Semmonen mulla jossain vattassa
Mitä tarkottaa epäspesifi lievä intestinaalinen metaplasia?
10
2145
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä Googleen tuo, jos et noita sanoja ymmärrä.
- Anonyymi
Katoin jo... viittaa barettin ruokatorveen.
- Anonyymi
Eli rarkottaa sitä että on jonkun verran kohonnu riski sairastua joskus ruokatorvensyöpään
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181604899
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sulla kiva palsta asian käsittelyyn. Muttei se mitään haittaa... sellaista sattuu. Paremmissakin mahoissa! 🎵🍅🎵
- Anonyymi
Siihen loppu lihan syönti. Kannattaa ruuat purra hyvin ja unohtaa kaikki karamellit herneet ja marjoista osa ei sovi. Paljo et pysty kerralla syömään. Jos portti leikataan tulet laihtumaan lisää. Ne on sellasia kaluka noo että niitä ei monia kertoja operoida. Max 2 se o moro
- Anonyymi
Ei loppunu. Oon potenu tota vaivaa 30 vuotta jo.ja syöny happolääkwttä 23 vuotta.
Ja ei ole mistä paljo laihtua sillä olen 185/69 ja en aio leikkuuttaa. Se leikkuu ei metaplasiaa poista, se korjaa ainoastaan väljän mahanportin
Ikää nyt 41v ja jos tässä elää vaikka vielä 20 vuotta ettei sairastu syöpään, delaa sydänk8htaukseen tai ammu itteään, niin olen tyytyväinen menemään hautaan kuuskymppisenä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719