paitsi sokea niin myös TYHMÄ! Saapaskin on sinua viisaampi!
Ei ole mitään kateutta! Kaikki on omaa keksintöäsi tai sitten putlerin valhetta jota toistat kuin papukaija! - Anonyymi
Ei pelkästää kateutta Venäjän talouteen, vaan sen suojelemia liittolaisia vastaan !?
Se on kuin,että siihen ei saa liittyä ja olla liittolainen,mutta eroaminen sallitaan !?
Ukrainan kansa olisi tehnyt rauhan,Poroshenkon aloittamalle sodalle,ilman Zelenkin vaalipetosta,lännen tuella, jossa mediat näyttelee suurintaosaa !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkästää kateutta Venäjän talouteen, vaan sen suojelemia liittolaisia vastaan !?
Se on kuin,että siihen ei saa liittyä ja olla liittolainen,mutta eroaminen sallitaan !?
Ukrainan kansa olisi tehnyt rauhan,Poroshenkon aloittamalle sodalle,ilman Zelenkin vaalipetosta,lännen tuella, jossa mediat näyttelee suurintaosaa !?Voisit jo lakata jauhamasta kateudesta koska sellasta EI OLE!
- Anonyymi
"Batman" on satuolento ja myös tarinat satua.
- Anonyymi
Kyllä Suomelle yksi sotakiimainen presidentti kelpaa jos maahan saapuu, mutta laitetaan heti diplomaattipostina Haagiin.
- Anonyymi
Katso you-tube , markka arska päätä sitten.
- Anonyymi
Putin on sotakiimainen, paina se kalloosi, senkin vanha kommunistin retku!
- Anonyymi
Taidat kohta tarvita lakimiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä lakimiestä tarvitse, ketä muka olen loukannnut? Sen sijaan aloittaja on lukemattomia kertoja HERJANNUT NIMELTÄ MAINITEN NIINISTÖÄ VALEHTELIJAKSI!
Se että haukun aloittajaa kommunistiksi, ei ole herjaus koska kohdistuu anonyymiin henkilöön! Lisäksi se on totta että aloittaja on kommunisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitapa vielä perustella miksi muka tarvitsisin lakimiestä?
- Anonyymi
Tietääkö ressukka ehdokkas elätit, monessako maassa elätti sotilaamme häärää, edes suurinpiirtein !?
- Anonyymi
About kymmenessä.
- Anonyymi
Teillä Venäjällä kannattais ehkä hankkia parempi suomen kielen käännösohjelma.
- Anonyymi
stubbi on esimerkillistä miinanpolkija ainesta.
- Anonyymi
Yhdysvallat toi maailman rauhaan, talouskateuden ja sen uskollisin kannattaja Suomi, vielä yksinkertaisten presidentti ehdokkaiden tavaramerkkinä !?
- Anonyymi
Ei jumaliste miten tyhmä olet, olet kuin papukaija joka toistaa koko ajan KATEUS KATEUS KATEUS! Vaikka mitään kateutta venäjää kohtaan ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumaliste miten tyhmä olet, olet kuin papukaija joka toistaa koko ajan KATEUS KATEUS KATEUS! Vaikka mitään kateutta venäjää kohtaan ei ole!
Ja siinä toinen idiootti, kun reagoit aivan joka kerta trollin tanssikutsuun. Vastaat vieläpä kiihkeän provosoituneesti, mikä on juuri sellaista huomiota ja reaktiota jota trolli toivoo. Ja ei kun uutta matoa koukkuun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä toinen idiootti, kun reagoit aivan joka kerta trollin tanssikutsuun. Vastaat vieläpä kiihkeän provosoituneesti, mikä on juuri sellaista huomiota ja reaktiota jota trolli toivoo. Ja ei kun uutta matoa koukkuun...
En ole mielestäni idiootti vaikka vastaan aloittajalle kun hän puhuu PASKAA!
- Anonyymi
Muistin virkistämiseksi faktaa mukaan. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan v.2022 helmikuussa. Hamas hyökkäsi Israeliin tämän vuoden lokakuussa. Miten tämä on aloittajalta jäänyt huomaamatta.
- Anonyymi
Tottakai putinistilta jää tuollaiset huomaamatta, sehän puolustaa putlerin tekosia joka viestissään!
- Anonyymi
Lähes kaikki vois panna syytteeseen, Perustuslain rikkomisesta ja törkeästi,mutta Yhdysvaltai sotakummanuutena, sitä rikottu jo montakertaa !?
Pitäis olla sääntö, jossa Presidentit joutuis sotaan ja siellä etulinjaan,että näkisivät siitä totuuden !? Muista eräänkin patruunan, etulijassa käynnin,jossa vartiovuorot rahoitti muilla,ennen siviilihommiin pääsyä !?- Anonyymi
Katso you-tube , markka arska siellä totuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381