Mikä pankki?

Anonyymi-ap

Mikä pankki kertoo että se mobiiliapplikaatio täytyy päivittää poistamalla se ja lataamalla uudestaan, kuitenkaan kertomatta että tarvit jonkun avainlukulistan joka on muinaisena jäänyt unholaan..
No sitä varten tarvii käydä pankissa joka on auki torstaina 10-13 , onneksi olen lakossa joten ehdin paikalle.
Pankkiin on netissä puhelinnumero mutta siihen ei pääse automaatti vastaa vain , ettei palvelua.
NO tiedän että edelleen rahaa saa seinästä mutta tiedän että kassalta haetaan käteistä vieläkin , vaikeamman kautta ja ajankuluksi, vai mikä siinä on ahtautua ahtaaseen pankkikonttoriin ja ottaa roolia omien asioiden hoitoon , hidastella ja kröhiä , pakata tavaroitaan ja kauan vaan olla vaikka veikkaustilin tarkastamisessa, sellaista siis pitää kestää kun uusin mobiiliappplikaation siis kun päivitys on riittämätön niin asiaskas maksaa tästäkin avainlukulistastaan 8, 5€ vaikkei todellakaan tarvitse sitä enään.....

Ja taatusti tunnusnumero on tiedossa mutta salasana joka on ollut joskus vuonna 2018 joku kun korttia ja on uusittu useamman kerran...

Kömpelöä ja aikaavievää asiakaspalvelua eli itse teet kaiken palvelua , ei kiitos,

Niin mikä pankki

OP

8

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda pankkia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla oli ongelma kuukausi sitten OP aplikaation kanssa ja menin tyhmyyttäni poistamaan sovelluksen ja asentamaan uudelleen.

      Vika ei ollut sovelluksessa vaan tilanteessa jossa sitä käytin. Oli paikka jossa se toimi ja paikka jossa ei.

      Mutta kannattaa muistaa esim. Danske kymmenen vuotta sitten ollut ongelma kun oli viikkoja kestänyt katko jolloin mikään ei toiminut missään. Nordeallakin on ollut katkoja.


      Se on ihan makuasia mikä on hyvä. Sellaista mitä ei ole käyttänyt on vaikea kehua tai haukkua, mutta sitähän tämä on.


      Sekin on melkoista tekemistä kun myy itsensä joka toinen vuosi uudelle pankille. Jos nyt lähdet OPsta ja menet toiseen pankkiin niin kahden vuoden päästä osuuspankeille taas uusi. Luottamuksen pankkiin saa yhtenäisellä pitkällä asioinnilla.

    • Anonyymi

      Tää on kyllä aivan käsittämätön moka OP:lta.

      • Anonyymi

        Kepulaisten firmoissa on kaikki muukin päin peetä.


      • Anonyymi

        Anonyymi
        2023-12-13 15:22:42

        kommentoi!

        Olen käyttänyt OP mobiilia reilut 10v erilaisiila versioilla eikä ongelmat ole siitä sovelluksesta kiinni. Kyllä ne on aivan muuta.

        Mitä olen yleisesti seurannut ympäristöä ja keskustelua, niin on eräs toinen pankki jota on kritisoitu vaikka ko. pankki on OP kanssa hyvin kokenut näiden järjestelmien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2023-12-13 15:22:42

        kommentoi!

        Olen käyttänyt OP mobiilia reilut 10v erilaisiila versioilla eikä ongelmat ole siitä sovelluksesta kiinni. Kyllä ne on aivan muuta.

        Mitä olen yleisesti seurannut ympäristöä ja keskustelua, niin on eräs toinen pankki jota on kritisoitu vaikka ko. pankki on OP kanssa hyvin kokenut näiden järjestelmien kanssa.

        Juu ei ole ollut ongelmia, vaan nytpä on. Op päätti rikkoa sovelluksen asiakkailta, joilla on mobiiliavain on ollut vuodelta 201x ja tosiaan vain poisto ja uudelleenasen vain auttaa.


    • Anonyymi

      Ihan yhtä lailla s-pankin sovellus vaati tunnuslukulistan käyttöä asennuksessa. Edellisestä käyttökerrasta oli muutama vuosi, joten hieman aiheutti laatikoiden kaivelua siinä tilanteessa.

      Nordeassa sentään voi hyväksyä uuden laitteen käyttöön toisessa laitteessa olevalla tunnuslukusovelluksella, jos sellainen on olemassa (ja ilman muuta kannattaa ollakin kahdessa laitteessa jos suinkin mahdollista).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe