Miehet ilman alapään karvoja!!

Anonyymi-ap

Löyty tämmönen palsta. Olin tänään pitkän ajan jälkeen, ehkä 20 vuotta, uimahallissa. Mikä ihmeen villitys on miehillä ajaa munakarvat pois??? Näitä tuli vastaan useitakin, oli parikymppisestä eläkeläisiin. Ei siinä, kukin tavallaan mutta pisti silmään kun tuli tämmöinen parikymppinen kaveriporukka saunaan eikä kellään karvoja alapäässä!! Ei mun nuoruudessa tämmöistä, silloin kasvatettiin karvoja jos niitä ylipäätään kasvoi. En minä tuijottanut mutta kun vaan osui silmiin ja sit katselin ympärille vähän tarkemmin niin olihan noita karvattomia aika lailla. Kaikkee sitä vastaan tullee kun vanhaks elää.

Tämmöisiä papparaisen mietteitä.
T: Kauko

20

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavalta tuntuu olla posliini.olen mies 50.v

      • Anonyymi

        Sama juttu, kun tottuu niin ei ehkä karvoja takas halua.

        M49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, kun tottuu niin ei ehkä karvoja takas halua.

        M49

        Hyi saatana


      • Anonyymi

        Sama mieltä, itse olen ollut myös posliini jo pitempi aika .
        En enää halua karvainen alapää , posliini tuntuu ja näyttää paljon paremmalta.
        M 64


    • Anonyymi

      Niin ei sitä mitä nykyään näkyy miesten häpyjen seudulla enää juuri noteeraa edes. Totta se kuitenkin on miten avaaja on huomioinut, kuin "epähuomiossaan"!

      Ja jos on runsas luomu-karvoitus senkin näkee eritavalla, kun kunnon pöheikköjä miehillä näkee harvoin.
      Siksi sellainenkin näkymä on kiinnostava varsinkin jos on kookas kalu ja pallit mitä karvat ympäröivät!

      Se jos mies on muutenkin karvainen, - rinta, sääret, pakarst esim. On aika luonnotonta" jos mies sheivaa alapään karvojaan mutta ei muuta, karvaa tai jopa partaansa?!
      Se täytyy todeta että sheivaamisen alettuaan siihen tulee pakko jstkaa, kun karvat kasvaa pian ennalleen, kierre on valmis ja karvoitus vaan tuuhentuu eri tavalla jos päätään mulittaa!

      Mutta kaikkineen kullit ja kivekset korostuu ja monen mielestä näyttävimmät kun karvaisempina!?

      Kiva teitä ukkoja kattella on kaikkea muutakin komeaa kroppaa myöten!
      🫢🤗🥰

    • Anonyymi

      Semmosta skeidaa spedeltä buaahaa

      • Anonyymi

        Juu älä kerro enempää säästä meidät siltä. Pidä analyysis ihan ittelläs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu älä kerro enempää säästä meidät siltä. Pidä analyysis ihan ittelläs.

        Sää mää ja bää pitää anaalilyysit omana tietona buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää pitää anaalilyysit omana tietona buaahaa

        Hienoo olet ymmärtänyt asian oikein.


    • Anonyymi

      Kivesten karvattomuus tuntuu itsestän varsin epämielyttävältä joka päiväisessä toiminnassa, karvaisin liikuva mukavammin kalsareissa vaikka kävellessä.

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


    • Anonyymi

      Kyllä jokainen tavallaan!

    • Anonyymi

      Kyllä se juurikin noin nykypäivänä menee, karvat pois myös mieheltä. Itse kohta 30 ja tyttöystävänä vajaa 10 vuotta nuorempi tyttö jolla posliinipimppi. Ollaan seurusteltu viime kesästä lähtien. Ensimmäisellä saunareissulla hän ajoi minulta munankarvat pois ja totes ettei karvoja tarvita.

    • Anonyymi

      Posliini on kyllä hyvä.t.mies 51.v

    • Anonyymi

      Itse olen 6kymppinen mies ja olen ajanut alakerran ja kainalokarvat 40 vuotta, ettei ole mikään nykyajan villitys.

    • Anonyymi

      No mutta jos kaikki NÄKYVÄT karvat weks, miten toimitte persvaon eli anaalinseudun karvoituksen kanssa, joka on jo hankalampaa ja pitää siinä posliini kuosi pysyvemmin!?
      Siinä ei tavallinen koneajo yms. ole paras keino.

      Miesten keskeisessä seksissä jotkut haluaa posliinista anusta, toisia se ei haittaa! Karvat mukautuu kyllä kosteassa liukuvoiteessa yms. hyvin.

      Mutta sänkinen persvako voi olla hankala itselle normaalissa elämässä - sekä yhdynnässä kaverille!?
      Miten on?

    • Anonyymi

      Aiheesta on ollut paljon netissä keskustelua ja oon aiheesta ollut sittemmin kiinnostunut. Pari kuukautta sitten rohkaisin mieleni ja höyläsin ihan kaikki pois. Kyllä toi alapää muuttui jotenkin tuntoherkemmäks, sen tuntee vaikka suihkussa tai nukkumaan mennessä, alasti kun nukun. Oma vaivansa tosin pitää sileenä mut on sen vaivan arvoista! Kävin ekaa kertaa posliinina uimahallissa ennen joulua vaikka kyllä vähän hävetti mennä. Kaveri selkeästi mua muutaman kerran vilkas mut ei sanonu mitään. Sillä ehkä hieman siistitty en tosin varma, niin tarkkaan en katsonut. Tossa hallissa oli yllättävän paljon posliineja, ehkä kymmenkunta. Ikä 20-50?? Monta oli sit semmosia lyhennettyjä.

      Tää mun kaveri sit kotimatkalla kyseli että olit kans ajellut munakarvas ja oli näköjään moni muukin. Selkeästi oli siis seurannut tilannetta. On kuulemma kans joskus meinannut mut ei oo kehdannut kun ajatellut että mitä muut siihen sanoo. Vastasin että siitä vaan, näyttää olevan tosi yleistä niinkun näit.

      En ainakaan ite enää häpeä enkä ujostele uimahallissa. Ajelee miehet nuorista vanhempiin, jopa yli 40 vuotiaat.

      M24

    • Anonyymi

      Joo ja yli 70 vuotiaat - Itse olen 74v ja posliini jo vuodesta 1980.

    • Anonyymi

      Kyllä siisti alapää on miehellä kiihottava ja tuntuu itsestäkin paremmalta
      näyttää vehkeet isommalta.Ei aina tarvitse kaikkea ajaa pois,ja mikäs sen
      paremmalta tuntuis josa antais vaikka mies kaverin siinä ajella muna karvoja.

    • Anonyymi

      Täällä myös M38 ja posliini. Siistin karvoja kaikkialta, mutta munakarvat oon ajellut jo toistakymmentä vuotta pääasiassa kokonaan pois. Salikaverit ovat kaikki joko posliineja tai trimmattuja ihan ikään ja taustaan katsomatta. Uimahallissakaan en muista olleeni ainoa posliini vuosikausiin, mut siellä se on vähemmän yleistä kuin mun salilla ellei paikalle osu joku lukion liikuntatunti tai urheiluseura. Se on kyllä aika huvittavaa, että niin kuin tuossa joku kirjoitti niin itelläkin on pidemmin karvaa naamassa kuin kalussa. Joillakin kavereilla kunnon paksu parta ja ihan silee muna.

    Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe